Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00041169/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja terenów zielonych na terenie Gminy Gogolin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gogolin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krapkowicka 6
1.5.2.) Miejscowość: Gogolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-320
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 4076800
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 4666247
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gogolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gogolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c895eb6f-971c-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pielęgnacja terenów zielonych na terenie Gminy Gogolin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c895eb6f-971c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020059/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pielęgnacja terenów zielonych na terenie Gminy Gogolin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00041169
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPS.IV.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 621395,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja terenów zielonych na terenie Gminy Gogolin, która obejmuje w szczególności następujące zakresy:
1) Utrzymanie i pielęgnacja nasadzeń oraz terenów zieleni urządzonej na terenie miasta i gminy Gogolin – zakres I;
2) Pielęgnacja trawników na terenie miasta i gminy Gogolin – zakres II.
3) Mechaniczne usuwanie chwastów z chodników, placów na terenie miasta Gogolin – zakres III.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac do wykonania określony został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na pracach związanych z pielęgnacją zieleni (tj. koszenie, grabienie, podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, pielęgnacja, cięcia, sadzenie, pielęgnacja roślin, grabienie, usuwanie odpadów) oraz ogrodnika. Obowiązek wykonywania w/w czynności na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, gdy są one wykonywane przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
Wymóg zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, o którym mowa powyżej dotyczy także podwykonawców. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz sankcje za niespełnienie tych wymagań określone są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 691200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Malkusz PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU GARDEN`S PHILOSOPHY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160238654
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 18
7.3.4) Miejscowość: Krapkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Grzegorz Malkusz PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU GARDEN`S PHILOSOPHY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-01 do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Podlewanie drzew na terenie dzielnicy Ursynów.
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.