eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoWykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa
i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego
w Jaśle”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Jaśle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.jaslo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa
i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego
w Jaśle”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f936ee15-a86a-4708-91e7-cb91cbea4342

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057823/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Działem XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle”

1.1. Do załączonej dokumentacji: projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiOR, projekt techniczny, przedmiar, zostały wprowadzone zmiany do części przedmiotu. Wobec powyższego Zamawiający załącza dodatkowo do dokumentacji:
1.1.1 Załącznik nr 1 a: Errata do projektu,
1.1.2 Załącznik nr 1 b: Projekt osłon stałych,
1.1.3 Załącznik nr 1 c: Rewizja geometrii otworów, bram i drzwi zew. sieni,
1.1.4 Załącznik nr 1 d: Odnowienie balustrad stalowych,
1.1.5. Załącznik nr 1 e: Pozwolenie na budowę.
1.2. Pozostałe zmiany i informacje do dokumentacji projektowej, w tym przedmiaru:
Dokument ,,OW- WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ” należy zastosować z uwzględnieniem zmian polegających na zamianie i wykreśleniu urządzeń (między innymi na podstawie charakterystyki sprzętu – Załącznik nr 2 do SWZ.
1) Zmiana ilości kolumn – rezygnacja z kolumny IT w pomieszczeniu 33 (Stanowisko IT). W związku z usunięciem kolumny nie rezygnujemy z gniazd zasilających (energia, gazy, sieć) lecz zaślepiamy je w suficie. Dodatkowo prosimy o dołożenie dodatkowych gniazd na ścianie przy oknie (2 kpl gniazd - TGP GM-6 (2xO2, 2xP5, 2xV)) - usunięta pozycja nr 3.1.5 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
2) Zmiana opisu- Kolumny chirurgiczne i anestezjologiczne pozycje nr 3.1.3 i 3.1.4 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II są opisane w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu”.
3) Zamiana w pozycji „Dostawa + montaż - Myjnia dezynfektor” na „Dostawa + montaż - Maceratory” są opisane w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu” (w Szpitalu funkcjonują obecnie Macerator Quatro):
- Pom. 02 – Brudownik – macerator istniejący – przeniesiony (w tej pozycji pozostanie tylko demontaż istniejącego oraz ponowny montaż w miejscu docelowym). W pozycji 2.1.1 z przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I należy usunąć dostawę urządzenia.
- Pom. 35 – Brudownik – rezygnacja - 3.1.1 należy usunąć 1 kpl z robót Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
- Pom. 40 oraz pom. 44 – w tych pomieszczeniach zostaje po jednej sztuce maceratora.
Podsumowując:
- pozycja przedmiaru 2.1.1 – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I - demontaż oraz montaż istniejącego maceratora.
- pozycja przedmiaru 3.1.1 – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II - 3 kpl zmiana na 2 kpl.
4) Zasłony parawanowe – (1szt. + 7 szt.) – charakterystyka zasłon znajduje się w Charakterystyce sprzętu w załączniku nr 2 do SWZ (dodano do zakresu robót – należy uwzględnić w wycenie – brak w dokumentacji projektowej).

5) Z przedmiarów usuwa się dostawę
- „Dostawa i montaż - bezdotykowy dozownik medyczny” - usunięta pozycja nr 1.10.1 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.1 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.

- „Dostawa i montaż - Pojemnik na ręczniki papierowe w rolach” – usunięta pozycja nr 1.10.2 Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.2 Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.

- „Dostawa - kosz na odpady” – usunięta pozycja nr 1.10.4 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.4 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II

