Og³oszenie z dnia 2022-03-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00197204/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-28
- 2022/BZP 00128338/01 - Wynik z dnia 2022-04-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Pieluchomajtki jednorazowe dla dzieci i doros³ych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poznañska 79
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpital.kalisz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pieluchomajtki jednorazowe dla dzieci i doros³ych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5f9d2344-9df3-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00081324
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00038739/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla dzieci i doros³ych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpital.kalisz.pl; adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Do przygotowania oferty konieczne
jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu
zaufanego lub podpisu osobistego.
2.Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieæ zainstalowany na komputerze.NET Framework 4.5. Aplikacja
dzia³a na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10)
Aplikacja nie jest dostêpna dla systemu Linux i MAC OS.
3. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika na miniPortalu.
4. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf .rtf , xps, .odt i
opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej,
email: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
6. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ
sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musibyæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluchomajtki jednorazowe dla noworodków i dzieci
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33771200-7 - Pieluszki dla niemowl±t
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e minimalny poziom zamówienia wyniesie 75 % warto¶ci zamówienia.Zmniejszenie ilo¶ci nie powoduje powstania obowi±zku zap³aty odszkodowania z tytu³u niewykonania umowy przez zamawiaj±cego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta z najni¿sz± cen±, Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z wysoko¶ci± ceny (od najni¿szej do najwy¿szej).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluchomajtki jednorazowe dla doros³ych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e minimalny poziom zamówienia wyniesie 75 % warto¶ci zamówienia.Zmniejszenie ilo¶ci nie powoduje powstania obowi±zku zap³aty odszkodowania z tytu³u niewykonania umowy przez zamawiaj±cego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta z najni¿sz± cen±, Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z wysoko¶ci± ceny (od najni¿szej do najwy¿szej).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy do oferty musz± za³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia . W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zawawiajacy dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:1.1 Cena jednostkowa brutto ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych ze wzglêdu na ustawow± zmianê stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie warto¶æ umowy brutto, a warto¶æ umowy netto pozostanie bez zmian. Powy¿sza zmiana nie wymaga sporz±dzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi niezw³ocznie zamawiaj±cego. Zmiana bêdzie obowi±zywaæ od dnia wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê podatku VAT.
1.2 W trakcie trwania umowy Wykonawca mo¿e zaoferowaæ Zamawiaj±cemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powy¿sze nie jest zmian± umown± i nie wymaga od Stron konieczno¶ci sk³adania dodatkowych o¶wiadczeñ.
1.3 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy okre¶lonego w § 3 ust.1 umowy w przypadku niewyczerpania kwoty okre¶lonej w § 2 ust. 1 umowy do czasu jej wykorzystania. Przed³u¿enie okresu obowi±zywania umowy nast±pi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony,
1.4 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zast±pienia dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawc± je¿eli w wyniku sukcesji, wstêpuje w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, i nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy - zmiana ta wymaga sporz±dzenia stosownego aneksu do umowy,
2. Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian dotycz±cych:
• numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów b±d¼ lepszych,
• nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, b±d¼ lepszych,
• sposobu konfekcjonowania,
• czêstotliwo¶ci dostaw,
• liczby opakowañ w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania,
• zmiany wyrobu na nowy w przypadku wprowadzenia do sprzeda¿y przez Producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powoduj±cego wycofanie dotychczasowego.
Powy¿sze zmiany nie mog± skutkowaæ zmianami warto¶ci umowy i byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego. Zmiany wymagaj± zgody stron i sporz±dzenia stosownego aneksu do umowy
3 Strony przewiduj± zmiany dotycz±ce realizacji umowy o zamówienie publiczne na zasadach okre¶lonych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 z pó¼n.zm.).Zmiana wymagaj± sporz±dzenia stosownego aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: t: https://miniportal.uzp.gov.pl/, za po¶rednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-18 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-15
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont pomieszczeñ w budynku S±du Rejonowego w Krotoszynie przy ul. H. Sienkiewicza 11
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Powiatu Kaliskiego z jednostkami organizacyjnymi oraz Instytucj± Kultury
- Dostawa bonów towarowych w formie przedp³aconych kart elektronicznych
- Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzêtu jednorazowego do zabiegów urologicznych
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- "Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych dla RCKiK w Kaliszu"
wiêcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SR.272.d.02.2025.MD Zakup z sukcesywnymi dostawami pieluchomajtek i innych wyrobów medycznych (pieluchy i wk³ady anatomiczne, majtki ch³onne) na potrzeby mieszkañców DPS "MORS" w Stegnie.
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Zakup i monta¿ wyposa¿enia do Publicznego ¯³obka w Borowiu
wiêcej: Artyku³y higieniczne z papieru »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.