Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033687/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081579 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa chłodziarki laboratoryjnej oraz zamrażarki laboratoryjnej z rejestratorem dwukanałowym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: ˜Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: ˜222731700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@polatom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.polatom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜www.polatom.pl; www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜działalność naukowa i prace badawczo-rozwojowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜działalność naukowa i prace badawczo-rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa chłodziarki laboratoryjnej oraz zamrażarki laboratoryjnej z rejestratorem dwukanałowym”2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-e1582756-9dee-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00004824/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa urządzeń laboratoryjnych (9 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00033687/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜11/P/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 37398,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest:- dostawa, instalacja, uruchomienie i kwalifikacja fabrycznie nowej chłodziarki laboratoryjnej oraz zamrażarki laboratoryjnej z rejestratorem dwukanałowym o wymaganych przez Zamawiającego parametrach technicznych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM.Wymagania dotyczące parametrów technicznych i innych warunków zamówienia są szczegółowo określone w specyfikacji technicznej (Załącznik A – Specyfikacja techniczna).Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu wszystkich, wymaganych w Specyfikacji technicznej – Załącznik A, działań oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.Płatność na rzecz Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia będzie realizowana jednorazowo, po podpisaniu bez uwag protokołu końcowego. Płatność na rzecz Wykonawcy zamówienia będzie zrealizowana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin płatności faktury nie może być krótszy niż 30 dni od daty jej wystawienia, z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nastąpi na co najmniej 23 dni przed tak określonym terminem płatności, a w przypadku niezachowania tego terminu, termin płatności przedłuża się automatycznie o czas opóźnienia dostarczenia faktury. Wzór prawidłowo wystawionej faktury znajduje się w Załączniku nr 1. Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji zawiera Załącznik A – Specyfikacja techniczna oraz zapisy w projekcie umowy – Załącznik nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37381,65
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45490,32
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37381,65
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜VWR International Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5832705185
7.3.3) Ulica: ˜ul. Limbowa 5
7.3.4) Miejscowość: ˜Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: ˜80-175
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37381,65
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜42 dni
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do autobusów miejskiej komunikacji zbiorowej Miasta Otwocka
- Transport medyczny karetką typu S oraz świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego
- "Odnowienie subskrypcji licencji SOLIDWORKS z utrzymaniem wsparcia technicznego na okres 36 miesięcy".
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Otwocku z podziałem na 4 zadania
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z montażem i instalacją aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Jednostek Szpitala z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa sprzętu AGD dla Biblioteki Uniwersyteckiej we Wrocławiu
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej
- Dostawa lodówki do IHAR-PIB w Radzikowie
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: Chłodziarki i zamrażarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.