Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036560/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00045112/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081742 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa energii elektrycznej do obiektów Szkoły Głównej Szkoły Pożarniczej zlokalizowanych na terenie województwa mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Szkoła Główna Służby Pożarniczej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000173410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Słowackiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜01-629
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: ˜22 561 76 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zam@sgsp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.sgsp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜www.sgsp.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa energii elektrycznej do obiektów Szkoły Głównej Szkoły Pożarniczej zlokalizowanych na terenie województwa mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-bbf16039-a1b6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00036560/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜TP4/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 816480,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów Szkoły Głównej Szkoły Pożarniczej zlokalizowanych na terenie województwa mazowieckiego:1) Warszawa ul. Słowackiego 52/54 (2 PPE), ul. Siemiradzkiego 2 (2 PPE), ul. Potocka działka.2, ul. Potocka 43, ul. Falęcka 9/11, ul. Sielecka 10/43, 2) Łomianki 05-092 ul. Przebiśniega 8, 3) Zamczysko Nowe, Górki Kampinoskie 05-156 - Przeciwpożarowa Baza Leśna,4) Nowy Dwór Mazowiecki 05-100, ul. gen W. Thommee 16. - Baza Szkolenia Poligonowegoi Innowacji Ratownictwa” w okresie: 1. Warszawa ul. Słowackiego 52/54 (2 PPE): od dnia 01.07.2021 r. do dnia 31.12.2022 r.2. Warszawa ul. Siemiradzkiego 2:2.1. PPE od dnia 01.07.2021 r. do dnia 31.12.2022 r.2.2. PPE od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.3. Warszawa ul. Potocka działka 2: od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.4. Warszawa ul. Potocka 43: od dnia 01.07.2021 r. do dnia 31.12.2022 r.5. Warszawa ul. Falęcka 9/11: od dnia 01.07.2021 r. do dnia 31.12.2022 r.6. Warszawa ul. Sielecka 10/43: od dnia 01.07.2021 r. do dnia 31.12.2022 r.7. Łomianki ul. Przebiśniega 8: od dnia 01.07.2021 r. do dnia 31.12.2022 r.8. Zamczysko Nowe Górki Kampinoskie: od dnia 01.07.2021 r. do dnia 31.12.2022 r.9. Nowy Dwór Mazowiecki ul gen. W. Thommee 16: od dnia 01.07.2021 r. do dnia 31/12/2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 816480,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 832680,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 816480,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ELEKTRA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜7010379536
7.3.3) Ulica: ˜Skierniewicka 10A
7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: ˜01-230
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1004270,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-312021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.