Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00096561/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-28
- 2021/BZP 00138765/01 - Wynik z dnia 2021-08-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081668 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Modernizacja ul. Zdziebły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Miasto Jastrzębie-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 276255358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Aleja Józefa Piłsudskiego 60
1.5.2.) Miejscowość: ˜Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜324785133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜bzp@um.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Modernizacja ul. Zdziebły
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-bb018b5d-c83e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001068/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Modernizacja ul. Zdziebły
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W przedmiotowym postępowaniukomunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, oświadczeń,wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń i odbywa się przy użyciuśrodkówkomunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usługdrogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123 z późn. zm.) za pośrednictwem stronyhttps://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe.Sposób założeniakontaopisany został w instrukcji znajdującej się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.2. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbieraniakorespondencji elektronicznej znajdują się w Regulaminie Platformy znajdującej się pod linkiemhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach, o których mowa w pkt. 2rozdziału13 specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:1) administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Jastrzębie-Zdrój reprezentowana przezPrezydenta Miasta, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, al. Piłsudskiego 60;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój jest naczelnik Biura ds.Zarządzania Jakością, nr tel. 32 47 85 174;3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Modernizacja ul. Zdziebły”,prowadzonym w trybie podstawowym;4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawozamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres min. 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania udzielonej gwarancjiprzekracza okres 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz gwarancjiudzielonej przez Wykonawcę;6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu posiada:a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania,że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;9) osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu nie przysługuje:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜BZP.271.27.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Zakres robót obejmuje: wykonanie przebudowy ul. Zdziebły dł. 130,0 mb i szerokości 3,0 mb.Wymiana konstrukcji podbudowy: z kruszywa łamanego, ułożenie w-wy wiążącej z AC16W 5cmoraz w-wy ścieralnej AC11S 4cm. Wykonanie poboczy.Szczegółowy zakres prac został zawarty w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 doSWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: ˜1. Zamawiający przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia polegającego napowtórzeniu robót budowlanych, tj.: wykonanie przebudowy ul. Zdziebły. Wymiana konstrukcjipodbudowy: z kruszywa łamanego, ułożenie w-wy wiążącej z AC16W 5cm oraz w-wy ścieralnej AC11S4cm. Wykonanie poboczy.Szczegółowy zakres robót określono w załączniku nr 6 do SWZ.Wartość przewidywanych zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nieprzekroczy 50% wartości zamówienia podstawowegoZamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni poniższe warunki:a/ nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,b/ Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracachosobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami o specjalności drogowej niezbędne do wykonywania prac określonychw dokumentacji technicznej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane lub odpowiadające imważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów.Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytoriumRzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunkiopisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333z późn. zm.).Warunki zawartej umowy, dotyczącej zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robótbudowlanych, będą tożsame z warunkami opisanymi w projekcie umowy dotyczącej zamówieniapodstawowego.Termin realizacji zostanie uzgodniony na etapie zawarcia umowy na roboty powtórzeniowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaćbędzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jakonajkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
˜1) Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 zadaniapolegające na wykonaniu nawierzchni asfaltobetonowej o łącznej wartości min. 80 000,00 złbrutto. Przez zadanie Zamawiający rozumie wykonanie zakresu robót w ramach jednej umowy,zlecenia na rzecz danego Zamawiającego.UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu, o których mowa powyżej, powołuje się na doświadczenie w realizacji robótbudowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, winien wykazać wyłączniezadania, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył.2) Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanychpracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlanedo kierowania robotami o specjalności drogowej niezbędne do wykonywania prac określonych wdokumentacji technicznej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane lub odpowiadająceim ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów.Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane pozaterytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniałyodpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Okres ostatnich 5 lat liczony jest wstecz od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.Wykaz robót budowlanych winien być sporządzony wg załącznika nr 7 do SWZ.2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za […] kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykaz osób winien być sporządzony wg załącznika nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
˜1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1,2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – według załącznika nr 5 lub innypodmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca polega na zdolnościachpodmiotu trzeciego,3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wedługzałącznika nr 5a,4) Pełnomocnictwo,5) Kosztorysy uproszczone obejmujące wszystkie pozycje ujęte w kosztorysach ślepych(przedmiarach robót) wg załącznika nr 6 (Uwaga: Wycena wszystkich robót winna byćopracowana w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę podanej wyceny, opisrobót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji w wyliczeniu do 2miejsc po przecinku.W celu sprawniejszej weryfikacji kosztorysu zaleca się dodatkowo przedłożyć go w postaci plikuExcel.Wersję szczegółową kosztorysów Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemuprzed podpisaniem umowy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
˜1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzórpełnomocnictwa – załącznik nr 4 do SWZ.Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnieubiegających się zamówienie.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnieodpowiedzialność za realizację zamówienia.2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniuoraz o braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 20 oraz Rozdziale 21 pkt 1przez każdego z wykonawców.3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (według załącznika nr 5a do SWZ).4. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunkówudziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust. 4 ustawy PZP): spełnianiewarunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oceniane będzie przezZamawiającego sumarycznie, z zastrzeżeniem, iż jeden z członków konsorcjum:- spełni samodzielnie warunek dotyczący doświadczenia określonego w Rozdziale 21 pkt 1 ppkt1.Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum mogąspełniać łącznie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
˜1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 18 ust. 2 –8 projektowanych postanowień umownych stanowiących załącznik nr 9 do specyfikacjiwarunkówzamówienia. 2. Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, iżrodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo określone w§18 i 19 Projektowanych postanowień umownych stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy- strona: https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-29
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Przebudowa zatoki autobusowej ul. Pszczyńska w rejonie ul. Wierzyńskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ B
- Przebudowa oświetlenia przy ul. 1 Maja w Jastrzębiu - Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ A
- Budowa chodnika i schodów przy ul. Zielonej 33 w Jastrzębiu-Zdroju.
- Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Obrzycko
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.