Og³oszenie z dnia 2023-02-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00082765/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
- 2023/BZP 00138725/01 - Wynik z dnia 2023-03-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oleju opa³owego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: TATRZAÑSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku¼nice 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl i lgasienica@tpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tpn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oleju opa³owego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-818136b1-a5eb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00081957
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00075670/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup oleju opa³owego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-818136b1-a5eb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-818136b1-a5eb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia (pkt 5 powy¿ej), sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w
formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów teleinformatycznych
z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 5, przekazywane
w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
„Formularza do komunikacji”).
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w
poufno¶ci tych informacji, przekazuje
je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy
tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa siê drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy
do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie
pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci
(przycisk „dodaj za³±cznik”).
8. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz
z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Pozosta³e wymagania zosta³y opisane w dziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): OPISANO W SWZ ORAZ ZA£¡CZNIKACH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): OPISANO W SWZ ORAZ ZA£¡CZNIKACH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/137/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakup oraz sukcesywna dostawa oleju opa³owego do budynku Tajgo³ka, Lichajówki 10, 34-531 Murzasichle w ilo¶ci maksymalnej 13000 litrów
2. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Zosta³ zawarty w za³±czniku nr 2 do SWZ (wzór umowy)
3. Umo¿liwia siê Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca którego dotyczy dostawa w celu pozyskania wszelkich danych mog±cych byæ przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
4. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê: nie dotyczy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 315 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakup oraz sukcesywna dostawa oleju opa³owego do budynku Palenica Bia³czañska 1, 34-532 Brzegi w ilo¶ci 36000 litrów
2. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Zosta³ zawarty w za³±czniku nr 2 do SWZ (wzór umowy)
3. Umo¿liwia siê Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca którego dotyczy dostawa w celu pozyskania wszelkich danych mog±cych byæ przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
4. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê: nie dotyczy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 315 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik do SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy poprzez waloryzacjê wynagrodzenia o wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych (kwarta³ do poprzedniego kwarta³u) og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego (dalej jako „wska¼nik waloryzacji”), przy ³±cznym spe³nieniu nastêpuj±cych postanowieñ:a) strona Umowy mo¿e wyst±piæ z pierwszym wnioskiem o waloryzacjê po up³ywie 6 miesiêcy od podpisania Umowy je¿eli wska¼nik waloryzacji okre¶lony wy¿ej zmieni siê o co najmniej 5% w stosunku do wska¼nika waloryzacji obowi±zuj±cego w dniu otwarcia ofert;
b) w przypadku wzrostu lub obni¿enia wska¼nika waloryzacji, waloryzacja bêdzie polega³a odpowiednio na wzro¶cie lub obni¿eniu wynagrodzenia za us³ugi realizowane po dniu z³o¿enia wniosku o warto¶æ procentow± wska¼nika waloryzacji, przy czym strona Umowy mo¿e wyst±piæ z wnioskiem o ka¿d± kolejn± waloryzacjê nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od poprzedniej waloryzacji oraz przy wzro¶cie lub obni¿eniu wska¼nika waloryzacji o co najmniej 10%, obliczonego na podstawie ¶redniej wska¼ników waloryzacji za dwa ostatnie kwarta³y poprzedzaj±ce z³o¿enie wniosku o waloryzacjê, przy czym waloryzacja nie dotyczy us³ug zrealizowanych przed dat± z³o¿enia wniosku przez któr±kolwiek ze stron Umowy,
c) „wska¼nik waloryzacji” nie dotyczy us³ug zrealizowanych przed dat± z³o¿enia wniosku o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia przez któr±kolwiek ze Stron umowy,
d) maksymalna warto¶æ wzrostu wynagrodzenia brutto, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania niniejszych postanowieñ, nie przekroczy 20 % wynagrodzenia brutto Wykonawcy, ustalonego w dniu zawarcia Umowy.
2. W przypadku zmiany Wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 Wykonawca zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia umów podwykonawczych zawartych na okres d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom wynagrodzenia z uwzglêdnieniem zapisów w § 9 niniejszej umowy.
3. Postanowieñ umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu,
o którym mowa w § 9 ust. 1 lit. d
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za pomoc± Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-14 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-14
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób P³uc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gad¿etów do dalszej odsprzeda¿y - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym O¶rodku Sportu-O¶rodku Przygotowañ Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czteroko³owych oraz skuterów ¶nie¿nych na potrzeby GOPR
- Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyleg³ym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasiñskiego w Zakopanem
wiêcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju napêdowego grzewczego na potrzeby Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy
- "Dostawa oleju opa³owego do budynków organizacyjnych Gminy Somianka w 2025 roku"
- Dostawy oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej w Suchaniu w latach 2025-2026
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DO ZESPO£U SZKÓ£ W LUBOMIERZU W 2025 R.
- Dostawa oleju opa³owego grzewczego do Domu Pomocy Spo³ecznej "Rokitnik" w Bia³owie¿y
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.