Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00068096/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081826 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜„Wymiana pokrycia dachowego - budynek Szkoły Podstawowej przy ulicy Wojska Polskiego 31 w Krzyżu Wielkopolskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krzyżu Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 302792852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Sienkiewicza, 1
1.5.2.) Miejscowość: ˜Krzyż Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜64-761
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜672564087
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zsokrzyz@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://zsokrzyz.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://zsokrzyz.edupage.org1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜„Wymiana pokrycia dachowego - budynek Szkoły Podstawowej przy ulicy Wojska Polskiego 31 w Krzyżu Wielkopolskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-fe658f96-bf8b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00044473/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana pokrycia dachowego - budynek Szkoły Podstawowej przy ul. Wojska Polskiego 31 w Krzyżu Wielkopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00068096/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜ZSzk.341-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Krzyżu Wielkopolskim, ul. Wojska Polskiego 31, 64-761 Krzyż Wlkp. W ramach wyżej wymienionego zadania należy wykonać następujący zakres prac:1) Rozebranie pokryć dachowych wraz z rynnami, rurami spustowymi i obróbkami blacharskimi,2) Przygotowanie podłoża, gruntowanie powierzchni dachu, pokrycie dachów papą termozgrzewalną3) Wykonanie izolacji cieplnej 4) Obróbki z blachy stalowej, wykonanie nasad wentylacyjnych 5) Montaż rynien6) Uzupełnienie tynków zewnętrznych7) Dwukrotne malowanie elewacji8) Wykonanie instalacji odgromowej W sposób szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót. Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną pod nadzorem osób do tego uprawnionych. Zamówienie obejmuje ponadto:-wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy będącej załącznikiem do SWZ – Załącznik nr 4-Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji zadania używać materiały posiadające atesty lub świadectwa dopuszczenia do stosowania.-W trakcie wykonywania robót budowlanych należy przestrzegać przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest (zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2012 r. „O odpadach” - (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.) przekazać do utylizacji. Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należy przekazać Zamawiającemu. 3. W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji robót oraz zapewni warunki bezpieczeństwa. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. 4. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano znaki towarowe (nazwy własne), patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, o których to mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, oznacza to jedynie minimalny standard jakości przyjętego materiału, urządzenia, procesu etc. przez Zamawiającego. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne spełniające kryteria stosowane w celu oceny równoważności tj. w zakresie parametrów technicznych określonych w dokumentacji niniejszego postępowania. Przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych Wykonawca musi udowodnić, że spełniają one wszystkie wymogi co do klasy, jakości standardu itp. określone w opisie przedmiotu zamówienia, przedstawiając przykładowo odpowiednie deklaracje zgodności, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia oraz dokładnego opisu zastosowanego materiału równoważnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜brak środkówSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553755,32
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577518,31
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.