Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033398/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082169 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Śruta rzepakowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 ZD Pawłowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000079728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Mielżyńskich 14
1.5.2.) Miejscowość: ˜Pawłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜64-122
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia.publiczne@zdpawlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://www.zdpawlowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜www.zdpawlowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜pAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Rolnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Śruta rzepakowa2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-43aa82d0-9dc8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00033398/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜90/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Śruta rzepakowa Wielkość zamówienia: 50 ton loco magazyn Zamawiającego Śruta rzepakowa winna spełniać n/w parametry.Parametry fizyko-chemiczne: • wilgotność maksimum 12,0%• zawartość białka surowego minimum 34,0%• zawartość tłuszczu surowego minimum 1,0%• zawartość włókna surowego maksimum 13,0% Parametry jakościowe:• badanie obecności Salmonelli nieobecna w 25 g Powyższe normy powinny być potwierdzone certyfikatem jakości wystawionym przez laboratorium posiadające akredytację Zamawiający wymaga, aby komponenty białkowe, jakim jest śruta sojowa, charakteryzowały się niskim poziomem skażenia beztlenowymi laseczkami przetrwalnikującymi. Wynik badania potwierdzający obecność beztlenowych laseczek przetrwalnikujących w 0,0001 g, które zostanie zlecone przez Zamawiającego będzie skutkował zwrotem zakupionej partii towaru na koszt Sprzedającego. Oświadczamy, że jesteśmy podatnikiem podatku rolnego, a zakupiony towar przeznaczony jest do produkcji pasz na potrzeby własne.4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 78732,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Śruta rzepakowa Wielkość zamówienia: 50 ton , loco magazyn Zamawiającego Śruta rzepakowa winna spełniać n/w parametry.Parametry fizyko-chemiczne: • wilgotność maksimum 12,0%• zawartość białka surowego minimum 34,0%• zawartość tłuszczu surowego minimum 1,0%• zawartość włókna surowego maksimum 13,0% Parametry jakościowe:• badanie obecności Salmonelli nieobecna w 25 g Powyższe normy powinny być potwierdzone certyfikatem jakości wystawionym przez laboratorium posiadające akredytację Zamawiający wymaga, aby komponenty białkowe, jakim jest śruta sojowa, charakteryzowały się niskim poziomem skażenia beztlenowymi laseczkami przetrwalnikującymi. Wynik badania potwierdzający obecność beztlenowych laseczek przetrwalnikujących w 0,0001 g, które zostanie zlecone przez Zamawiającego będzie skutkował zwrotem zakupionej partii towaru na koszt Sprzedającego. Oświadczamy, że jesteśmy podatnikiem podatku rolnego, a zakupiony towar przeznaczony jest do produkcji pasz na potrzeby własne.4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 78732,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78732,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86130,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78732,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Rol-Prem Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6961010089
7.3.3) Ulica: ˜ul. Polna 44
7.3.4) Miejscowość: ˜Gostyń
7.3.5) Kod pocztowy: ˜63-800
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROL-PREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ROL-PREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78732,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78732,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85590,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78732,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Rol-Prem Sp. z o. o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6961010089
7.3.3) Ulica: ˜Polna 44
7.3.4) Miejscowość: ˜Gostyń
7.3.5) Kod pocztowy: ˜63-800
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROL-PREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ROL-PREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78732,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-182021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI PAWŁOWICE
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
więcej: przetargi PAWŁOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Zofii Solarzowej w Miąsem na rok 2025
- Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w 2025 roku w podziale na części
- Rok 2025 - Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych dla potrzeb Szkoły i Przedszkola przy Zespole Szkół w Jasienicy (8 części)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.