Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044788/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081799 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa, montaż i włączenie do systemu dwóch tablic dynamicznej informacji pasażerskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 122680121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Bernardyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: ˜Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜14 6883100
1.5.8.) Numer faksu: ˜14 6883115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜m.piwowarczyk@zdik.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zdik.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa, montaż i włączenie do systemu dwóch tablic dynamicznej informacji pasażerskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-6b8baf32-a366-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00004380/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa, montaż i włączenie do systemu tablicy dynamicznej informacji pasażerskiej na przystanku Tarnów, Słoneczna 06 - Jasna
1.2.2 Dostawa, montaż i włączenie do systemu tablicy dynamicznej informacji pasażerskiej na przystanek Tarnów, Jana Pawła II 04 - Do Prochowni.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00044788/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜ZDiK.DZ.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i włączenie do systemu dwóch tablic dynamicznej informacji pasażerskiej.2. Zamówienie obejmuje:1) Dostawę i montaż tablicy dynamicznej informacji pasażerskiej na przystanku nr 293 Tarnów, Słoneczna 04 – Jasna oraz włączenie jej do Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP) będącego w posiadaniu zamawiającego.2) Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.3) Złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.4) Uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.5) Wykonanie robót budowlanych niezbędnych do montażu i uruchomienia tablicy.6) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 48813000-0 - System informacji ruchu pasażerskiego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne
48813200-2 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i włączenie do systemu dwóch tablic dynamicznej informacji pasażerskiej.2. Zamówienie obejmuje:1) Dostawę i montaż tablicy dynamicznej informacji pasażerskiej na przystanku nr 101 Tarnów, Jana Pawła II 04 – Do Prochowni oraz włączenie jej do Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP) będącego w posiadaniu zamawiającego.2) Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.3) Złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.4) Uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.5) Wykonanie robót budowlanych niezbędnych do montażu i uruchomienia tablicy.6) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 48813000-0 - System informacji ruchu pasażerskiego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne
48813200-2 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜R&G PLUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜831361750
7.3.3) Ulica: ˜ul. Traugutta 7
7.3.4) Miejscowość: ˜Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: ˜39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜R&G PLUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜831361750
7.3.3) Ulica: ˜ul. Traugutta 7
7.3.4) Miejscowość: ˜MIelec
7.3.5) Kod pocztowy: ˜39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜6 miesiące
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych oraz przypraw
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Tarnowie zarządzanych przez MZB w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Budowa dwóch instalacji PV o łącznej mocy 99,9 kWp wraz z zabudową pompy ciepła o mocy 60 kW dla celów CWU i akumulacji energii w formie energii cieplnej w formule "zaprojektuj i wybuduj" zgodni(...)
- Budowa budynku dla celów socjalno - sanitarnych wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 90, 91, 92, 93, 94 (obręb ewid. Borysławice) położonych w miejscowości Borysławice, gm. Błaszki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.