Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023936/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
- 2021/BZP 00027574/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-02
- 2021/BZP 00028205/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081268 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Zakup pakietów pierwszej pomocy w ramach projektu nr PL/2020/PR/0094 pn. ,,Ratownik w służbie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego FBW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Komenda Główna Policji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 012137497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Puławska 148/150
1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜02-624
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowieniakgp@policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.policja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Zakup pakietów pierwszej pomocy w ramach projektu nr PL/2020/PR/0094 pn. ,,Ratownik w służbie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego FBW2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-5597f3fd-8d6f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00017157/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 FBW projekt "Ratownik w służbie" - zakup pakietów pierszej pomocy w ramach szkoleń funkcjonariuszy z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy z elementami ratownictwa taktycznego - PL/2020/PR/0094
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜Program Krajowy Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00023936/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜10/Ckt/21/ESz/FBW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest zakup pakietów pierwszej pomocy w ramach projektu nr PL/2020/PR/0094 pn. ,,Ratownik w służbie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 2 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.Wymagany termin realizacji zamówienia1. dostawa 200 kompletów apteczek i 200 sztuk staz (I partia) - 45 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy;2. dostawa 300 kompletów apteczek i 300 sztuk staz (II partia) - 90 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.Zamawiający dopuszcza jednorazową dostawę całości zamówienia (500 kompletów apteczek i 500 sztuk staz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370,59
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177500,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175075,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Boxmet Medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8822038205
7.3.4) Miejscowość: ˜Piskorzów 51
7.3.5) Kod pocztowy: ˜58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175075,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜90 dni
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.