Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081364 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜„Modernizacja budynków Ośrodka i terenów należących do OSiR-u” – z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000329964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Chopina 8
1.5.2.) Miejscowość: ˜Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜administrator@osir.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.bip.osir.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://osirwloclawek.rbip.mojregion.info/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜„Modernizacja budynków Ośrodka i terenów należących do OSiR-u” – z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-d241ef41-ca9b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00004567/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynków ośrodka i terenów należących do OSIR-u
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP.DZP.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 392873,53 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 315000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynków Ośrodka i terenów należących do OSiR-u” – z podziałem na 2 części: Część 1 – Przebudowanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Hali Mistrzów celem dostosowania do obecnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 127582,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynków Ośrodka i terenów należących do OSiR-u” – z podziałem na 2 części: Część 2 – Przebudowa instalacji systemu sygnalizacji pożaru w budynku Hali Mistrzów celem dostosowania do obecnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 265291,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜VDC SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA Paweł Dzięgielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜888-259-88-47
7.3.3) Ulica: ˜ul. Toruńska 73/4
7.3.4) Miejscowość: ˜Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: ˜87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
˜Układanie instalacji przewodowej do opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VDC SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA Paweł Dzięgielewski
jakie przetargi wygrała firma
VDC SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA Paweł Dzięgielewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜VDC SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA Paweł Dzięgielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜888-259-88-47
7.3.3) Ulica: ˜ul. Toruńska 73/4
7.3.4) Miejscowość: ˜Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: ˜87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
˜Układanie instalacji przewodowej do urządzeń systemu sygnalizacji pożaru.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VDC SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA Paweł Dzięgielewski
jakie przetargi wygrała firma
VDC SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA Paweł Dzięgielewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
- "Zakup i dostawa środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku w roku 2025."
- Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego (zaprojektuj i wybuduj)
- DOSTAWA ERGONOMICZNEGO WYPOSAŻENIA STANOWISK PRACY DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU WŁOCŁAWEK
- Osiedlowa Strefa Rekreacyjna "Na Południu" na terenie wokół Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 (Budżet Obywatelski 2021r.)
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.