Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00034557/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
- 2021/BZP 00034832/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081872 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Realizacja szkolenia „Dydaktyka oparta na metodologii tutoringu” w ramach projektu pn. „Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gdański Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000288627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Marii Skłodowskiej-Curie 3a
1.5.2.) Miejscowość: ˜Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜80-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜58 349 12 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zp@gumed.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.gumed.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/gumed1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Realizacja szkolenia „Dydaktyka oparta na metodologii tutoringu” w ramach projektu pn. „Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego”2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-1395341d-9eb0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜W ramach projektu pn. „Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego”, wynikające z umowy o dofinansowanie nr UDA-POWR.03.05.00-00-z082/18.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00034557/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜GUM2021ZP0040
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w formie certyfikowanego szkolenia zamkniętego o charakterze konwersatoriów i warsztatów skoncentrowanych na prezentacji i ćwiczeniu podstawowych metod z zakresu tutoringu w spersonalizowanym nauczaniu studentów dla pracowników z Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego spośród kadry kierowniczej i administracyjnej.2. Usługa realizowana w ramach projektu pn.: „Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego”, wynikające z umowy o dofinansowanie nr UDA-POWR.03.05.00-00-z082/18.3. Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku nr 3 do SWZ.4. Wykonawca zapewni realizację szkolenia w trybie on-line. Koszt platformy szkoleniowej ponosi Wykonawca.5. Koszt szkolenia obejmuje koszty opracowania programu oraz materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia (w tym podręczników).6. Szkolenia finansowane są ze środków UE oraz publicznych w co najmniej 70%.7. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do niniejszego zamówienia zawarto w projekcie umowy – załącznik nr 4 do SWZ.8. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na dokumentację przetargową, którą należy odczytywać wraz modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5990,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5990,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Polska Akademia Oświaty Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 5213687443
7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: ˜02-493
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA AKADEMIA OŚWIATY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA AKADEMIA OŚWIATY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5990,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜6 miesiące
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w województwie pomorskim w podziale na 5 części.
- "Modernizacja placu zabaw przy ul. Michałowskiego i wzgórzu Lagry" realizowanego w ramach zadań z zakresu BO 2023" oraz dostawa wraz z montażem dla zadania pn.: "Huśtawka dla dorosłych"- BO 2024
- Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego
- Dostawa wyrobów medycznych używanych w zabiegach neurochirurgicznych dla UCK
- Dostawa rotacyjnej wyparki do syntez organicznych z systemem próżniowym
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby całego szpitala dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem INFOMEDICA
- Dostawa systemu repertoryjno-biurowego wraz z wdrożeniem oraz przeszkolenie w zakresie jego obsługi w Sądzie Rejonowym w Kościerzynie
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.