Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00001975/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
- 2022/BZP 00001975/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-04 (po zmianach)
- 2022/BZP 00005855/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00022809/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Gminnej Biblioteki Publicznej o Gminny Dom Kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brąszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 98
1.5.2.) Miejscowość: Brąszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-277
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438211778
1.5.8.) Numer faksu: 438211873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_braszewcie@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.braszewice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://braszewice.bip.net.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa Gminnej Biblioteki Publicznej o Gminny Dom Kultury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24128abe-62ff-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000803/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i rozbudowa Gminnej Biblioteki Publicznej o Gminny Dom Kultury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001975/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3262153,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku po siedzibie Urzędu Gminy w Brąszewicach oraz istniejącego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej na budynek Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z Domem Kultury oraz częścią szatniową i węzłami sanitarnymi dla uczestników zajęć sportowych, a także pomieszczeniami socjalnymi dla pracowników gminnych oraz toaletami publicznymi do obsługi imprez sportowych i plenerowych wraz z uzyskaniem decyzji: Pozwolenie na Użytkowanie.
Lokalizacja inwestycji, 98-277 Brąszewice, ul. Starowiejska 1, dz. nr 974, 976,
3. Szczegółowy zakres robót
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiących Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Przedmiary robót załączone do SWZ (Załącznik nr 8) mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
Główne elementy planowanych do wykonania robót:
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe wraz z utylizacją, istniejącego budynku, w którym mieściła się siedziba Urzędu Gminy Brąszewice oraz Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi,.
2) Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej o Gminny Dom Kultury wraz z częścią szatniowo sanitarną i pomieszczeniami socjalnymi,
3) Wyposażenie budynku,
4) Wyposażenie dodatkowe,
5) Zagospodarowanie terenu,
6) Instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne,
7) Okablowanie strukturalne, CCTV i głośników,
8) Instalacja alarmowa – SSWiN,
9) Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniu z szafą serwerową,
10) Instalacja centralnego ogrzewania wraz z instalacją kotłowni,
11) Instalacja wodociągowa,
12) Instalacja kanalizacyjna,
13) Instalacja wentylacji,
Wykonawca przed rozpoczęciem robót rozbiórkowych musi wynieść układ pompowy oraz układ sterowania systemu nawodnienia boiska sportowego, z kotłowni do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Należy do oferty skalkulować podłączenie hydrauliczne i elektryczne układu pompowego w taki sposób, żeby była zapewniona ciągłość podlewania murawy boiska w sezonie: wiosna-lato-jesień.
Wyposażenie pomieszczeń w meble należy wykonać i wycenić zgodnie ze Specyfikacją wyposażenia pomieszczeń w meble (Załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4949377,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5281823,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4949377,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-BUD Piotr Haraszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271418543
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 27
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4949377,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.