Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028985/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
- 2021/BZP 00034300/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081647 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa sprzętu zwiększającego ergonomię warunków pracy w ramach Projektu pn. Wysoka ergonomia pracy podstawą zdrowia pracownika!
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 276267686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Panewnicka 65
1.5.2.) Miejscowość: ˜Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜40-760
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia_publiczne@kolejowy.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.kolejowy.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://e-ProPublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa sprzętu zwiększającego ergonomię warunków pracy w ramach Projektu pn. Wysoka ergonomia pracy podstawą zdrowia pracownika!2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-49277c3a-977e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00028985/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜AZP/02/P/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263840,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Dostawa sprzętu medycznego zwiększającego ergonomię warunków pracy. Przedmiot zamówienia oraz w ilości określono w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określono w Wykazach parametrów / cech techniczno-użytkowych, które stanowią integralne Załączniki nr 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3, 2.1.4, 2.1.5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
33192120-9 - Łóżka szpitalne
33192210-7 - Stoły do badania
4.5.5.) Wartość części: 230630,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Dostawa sprzętu niemedycznego zwiększającego ergonomię warunków pracy. Przedmiot zamówienia oraz w ilości określono w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określono w Wykazach parametrów / cech techniczno-użytkowych, które stanowią integralne Załączniki nr 2.2.1, 2.2.2, 2.2.3, 2.2.4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 33210,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244803,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343780,20
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244803,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜DANAVO Anna Stańczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜381772718
7.3.3) Ulica: ˜Słoneczna 37
7.3.4) Miejscowość: ˜Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244803,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26445,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42754,80
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26445,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜DANAVO Anna Stańczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜381772718
7.3.3) Ulica: ˜Słoneczna 37
7.3.4) Miejscowość: ˜Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: ˜41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26445,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-282021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej II
- Kompleksowa realizacja zamówienia w zakresie rezerwacji i sprzedaży krajowych oraz zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) biletów lotniczych
- Dostawa spektrometru promieniowania gamma
- Usługa łączności Zad. 1 - Łącze światłowodowe GCM-Cieszyn
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej - L (2)
- Zakup 3 sztuk fabrycznie nowych pojazdów osobowych na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów kardiologii inwazyjnej i elektrokardiologii na potrzeby Kliniki Elektrokardiologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- "Dostawa mebli medycznych do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety"
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do ablacji światłem laserowym wraz z kompatybilnymi światłowodami dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.