Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074678/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
- 2021/BZP 00130897/01 - Wynik z dnia 2021-07-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081512 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
˜Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ˜Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 771480603
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ˜Szczecińska 16
1.4.2.) Miejscowość: ˜Człuchów
1.4.3.) Kod pocztowy: ˜77-300
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.4.7.) Numer telefonu: ˜+48598342459
1.4.8.) Numer faksu: ˜+48597260877
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@spzoz-czluchow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.spzoz-czluchow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081512
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
˜Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: ˜2021/BZP 00074678/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: ˜01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
˜SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜4.3.8. ˜Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
˜Cena netto za realizację zamówienia 60 pktKryteria jakościowe ujęte w opisie przedmiotu zamówienia 30 pktTermin realizacji zamówienia 10 pkt
Po zmianie:
˜Cena netto za realizację zamówienia 60 pktTermin płatności za towar liczony od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego 30 pktTermin realizacji zamówienia 10 pkt
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜4.3.5. ˜Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
˜Kryteria jakościowe ujęte w opisie przedmiotu zamówienia
Po zmianie:
˜Termin płatności za towar
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜4.2.10. ˜Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1) Przed zmianą:
˜Data od-do
Po zmianie:
˜Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜4.2.10. ˜Data początkowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1) Przed zmianą:
˜2021-07-19
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜4.2.10. ˜Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1) Przed zmianą:
˜2022-07-18
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜4.2.10. ˜Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
˜12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
˜SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜5.7. ˜Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
˜Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuOświadczenie podmiotu udostępniającego zasobyOświadczenie RODO z art. 13 lub art. 14 RODO* wobec osób fizycznychPełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik
Po zmianie:
˜a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜5.10. ˜Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
˜Oświadczenie o grupie kapitałowej
Po zmianie:
˜a) dokument (folder, katalog, kartę charakterystyki lub kartę techniczną) zawierający opis lub specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia wraz numerami katalogowymi, który potwierdza spełnienie wymagań opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;b) deklarację zgodności CE lub certyfikat zgodności CE dla wszystkich zaoferowanych produktów kwalifikujących się jako wyroby medyczne (wszystkie klasy wyrobu medycznego) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 tekst jednol. z późn. zm.);c) LUB oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu, a produkty kwalifikowane jako wyrób medyczny posiadają oznakowanie znakiem CE i są zgodne z Dyrektywą 93/42 EEC
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜5.11. ˜Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
˜Formularz ofertowyFormularz asortymentowo – cenowyProjekt umowyKlauzula informacyjna z art. 13 RODO dla kontrahenta SP ZOZ w Człuchowie (załącznik do umowy)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Po zmianie:
˜1) Formularz ofertowy2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika (jeżeli dotyczy)4) Formularz asortymentowo – cenowy5) Projekt umowy6) Oświadczenie o grupie kapitałowej7) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania8) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu9) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)10) Wykaz dostaw wraz z referencjami11) Oświadczenie RODO z art. 13 lub art. 14 RODO* wobec osób fizycznych12) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dla kontrahenta SP ZOZ w Człuchowie (załącznik do umowy)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
˜SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜8.1. ˜Termin składania ofert Przed zmianą:
˜2021-06-21 10:00
Po zmianie:
˜2021-06-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜8.3. ˜Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
˜2021-06-21 10:05
Po zmianie:
˜2021-06-25 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜8.4. ˜Termin związania ofertą Przed zmianą:
˜2021-07-20
Po zmianie:
˜2021-07-25
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2542G Uniechów - Skowarnki
- Dostawa środków higienicznych tj. pieluchomajtek, podkładów, podpasek i myjek do ciała.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2534G na odc. Biskupnica-Chrząstowo
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.