Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00094146/01 - Wynik z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082177 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Realizacja szkoleń i zajęć podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu Najlepsi,bo profesjonalni współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WL na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH I HOTELARSKICH IM. KAZIMIERZA ANDRZEJA JAWORSKIEGO W CHEŁMIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜ZSGiH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000200696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Reformacka 13
1.5.2.) Miejscowość: ˜Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜82 5652706
1.5.8.) Numer faksu: ˜82 5652706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zsgihchelm@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://www.zsgihchelm.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜miejska jednostka organizacyjna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Realizacja szkoleń i zajęć podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu Najlepsi,bo profesjonalni współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WL na lata 2014-2020
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-dd2a4fce-ccfa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
˜Projekt "Najlepsi, bo profesjonalni"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜http://zsgihchelm.ssdip.bip.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków przewidzianych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej znajdującej się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. : https://miniportal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywane przy użyciu z platformy „miniPortal” opisane zostały w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L119 z 4.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1)Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób,których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu,2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:„Realizacja szkoleń i zajęć podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu„Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WL na lata 2014-2020” prowadzonym w trybie podstawowym,3)odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.78 ust.1 ustawy z dnia 11.09.2019r.-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz.2019), dalej „ustawa Pzp”,4)dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 6)w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO, 7)Wykonawca posiada:a)na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; b)na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;c)na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO,8)Wykonawcy nie przysługuje:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c)na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.6 ust.1 lit.c RODO.W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 5 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 rozp. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZSGiH.2710.39.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Realizacja szkoleń zawodowych dla uczniów ZSGiH w Chełmie w zawodach technik obsługi turystycznej i technik hotelarstwa w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie w realizacji podobnych działań
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Realizacja szkoleń dla uczniów ZSGiH w Chełmie z obsługi drukarki i kasy fiskalnej w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie w realizacji podobnych działań
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Realizacja zajęć „Prawa pracownika” dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie w realizacji podobnych działań
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Realizacja zajęć „Techniki szybkiego uczenia się” dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie w realizacji podobnych działań
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1.1 SWZ lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. 2. Wykaz przeprowadzonych szkoleń – do wykorzystania wzór (druk) stanowiący załącznik nr 5 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
˜W przypadku zadania nr 1 - zadania nr 4 Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
˜1. W przypadku zadania nr 1 - zadania nr 4 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie o których mowa w pkt. 7.1.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
˜Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Wykonawca składa ofertę częściową za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, ściśle według wymagań określonych w SWZ. Treść oferty częściowej musi odpowiadać treści SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025r.
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Białej Podlaskiej, Chełmie, Włodawie, Lublinie, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim, Zamościu w 2025 roku
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2025 roku."
- Lecznictwo szpitalne i ambulatoryjne dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm w 2025 r.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025
- Obsługa prawna Gminy Rzgów
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.