eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprzątanie wnętrz w pomieszczeniach biurowych Marynarska Tower przy ul. Marynarskiej 19a w Warszawie wynajmowanych przez Urząd Dzielnicy Mokotów



Ogłoszenie z dnia 2023-02-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie wnętrz w pomieszczeniach biurowych Marynarska Tower przy ul. Marynarskiej 19a w Warszawie wynajmowanych przez Urząd Dzielnicy Mokotów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 25/27

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mokotow@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mokotow.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie wnętrz w pomieszczeniach biurowych Marynarska Tower przy ul. Marynarskiej 19a w Warszawie wynajmowanych przez Urząd Dzielnicy Mokotów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0b8a321-a0a8-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00515833/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Sprzątanie wnętrz w pomieszczeniach biurowych Marynarska Tower przy ul. Marynarskiej 19A w Warszawie wynajmowanych przez Urząd Dzielnicy Mokotów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt. 1 Ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej z ręki w związku z zajściem okoliczności, o których mowa w ast. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy, tj. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Przedmiotem zamówienia jest zamówienie podobne do zamówienia podstawowego objętego umową zawartą z Wykonawcą – PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT BARBARA JAKUBCZAK.
Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie podstawowym. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-IV-WZP.271.5.2023.DPE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 139323,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzątanie wnętrz w pomieszczeniach biurowych w budynku Marynarska Tower przy ul. Marynarskiej 19a w Warszawie wynajmowanych przez Urząd Dzielnicy Mokotów. Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe oraz ciągi komunikacyjne na 7 kondygnacjach:
1. Piętro I
2. Piętro II
3. Piętro IV
4. Piętro V
5. Piętro VII
6. Piętro VIII
7. Piętro IX
Uwaga wyżej wymieniony budynek jest wyposażony w windę towarową.
Ogólna powierzchnia podlegająca usłudze porządkowej wynosi 3 453,22 m2
w tym: powierzchnia podłóg pokrytych wykładziną dywanową nie przekroczy 85 %, powierzchnia podłóg pokrytych wykładziną PCV - 2%, powierzchnia z gresu - 13%, ogólnej powierzchni podlegającej usłudze porządkowej.
Usługa w czasie trwania umowy ma być wykonywana przy użyciu sprzętu i środków czystościowych Wykonawcy.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłową segregację odpadów oraz zobowiązany do zapewnienia worków odpowiedniego koloru do ich segregowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT BARBARA JAKUBCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270255741

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155123,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.