Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dokończenie zadania dotyczącego dostawy i montażu wanny z hydromasażem, zjeżdżalni, urządzeń technologii wody basenowej dla kompleksu basenów w Sulejówku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34c15428-ae17-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dokończenie zadania dotyczącego dostawy i montażu wanny z hydromasażem, zjeżdżalni, urządzeń technologii wody basenowej dla kompleksu basenów w Sulejówku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34c15428-ae17-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00081981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018089/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Dokończenie zadania dot. dostawy i montażu wanny z hydromasażem, zjeżdżalni, urządzeń technologii wody basenowej dla kompleksu basenów w Sulejówku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Ministerstwa Sportu, Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu „Sportowa Polska – program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – edycja 2020”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Rekomenduje się, aby firma, która wykonywała dostawy i montażu wanny z hydromasażem zjeżdżalni, urządzeń technologii wody basenowej dla kompleksu basenów w Sulejówku na zlecenie Generalnego Wykonawcy dokonała dokończenia technologii basenowej w ramach w/w zadania, ponieważ:
- posiada prawa autorskie do dokumentacji technicznej, warsztatowej na podstawie której wykonała znaczną część prac a których nie przekazała ani GW ani Zamawiającemu i wedle przekazanego oświadczenia nie przekaże ich żadnym podmiotom trzecim do dalszej realizacji (z dnia 21.12.2023r.). Tym samym dokończenie prac przedmiotowej branży jest nie możliwe.
Reszta uzasadnienia zgodnie z notatką służbową z dn. 28.12.2023 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.117.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dokończenie wykonania technologii basenowej na obiekcie w Sulejówku na działce zlokalizowanej w 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, dz. nr 6, 7, 75, 79, 83, obr. 0045, j. ewid. Sulejówek zgodnie z dokumentacją projektową TECHNOLOGII BASENOWEJ sporządzonej przez Art. Faktory Spółka projektowa sp. z. o.o. sp. k. Dębica ul. Powstania Styczniowego 4. Zakres przedmiotu umowy obejmuje dostawę, montaż wszystkich urządzeń, materiałów, w tym również wyposażenia brodzika – etc. które nie zostały wykonane a wynikają z dokumentacji jak wyżej i inwentaryzacji z dnia 29.12.2023r. , Wykonawca zobowiązany jest do przeglądu wszystkich urządzeń, ciągów technologicznych , i innych elementów , które zostały już wykonane. W przypadku pojawienia się wad/ usterek należy to bezwzględnie naprawić bądź wymienić.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 8 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznegoW przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ponieważ zaproszenie do negocjacji nie spotkało się z odpowiedzią wykonawcy. W dniu 29.12.2023 r. Zamawiający wysłał wykonawcy zaproszenie do negocjacji z terminem składania oferty do dnia 08.01.2024 r. do godz. 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła oferta, na podstawie której można takie negocjacje przeprowadzić. W związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie.
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- ROBOTY BUD - Wsparcie szkolnictwa zawodowego w powiecie chojnickim - rozwój infrastruktury poprzez rozbudowę, modernizację i adaptację obiektów wraz z zakupem wyposażenia-etap II z podziałem na części
- Remont i modernizacja zabytkowych budynków: LO Nr 1 im. mjra H. Sucharskiego w Kępnie i Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.