Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usługi gastronomicznej podczas Spotkania Noworocznego Wydziału Mechanicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie usługi gastronomicznej podczas Spotkania Noworocznego Wydziału Mechanicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-720a72b5-5d94-499d-90a6-89a0b29bd9df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005630/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 usługi cateringowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art 305 ust 2
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia
Uzasadnienie faktyczne na końcu ogłoszenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/12/2025/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 758664 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Zorganizowanie uroczystego obiadu dla 150 osób w dniu 06.02.2025 r. na stołówce UMG.
2 Posiłki będą składały się z: zupa, mięsa z dodatkami, zimne i ciepłe przekąski, desery, napoje zimne i gorące.
3 Wykonawca powinien zapewnić obsługę kelnerską
4. Przygotowanie posiłków z użyciem pełnowartościowych produktów spożywczych pochodzących od certyfikowanych dostawców oraz w sposób zapewniający spełnienie wymogów jakościowych i sanitarnych w zakresie żywienia, w tym w szczególności HACCP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APARTAMENTY FALTOM ROBERT FALKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580150228
7.3.3) Ulica: MORSKA
7.3.4) Miejscowość: GDYNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 81-225
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"APARTAMENTY FALTOM" ROBERT FALKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"APARTAMENTY FALTOM" ROBERT FALKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-06SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wybór oferenta jest możliwy tylko z "Apartamenty Faltom" Robert Falkowski, który w budynku UMG ma umowę najmu pomieszczeń stołówki studenckiej z pełnym
zapleczem gastronomicznym i personelem do obsługi. Zgodnie z umową najmu Uniwersytet zobowiązany jest do zapewnienia najemcy wyłączności na użytkowanie pomieszczeń i nie może w okresie obowiązywania umowy udostępniać ich osobom trzecim. Zamawiający nie dysponuje innym pomieszczeniem w tym terminie z uwagi na trwający rok akademicki i odbywające się zajęcia dydaktyczne
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 64 zadania
- Roboty podczyszczeniowe na terenie administrowanym przez Urząd Morski w Gdyni w szacunkowej ilości 25 000 m 3 w roku 2025
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Neurologicznego i Oddziału Udarowego Szpitala Św. Wincentego a Paulo ...
- Czarter jednostek rybackich umożliwiających uczestnictwo pracowników MIR-PIB w rejsach komercyjnych oraz pomoc w realizacji połowów badawczych prowadzonych przez MIR-PIB.
- Badanie napełnienia pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów w gminach ościennych
- Zakup Gadżetów reklamowych- Koło Naukowe ISTL
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług związanych z zapewnieniem sal, noclegów i usług gastronomicznych na potrzeby organizacji szkoleń, konferencji, seminariów oraz innych wydarzeń edukacyjnych
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby realizacji projektu pn. "Spleceni z Miastem"
- Organizacja i obsługa Paneli, Metapaneli Inteligentnych Specjalizacji Województwa Podkarpackiego, spotkań z interesariuszami oraz spotkań Podkarpackiej Rady Innowacyjności
- Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim.
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (kolacja) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Rzeszowie w dniu 7 maja 2025 r. dla max 35 osób.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w pierwszej połowie 2025 roku
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.