Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059650/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081321 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa różnych subskrypcji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜"NOWY SZPITAL WOJEWÓDZKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 021173201
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Igielna 13
1.5.2.) Miejscowość: ˜Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜50-117
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@nszw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.nszw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/nszw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa różnych subskrypcji2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-4ef99124-b705-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00059650/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP/TP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 180300,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30300,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – dostawa (przedłużenie) subskrypcji na 1 rok na platformy SIEM + SOAR SecureVisio producenta eSecurea) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy przedłużenie subskrypcji wsparcia technicznego dla 200 Assetów dla oprogramowania SecureVisio w wersji elektronicznej na 1 rok, z terminem uruchomienia od dnia 26.06.2021r. b) Zamawiający wymaga dostarczenia oświadczenia lub certyfikatu producenta potwierdzającego objęcie wsparciem przez firmę eSecure.c) dostarczony produkt winien być przeznaczony dla użytkowników komercyjnych (Zamawiający: „Nowy Szpital Wojewódzki” Sp. z o. o. nie prowadzi działalności medycznej, nie jest podmiotem uprawnionym do korzystania z licencji przeznaczonych dla sektora publicznego).d) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3.1 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – dostawa (przedłużenie) subskrypcji na 1 rok dla macierzy Fujitsu DX100.a) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy przedłużenie subskrypcji wsparcia technicznego z opcją HDD-Retention dla macierzy Fujitsu DX100 SN: 4601804425 w wersji elektronicznej na 1 rok, z terminem uruchomienia od dnia 08.07.2021r.b) Zamówione wsparcie techniczne musi być widoczne na stronie producentahttps://support.ts.fujitsu.com c) dostarczony produkt winien być przeznaczony dla użytkowników komercyjnych (Zamawiający: „Nowy Szpital Wojewódzki” Sp. z o. o. nie prowadzi działalności medycznej, nie jest podmiotem uprawnionym do korzystania z licencji przeznaczonych dla sektora publicznego).c) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3.2 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA – dostawa (przedłużenie) subskrypcji na 1 rok dla oprogramowania Veeam Backup and Replication Standard,a) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy przedłużenie subskrypcji wsparcia technicznego dla 4 socket dla oprogramowania Veeam Backup and Replication Standard w wersji elektronicznej na 1 rok z terminem uruchomienia od dnia 20.06.2021r.b) Zamawiający posiada subskrypcję wsparcia o numerze identyfikacyjnym Support ID: #01551240.c) Zamówione wsparcie techniczne musi być widoczne na koncie Zamawiającego my.veeam.com d) dostarczony produkt winien być przeznaczony dla użytkowników komercyjnych (Zamawiający: „Nowy Szpital Wojewódzki” Sp. z o. o. nie prowadzi działalności medycznej, nie jest podmiotem uprawnionym do korzystania z licencji przeznaczonych dla sektora publicznego).e) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3.3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA – dostawa subskrypcji na rozbudowę systemu backupu Veeam o kopie zapasowe pakietu Microsoft 365.Opis posiadanego rozwiązania: Zamawiający posiada system backupu oparty o rozwiązanie Veeam Backup and Replication działający w oparciu o system MS Windows na platformie sprzętowej zintegrowanej z przestrzenią dyskową do przechowywania kopii zapasowych.System backupu usług Microsoft 365 będzie instalowany na tym samym sprzęcie i systemie operacyjnym co Veeam Backup and Replication i będzie współdzielił tą samą przestrzeń na kopie zapasowe.a) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy subskrypcję na 1 rok na system backupu usług Microsoft 365 dla 24 użytkowników z terminem uruchomienia 20.06.2021r.b) System backupu musi zapewniać:- backup poczty Exchange online,- backup SharePoint online- backup OneDrive,- backup danych aplikacji Teams,- możliwość zapisu backupu do chmury,- przeglądanie kopii zapasowych Exchange, SharePoint, OneDrive, Teams z możliwością odzyskiwania pojedynczych elementów (np. mail, plik, chat)- kompatybilność z już zainstalowanym systemem Veeam.c) dostarczony produkt winien być przeznaczony dla użytkowników komercyjnych (Zamawiający: „Nowy Szpital Wojewódzki” Sp. z o. o. nie prowadzi działalności medycznej, nie jest podmiotem uprawnionym do korzystania z licencji przeznaczonych dla sektora publicznego).d) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3.4 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21587,73
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21587,73
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21587,73
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜„eWINit Services” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 367745661
7.3.3) Ulica: ˜Kościerzyńska 32
7.3.4) Miejscowość: ˜Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: ˜51-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21587,73
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜4 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10116,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10116,75
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10116,75
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜„eWINit Services” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 367745661
7.3.3) Ulica: ˜Kościerzyńska 32
7.3.4) Miejscowość: ˜Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: ˜51-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10116,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Uzasadnienie faktyczne: Została złożona 1 oferta o wartości brutto 4 361,58 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, tj. kwotę brutto – 2 460,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację tej części zamówienia do ceny złożonej oferty. Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. W przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4361,58
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4361,58
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2036,88
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2036,88
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2036,88
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜„eWINit Services” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 367745661
7.3.3) Ulica: ˜Kościerzyńska 32
7.3.4) Miejscowość: ˜Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: ˜51-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2036,88
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- SZP/242-082/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1 - II ETAP
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu - Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Słupno i jednostce podległej Centrum Usług Społecznych w Słupnie
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Dzwola"
- System kolejkowy dla Poradni Okulistycznych w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacyjnej Terapii Chorób Plamki Żółtej"
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu ,, Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Czemierniki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.