Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033920/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081489 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Białej - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 531413343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: ˜Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜48-210
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜77 438 85 31
1.5.8.) Numer faksu: ˜77 438 76 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretaria@biala.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.bip.biala.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜www.bip.biala.gmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Białej - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-f0c363d9-9b5e-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000401/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 REMONTU BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00033920/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜GKZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Białej ( ul. Rynek 10) obejmująca:- przebudowa układu funkcjonalnego poprzez budowę nowych ścian wewnętrznych, rozbiórkę bądź zamurowanie istniejących otworów drzwiowych czy ścian, - wykonanie nowego podziału pomieszczeń ścianami ze szkła i lekkimi ściankami ( przyziemie -2,35, -2,05)- rozbiórkę istniejących stropów i przebudowę schodów żelbetowych ,- przebudowa otworów drzwiowych i okiennych wraz z montażem nowej stolarki,- budowa nowych otworów okiennych i drzwiowych wraz z montażem stolarki,- przebudowa stropów i przejść korytarzowych i między piętrami,- wykonanie wentylacji mechanicznej z rekuperacją (wraz z montażem centrali wentylacyjnej),- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej w nowopowstałych pomieszczeniach,- przebudowa (wymiana) istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w istniejących pomieszczeniach,- wykonanie prac w zakresie zabezpieczenia p-poż ( min. montaż drzwi , murków ogniochronnych, hydrantów ),- przełożenie kostki betonowej przez wejściem,Postępowanie nie obejmuje wykonania następujących prac, objętych dokumentacją i pozwoleniem na budowę :- wykonanie szybu i montaż windy osobowej,- docieplenie ścian zewnętrznych budynku.Wytyczne do realizacji i odbioru robót :- Prace remontowe będą wykonywane w budynku Urzędu Miejskiego w Białej, w którym prowadzona jest obsługa petentów,- Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca obowiązany jest uzgodnić harmonogram rzeczowo - finansowy robót z Zamawiającym,- Prace budowlane muszą być prowadzone z zachowaniem szczególnej ostrożności i zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa w zakresie bhp i p.poż. Szczegółowe obowiązki i odpowiedzialność Wykonawcy w tym zakresie zostały zawarte m.in. w harmonogramie robót, we wzorze umowy stanowiącymi załącznik do SIWZ, - Miejsca gdzie wykonywane będą roboty będące przedmiotem zamówienia, muszą zostać zabezpieczone w taki sposób, aby oddzielały miejsce robót od innych nieruchomości czy pomieszczeń,- przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych,- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń i wyposażenia,- wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych (rysunki, opis techniczny),- zadanie to jest powiązane z pracami budowlanymi wykonywanymi obecnie w ramach zadania Modernizacja energetyczna budynku Urzędu Miejskiego w Białej (min. modernizacja instalacji c.o., instalacja fotowoltaiczna) 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- opis przedmiotu zamówienia określony jest szczegółowo w dokumentacji technicznej, zatwierdzonej decyzją – pozwoleniem na budowę nr 11 ( AB-IV.6740.1.79.2020) z dnia 08.01.2021 r., SSTWiORB oraz przedmiarem prac – załącznik nr 6 do SWZ, - projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1199144,54
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1769843,75
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1199144,54
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜7551809646
7.3.4) Miejscowość: ˜Radostynia 48a,
7.3.5) Kod pocztowy: ˜48-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
˜instalacje sanitarne na tym etapie podwykonawca nie jest znany instalacje teletechniczne na tym etapie podwykonawca nie jest znany instalacje wentylacyjne na tym etapie podwykonawca nie jest znany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1199144,54
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-312021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI BIAŁA
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Stara Biała
więcej: przetargi BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.