Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026251/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081726 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Przebudowa nawierzchni ulicy Kościelnej w Dusznikach wraz z odwodnieniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Duszniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 631258365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Sportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: ˜Duszniki
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜64-550
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48612919075
1.5.8.) Numer faksu: ˜+48612919131
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜urzad@duszniki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.duszniki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Przebudowa nawierzchni ulicy Kościelnej w Dusznikach wraz z odwodnieniem2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-d9f008fc-9239-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00004482/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ul. Kościelnej w Dusznikach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00026251/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜RRG.271.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Przebudowy nawierzchni ulicy Kościelnej w Dusznikach wraz z odwodnieniem”. Zadanie objęte jest projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją Starosty Szamotulskiego o pozwoleniu na budowę nr 44/2021 z dnia 14 stycznia 2021 r. Zakres robót przewidziany do realizacji został ujęty w załączonym do SWZ przedmiarze robót. Przebudowa nawierzchni ulicy Kościelnej w Dusznikach polega na utwardzeniu pasa drogowego poprzez wykonanie: nawierzchni z kostki brukowej ograniczonej krawężnikami lub obrzeżami betonowymi: w obszarze wokół kościoła parafialnego jezdni, miejsc postojowych, zjazdów oraz opasek lub chodników; ponadto na wykonaniu odwodnienia w formie kanalizacji deszczowej z odpływem do istniejącego odbiornika na działce o nr ewid. 1057/2 (obręb Duszniki). Na dalszym odcinku pasa drogowego w kierunku ul. Powstańców Wlkp. przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ścieżki rowerowej z dopuszczeniem ruchu pieszego oraz jednopasowej jezdni drogi dojazdowej o dł. ok. 60mb o nawierzchni przepuszczalnej. Realizacja zadania zlokalizowana jest w miejscowości Duszniki i obejmuje pas drogi gminnej na działkach o nr ewid. 1061/5, 1061/6 i 1061/7 w obrębie 0604 Duszniki – obszar wiejski. W zakresie przedmiotu zamówienia jest także: wycinka drzew wraz z karczowaniem pni i utylizacją karpiny oraz gałęzi, odnowa nawierzchni (remont cząstkowy) istniejącego włączenia ul. Kościelnej do drogi wojewódzkiej nr 306 poprzez wykonanie nawierzchni zjazdu z kostki betonowej o grubości 8 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, w tym na połączeniu krawędzi jezdni i zjazdu zastosować opornik betonowy 10x30 cm ustawiony na ławie betonowej, istniejące przejście dla pieszych wykonać z kostki betonowej biało – czerwonej o grubości 8 cm – łączna powierzchnia odnawianej nawierzchni 70 m2 (Uwaga ! Brak pozycji w przedmiarze robót – należy dodać w kosztorysie ofertowym), wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu oraz stałej organizacji ruchu (w tym zakup i montaż znaków), zgodnie z właściwymi projektami organizacji ruchu, które stanowią załączniki do SWZ (Uwaga ! Brak pozycji w przedmiarze robót – należy dodać w kosztorysie ofertowym).Podstawowe parametry techniczne drogi: kategoria drogi: droga gminna, klasa techniczna – D- dojazdowa, szerokość jezdni z kostki brukowej – 5,0 m, szerokość jezdni manewrowych – min. 5,0 m, wymiary miejsc postojowych – 2,5x6,0m- w przypadku zatok parkingowych równoległych do osi drogi 2,5x5,0 m- w przypadku kąta zbliżonego do 90 stopni, szerokość ścieżki rowerowej z dopuszczonym ruchem pieszym – 2,50m, kategoria ruchu – KR1.Konstrukcje: jednolita konstrukcja jezdni, zjazdów i miejsc postojowych (z wyjątkiem konstrukcji jezdni od strony ul. Powstańców Wlkp.):• warstwa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 – 15 cm,• podbudowa z chudego betonu (6-9MPa) – 20 cm,• nawierzchnia z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm; konstrukcja jezdni od strony ul. Powstańców Wlkp. przepuszczalna:• warstwa odsączająca z piasku średniego – 20 cm,• podbudowa z kruszywa łamanego – 20 cm,• nawierzchnia z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm (typ EKO); konstrukcja chodników i opasek:• warstwa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 – 15 cm,• nawierzchnia z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm; konstrukcja ścieżki rowerowej:• warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 – 20 cm,• nawierzchnia z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm.Podstawowe dane o kanalizacji deszczowej: łączna długość rurociągów – 131,32m o średnicach 500, 315 i 200mm, ilość studni – 8 szt. (w tym 1 betonowa), ilość kratek wpustowych – 7 szt., powierzchnia zlewni – ok. 2 500m2.2. Szczegółowy zakres robót został wskazany w: dokumentacji TOM I – II zatwierdzonej decyzją Starosty Szamotulskiego o pozwoleniu na budowę nr 44/2021 z dnia 14 stycznia 2021 r., projekcie tymczasowej i stałej organizacji ruchu, przedmiarze robót, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (zwanych dalej „SST”), zapisach SWZ i projekcie umowy.3. