Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030069/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081769 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa specjalistycznych materiałów zużywalnych do badań na potrzeby IRZiBŻ PAN w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 001289340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Tuwima 10
1.5.2.) Miejscowość: ˜Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜10-748
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: ˜89 539 31 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@pan.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://bip.pan.olsztyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜Państwowa Jednostka Naukowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Badania naukowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa specjalistycznych materiałów zużywalnych do badań na potrzeby IRZiBŻ PAN w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-72a36ea6-8e16-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00010172/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Materiały zużywalne do badań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜KNOW, „Profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych” – Strategmed, JPI – Longlife, Protein2Food, programu operacyjnego „Rybactwo i Morze”, C-Sniper: Campylobacter-Specific Nullification via Innovative Phage-mediated Enteropathogen Reduction) – EIT-FOOD, Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii – Żywność na przyszłość (Food4Future), Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00030069/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP-PNK/D/2021/03/2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18238,21 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby IRZiBŻ PAN w Olsztynie. Przedmiotem zamówienia na część 1 są końcówki do pipet wg katalogu Omnitip. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy do części 1 - załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38437110-1 - Końcówki pipet
4.5.5.) Wartość części: 10827,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby IRZiBŻ PAN w Olsztynie. Przedmiotem zamówienia na część 2 są materiały zużywalne wg katalogu FL Medical. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy do części 2 - załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
38437110-1 - Końcówki pipet
4.5.5.) Wartość części: 7410,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12438,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13311,71
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12438,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Equimed Hołda, Lenk, Trembecki Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜350526410
7.3.3) Ulica: ˜Prądnicka 46
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-202
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12438,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7320,90
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7320,90
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7320,90
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Equimed Hołda, Lenk, Trembecki S. J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜350526410
7.3.3) Ulica: ˜Prądnicka 46
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-202
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7320,90
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜18 miesiące
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Najem długoterminowy fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- Dostawa pompy do kontrapulsacji
- Wykonanie dokumentacji projektowej dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Świadczenie usług restauracyjno-hotelarskich w ramach realizowanych szkoleń - postępowanie nr 1
- Rewitalizacja zielonej przestrzeni przy ruinach XIV w. zamku w Olsztynie
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Dostawy probówek, akcesoriów, odczynników laboratoryjnych, dzierżawa analizatorów (2)
- Dostawa testów przesiewowych w kierunku HIV dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie.
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.