Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050194/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081874 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa folii termokurczliwej PE z nadrukiem, folii termokurczliwej PE bezbarwnej, folii stretch maszynowej, folii polietylenowej dla S.A. UK-Ż ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜"UZDROWISKO KRYNICA-ŻEGIESTÓW" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 491900275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Aleja inż. Nowotarskiego 9 lokal 4
1.5.2.) Miejscowość: ˜Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@kryniczanka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜platformazakupowa.pl/pn/kryniczanka/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa folii termokurczliwej PE z nadrukiem, folii termokurczliwej PE bezbarwnej, folii stretch maszynowej, folii polietylenowej dla S.A. UK-Ż ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój”2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-6eb4e40b-b184-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00050194/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP-271-12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Pakiet I- folia termokurczliwa PE z nadrukiem w ilości szacunkowej 9000 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 44174000-0 - Folia
4.5.5.) Wartość części: 125190,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Folia termokurczliwa PE bezbarwna (transparentna), bezpoślizgowa w ilości szacunkowej 4000 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 44174000-0 - Folia
4.5.5.) Wartość części: 25120,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Folia stretch maszynowa w ilości szacunkowej 13000 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 44174000-0 - Folia
4.5.5.) Wartość części: 68510,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Folia Polietylenowa – przekładka polietylenowa, taśma w ilości szacunkowej 3600 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 44174000-0 - Folia
4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171270,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254610,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171270,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Teresa Baranowska, Andrzej Baranowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FOLPAK Baranowski Andrzej i Teresa spółka cywilna z siedzibą w Mińsku Mazowieckim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8222343934
7.3.3) Ulica: ˜ul. Łąkowa 26
7.3.4) Miejscowość: ˜Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: ˜05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171270,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58440,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65436,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58440,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Teresa Baranowska, Andrzej Baranowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FOLPAK Baranowski Andrzej i Teresa spółka cywilna z siedzibą w Mińsku Mazowieckim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8222343934
7.3.3) Ulica: ˜ul. Łąkowa 26
7.3.4) Miejscowość: ˜Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: ˜05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58440,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150150,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164697,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150150,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Teresa Baranowska, Andrzej Baranowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FOLPAK Baranowski Andrzej i Teresa spółka cywilna z siedzibą w Mińsku Mazowieckim, adres: ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8222343934
7.3.3) Ulica: ˜ul. Łąkowa 26
7.3.4) Miejscowość: ˜Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: ˜05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150150,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-09Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61020,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77932,80
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61020,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Teresa Baranowska, Andrzej Baranowski prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FOLPAK Baranowski Andrzej i Teresa spółka cywilna z siedzibą w Mińsku Mazowieckim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8222343934
7.3.3) Ulica: ˜ul. Łąkowa 26
7.3.4) Miejscowość: ˜Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: ˜05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61020,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-092021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
- "Dostawa warzyw i owoców dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Modernizacja czterech kortów tenisowych o nawierzchni ziemnej przy ul. Park Sportowy w Krynicy-Zdroju
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- [U/6/TP/2025] Dostawa i montaż folii ochronnej na szybach Centrum Wystawienniczo-Kongresowego w Opolu.
- Dostawa folii stretch maszynowej dla potrzeb Zakładu Produkcji Zdrojowej
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
więcej: Folia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.