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlano – wykonawczą, SST, SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska oraz na ustalonych umową warunkach.4. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty: robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych; zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy; wywozu nadmiaru gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu; wykonania geodezyjnych czynności pomiarowych, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej; udziału osób pełniących indywidulane funkcje w budownictwie: osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; wdrożenia tymczasowej i stałej organizacji ruchu (w tym zakup i montaż znaków); koszty związane z odbiorem wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wypełnienia warunków wynikających z uzyskanych warunków technicznych, uzgodnień dokumentacji projektowej, decyzji, opinii itp. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały.5. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez Wykonawcę, użyte w SWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jako minimalne parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard. Dopuszcza się zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SWZ i jej załącznikach. 6. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, tym samym Wykonawca może przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, pozwalające stwierdzić, że są one równoważne. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów lub rozwiązań, Zamawiający rozumie przez to, że w ofercie ujęto materiały i rozwiązania opisane w SWZ i jej załącznikach przez Zamawiającego.7. Zamawiający działając na podstawie art. 95 ustawy Pzp wskazuje rodzaj czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. z dnia 18.06.2020r. Dz. U. z 2020r. poz. 1320 ze zm.) przez Wykonawcę oraz podwykonawców i dalszych podwykonawców oraz osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. wykonywanie bezpośrednio czynności o charakterze robót budowlanych m. in. branży robót budowlanych w zakresie budowy rurociągów i dróg oraz innych prac fizycznych, rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych. Tym samym przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego podwykonawca lub dalszy podwykonawca, będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych im zadań, wszystkich pracowników fizycznych, a także prowadzących pojazdy (kierowców), obsługujących maszyny i urządzenia (operatorów). Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić przy realizacji przedmiotu umowy wszystkie osoby, które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot umowy, tj. kierujących pojazdami, operatorów maszyn i urządzeń, operatów sprzętu, osób wykonujących prace fizyczne przewidzianych do wykonywania w ramach czynności polegających na realizacji przebudowy nawierzchni ul. Kościelnej w Dusznikach wraz z odwodnieniem. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę wynikać będą także z dokumentacji budowlano - wykonawczej i SST.8. Wymagania dotyczące zatrudnienia, weryfikacji zatrudnienia oraz czynności kontrolnych Zamawiającego wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ - Projekt Umowy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą i dalszym podwykonawcą wymóg zatrudnienia przez podwykonawcę lub dalszych podwykonawców pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na umowę o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660436,20
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 948199,86
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660436,20
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zakład Drogowo-Budowlany NOJAN Jan Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜7881237779
7.3.3) Ulica: ˜ul. Gorzelniana 7
7.3.4) Miejscowość: ˜Grodzisk Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: ˜62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN NOWAK Zakład Drogowo-Budowlany "NOJAN" JAN NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
JAN NOWAK Zakład Drogowo-Budowlany "NOJAN" JAN NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 660436,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.