Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058152/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
- 2021/BZP 00058152/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00058168/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081486 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 191687253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Gdańska 26
1.5.2.) Miejscowość: ˜Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: ˜586810715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@zdpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜zdp.kartuzy.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - I2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-1066f61e-b6de-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000037/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00058152/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜ZDP.4.2201.17.2021.PD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58036,37 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ 1: – sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Lp. Wyszczególnienie - opis Typ folii Wielkość Ilość1 2 3 4 51 Kategoria znaku: A II 900 402 Znak drogowy: A-7 II 900 103 Kategoria znaku: B II 800 204 Znak drogowy: B-2 II 800 45 Znak drogowy: B-20 II 800 46 Kategoria znaku: C II 800 67 Znak drogowy: C-9 (Mały) II 600 108 Kategoria znaku: D II 600*600 169 Znak drogowy: D-1 (mini) II 400*400 1010 Znak drogowy: D-6, D-6a, D-6b II 600*600 411 Znak drogowy: D-15 ( itp.) II 600*750 612 Drogowskaz (rys.6.3.3.5)- napis "Szpital" II 1000*300 413 Znak drogowy: D-42, D-43 II 1200*530 1014 Kategoria znaku: E-17a, E-18a, E-4 itp. II m2 415 Kategoria znaku: E-17a, E-18a,np.z napis”Wygoda Łączyńska/Łątczińsko Wigoda”-tablica dwujęzyczna II 2200*650 216 Znak D-6 łacznie z zn.T-27 na tle folii fluoroscencyjnej żółto-zielonej II/fluor 900*1500 417 Znak drogowy: F-5 (np.15t.,4,0km) II 900*900 218 Znak drogowy: F-6 II 1200*900 219 Znak G-1a do G-1f II 300*1000 620 Tabliczka T-1 do T-5 II m2 621 Tabliczka T-6 II 600*600 422 Tabliczka T – 25a-c II 223 Tablica prowadząca U – 3c II 1800x600 224 Tablica U -6a i 6b II 425 Tablica U -9a i 9b 426 Zapora drogowa U – 20a 1750x250 227 Urządzenie BRD: U-18a, Ø 800 II 628 Urządzenie BRD: U-18b, 600 x 800 129 Urządzenie BRD: U-21a,U-21b, dwustronna plastyk, 1530 Słupek blokujący U-12c 1031 Podstawa do U-21a i U-21b, ok. 17 kg, ok.350x350 1532 Pachołek drogowy U-23c 1033 Uchwyt (kompl – 2szt.) 1504.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 41003,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ 2: sukcesywna dostawa barier stalowych N2W5.Wyszczególnienie Jednostka miary Szacunkowa ilość w trakcie realizacji zamówienia1 2 3Kompletne bariery stalowe N2W5 (SP-09/4) mb 100Dodatkowe słupki do barier N2W5 (SP-09/4) szt. 50Zakończenia barier (łącznik czołowy pojedynczy) szt. 20Elementy skośne do barier mb 20Dodatkowe elementy odblaskowe U1-c szt. 1004.5.3.) Główny kod CPV: 34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 30381,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36526,08
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49865,43
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36526,08
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜WIMED Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6852209596
7.3.3) Ulica: ˜Ul. Tarnowska 48
7.3.4) Miejscowość: ˜Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: ˜33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36526,08
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39642,90
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46358,70
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych do immunochemii wraz z dzierżawą analizatorów immunologicznych na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dokumentacja projektowa dla termomodernizacji Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- Przebudowa drogi gminnej nr 560129K od dz. nr ew. 1436/1 na odcinku około 265 mb. w miejscowości Gdów na dz. nr 1442 w miejscowości Gdów, Gmina Gdów
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu
- Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
więcej: Bariery drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.