eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanowiecPrzebudowa istniejącego targowiska miejskiego przy trasie Ciechanowiec - Brańsk wraz z budową wiat handlowych



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081309 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Przebudowa istniejącego targowiska miejskiego przy trasie Ciechanowiec - Brańsk wraz z budową wiat handlowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Ciechanowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 450670150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowość: ˜Ciechanowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜18-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: ˜862771145

1.5.8.) Numer faksu: ˜862771066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜info@ciechanowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.ciechanowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/zamowienia-publiczne-2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Przebudowa istniejącego targowiska miejskiego przy trasie Ciechanowiec - Brańsk wraz z budową wiat handlowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-95911155-9b60-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001275/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa targowiska miejskiego przy trasie Ciechanowiec - Brańsk wraz z budową wiat handlowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

˜Projekt pod nazwą "Przebudowa istniejącego Targowiska Miejskiego przy trasie Ciechanowiec - Brańsk wraz z budową wiat handlowych" realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00031249/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜RI.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przebudowa istniejącego targowiska miejskiego „Mój Rynek” przy trasie Ciechanowiec – Brańsk wraz z budową wiat handlowych w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na jej podstawie, dotyczącej przebudowy ogólnodostępnego targowiska gminnego w m. Zadobrze, zgodnie z wytycznymi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Celem przedsięwzięcia jest promocja lokalnych produktów. Targowisko przeznaczone będzie dla mieszkańców gminy, osób przejezdnych, a przede wszystkim dla rolników pod sprzedażproduktów rolno-spożywczych oraz produktów rolno-spożywczych wyprodukowanych w systemie rolnictwa ekologicznego. Targowisko zostanie oznaczone nazwą "Mój Rynek" . Zakres planowanej inwestycji obejmuje: Etap I (dokumentacja projektowo-kosztorysowa). Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, zwanej dalej „dokumentacją” na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – Programu Funkcjonalno-Użytkowego, oraz zpozostałą udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją, przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, decyzji administracyjnych potrzebnych do wykonania robót budowlanychwynikających z przepisów prawa, jak i dokumentacji powykonawczej dla całości zadania. Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do: 1) Sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych obejmującej swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia, 2) Sporządzenia opinii geotechnicznej (jeżeli jest konieczna), 3) Opracowania dokumentacji projektowej wielobranżowej: architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej, i innej jeżeli będzie konieczne, np. dokumentacja dotycząca przyłącza energetycznego i uzgodniona z zakładem energetycznym dokumentacja dot. instalacji fotowoltaicznej, inne; 4) Uzyskaniapozwoleń wodno-prawnych (jeżeli będą konieczne), 5) Uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia, 6) Opracowania dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem wymagań.Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowegozakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dla wszystkich branż w formie planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu, przed wdrożeniem ichdo realizacji. Przy wykonywaniu projektu budowlanego należy również kierować się Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 20 lipca 2016 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej na operacjetypu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury” objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. Etap II (realizacja robot budowlanych). Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji, zwanych dalej „robotami budowlanymi”. Budowa wiat targowych, w ilości 8 szt. o wymiarach ok. 20x4m każda i wysokości w świetle wiaty od 3m do 5m, na 5stanowisk w każdej wiacie o pow. 16m² każde; remont budynku gospodarczego znajdującego się na terenie targowiska na sanitariaty i biuro z monitoringiem targowiska; utwardzenia z kostkibetonowej stanowiące dojścia i dojazdy oraz posadzkę w wiatach; utwardzone stanowiska na gotowe moduły WC z podłączeniem do sieci kanalizacji, instalacji wodnej i energetycznej; doziemną instalację elektryczną i oświetleniową; instalacja monitoringu; instalację fotowoltaiczną na wiatach oraz w postaci latarni wzdłuż głównego traktu; monitoring; instalacja wod-kan. Przyłącza: wodociągowe, elektroenergetyczne, kanalizacyjne. Wykonanie geodezyjnejinwentaryzacji powykonawczej. 2. W przypadku, gdy w Programie funkcjonalno - użytkowym zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm./, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lubrozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji,gdyby w Programie funkcjonalno - użytkowym, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotuzamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środkówdowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Klasyfikacja ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należytraktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymidokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie możewykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego. 5. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania „Przebudowa istniejącego targowiska miejskiego przy trasie Ciechanowiec – Brańsk wraz z budową wiathandlowych” powinny być zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać w sposób zapewniający dostępność dla osób niepełnosprawnych – dostępność z poziomu terenu do wiat handlowych, gotowe moduły łazienkowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych. 6. Stosownie do treści art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45213112-1 - Roboty budowlane w zakresie obiektów handlowych

45213140-6 - Roboty budowlane w zakresie targowisk

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1095800,85

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2777340,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1095800,85

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ROBOTY ZIEMNO-TRANSPORTOWE HUBERT BOGUSZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8471620350

7.3.3) Ulica: ˜Łoje 11/2

7.3.4) Miejscowość: ˜Dubeninki

7.3.5) Kod pocztowy: ˜19-504

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1095800,85

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.