Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00530476/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i zarządzanie szaletem miejskim położonym w Rudzie Śląskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,148312,678afb73dcacd461365d02014ce530e0.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i zarządzanie szaletem miejskim położonym w Rudzie Śląskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59e2127b-8de1-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00081714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028630/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Utrzymanie i zarządzanie szaletem miejskim położonym w Rudzie Śląskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530476
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.82.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i zarządzanie szaletem miejskim położonym w Rudzie Śląskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej.
1. Bieżące utrzymanie polega m.in. na:
- otwieraniu i zamykaniu szaletu,
- utrzymaniu w należytej czystości i porządku pomieszczeń oraz wyposażenia w szalecie,;
- zamiatanie chodników w obrębie szaletu oraz chodników przyległych do szaletu;
- zimowe utrzymanie chodników w obrębie szaletu oraz chodników przyległych do szaletu,
- usuwanie odpadów z szaletu i z terenu objętego utrzymaniem, celem zapewnienia utrzymania czystości i porządku.
2. Zarządzanie szaletami polega m.in. na:
- zawieraniu umów z dysponentami instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej na dostawę mediów i warunków korzystania z nich wraz z prowadzeniem rozliczeń finansowych w tym zakresie (opłacanie kosztów zużycia wody, energii, kosztów związanych z ogrzewaniem pomieszczeń szaletu),
- utrzymanie stanu ilościowego wyposażenia szaletu, zgodnie, protokołem zdawczo-odbiorczym .
3. Prace remontowo – naprawcze, w tym bieżące wykonanie napraw eksploatacyjno – konserwacyjnych oraz wykonanie prac remontowych w szalecie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Rozwoju Społecznego Spółdzielnia Socjalna Obszar 9 Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993280294
7.3.3) Ulica: Dworcowa 2
7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
7.3.5) Kod pocztowy: 66-470
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Obsługa szaletu - 25%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja energetyczna wraz ze zmianą sposobu ogrzewania budynków przy ul. Szafranka 2-4-6-8 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja istniejącego systemu SAURON dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- BAJTELPLAC - plac zabaw z duszą Śląska przy Szkole Podstawowej nr 30 w Rudzie Śląskiej - budowa placu zabaw
- Tartan Niebieskie Dachy - wymiana nawierzchni boiska do koszykówki
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ul. Energetyków 9.
- Dostawa silników elektrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba, nr grupy 311-1.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.