- „Dostawa i montaż - Szczotka WC + pojemnik na papier” - usunięta pozycja nr 1.10.3 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.3 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
6) „Dostawa + montaż - Panel pionowy wraz z akcesoriami” - pozycja nr 2.1.2 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I jest opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu”.
7) „Dostawa + montaż - Dwuczaszowa lampa zabiegowa LED 160klx/160klx” –– zamiana jednej lampy dwuczaszowej z poz. 3.1.2 przedmiaru Roboty Budowlano - Instalacyjne – Etap II na jedną lampę jednoczaszową (pomieszczenie resuscytacji).
8) „Dostawa + montaż - Dwuczaszowa lampa zabiegowa LED 160klx/160klx” –– usunięcie z dostawy i montażu jednej lampy dwuczaszowej z poz. 3.1.2 przedmiaru Roboty Budowlano - Instalacyjne – Etap II – montaż lampy dwuczaszowej posiadanej przez Zamawiającego (pomieszczenie resuscytacji).
9) „Dostawa + montaż - Pojedyncza lampa zabiegowa LED 160klx” - usunięcie z dostawy i montażu jednej lampy jednoczaszowej z poz. 2.1.3 przedmiaru Roboty Budowlano - Instalacyjne – Etap I – montaż lampy pojedynczej posiadanej przez Zamawiającego (pomieszczenie gipsowni).
10) „Dostawa + montaż - Negatoskop” - 1 szt. z 2 szt. zostaje usunięta z pozycji pozycja nr 2.1.7 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, opis w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu”.
11) Zamawiający wymaga, aby system rurociągowy gazów medycznych w oferowanych jednostkach medycznych (panele, kolumny) był podłączony do uziemienia.
12) Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny klasy IIb (panele, kolumny) posiadał numer UDI-DI.
13) Zamawiający nie dopuszcza kolumn przegubowych, w związku z tym montaż kolumn (łącznie z konstrukcją wzmacniającą w suficie, jeśli jest przewidziana) oraz wyprowadzenie gazów należy dostosować do docelowej lokalizacji kolumn.

Inne zmiany i informacje:

14) Dodatkowo w związku powiększeniem bram z pozycji 2.9.3 z przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II tj. „Dostawa i montaż bramy wraz z wyposażeniem 4,30*3,0” do zakresu robót zostaje dodana Rewizja do projektu NR 12-14- załącznik 1c „Rewizja geometrii otworów, bram i drzwi zewnętrznych sieni”.
15) Z przedmiaru robót usuwa się prace związane z zadaszeniem podjazdu i zjazdu dla karetek:
- Z przedmiaru ,, Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II” w pozycji 1.5.1 - ,, Konstrukcje podparć, zawieszeń i osłon - analogia dostawa i montaż wraz z malowaniem na gotowo” - zmiana ilości z 45,87t na 10,50t.
- Z przedmiaru ,, Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II” usuwa się pozycję 1.5.2 - ,, Wykonanie na gotowo przykrycia dachu szklanego wraz z systemem mocowań, orynnowaniem oraz rurami spustowymi - zgodnie z dokumentacja projektowa”.
16) „Balustrady” – usunięta pozycja 1.6.1 z przedmiaru – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II. Zamawiający rezygnuje z montażu nowych balustrad. Należy istniejące balustrady odnowić wg załącznika nr 1d

17) „Demontaż balustrad zewnętrznych wraz z wywozem na wysypisko i opłata za
Utylizację” – usunięta pozycja 1.9.6 z przedmiaru – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.

18) Szpital Specjalistyczny w Jaśle zakupił drukarki do opasek w ramach projektu pn. „ Poprawa dostępności do opieki medycznej poprzez modernizację i rozwój e-usług Szpitala Specjalistycznego w Jaśle” w ramach umowy o dofinansowanie ze środków Instrumentu REACT-EU w ramach działania 11.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług REACT-EU Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020. Trwałość w projekcie do 31.12.2029 r. Szpital nie wymaga systemu opasek medycznych, ani jego demontażu i montażu.
19) Zamawiający nie przewiduje wdrażania i rozbudowy nowego systemu kolejkowego. Szpital Specjalistyczny w Jaśle posiada automat biletowy oraz system obsługi TOP-SOR wraz z niezbędnym oprogramowaniem otrzymany w ramach projektu pn. „Tryby obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOP-SOR) współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 IX Oś priorytetowa: „Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego”. System TOP-SOR funkcjonuje bezterminowo. Wykonawca ma jedynie zdemontować, zabezpieczyć istniejące urządzenia systemu TOP-SOR i ponownie uruchomić system po zakończeniu całej roboty budowlanej.
20) Zamawiający wymaga montażu systemu standardowego domofonu i modyfikuje system w rzucie parteru (gdzie określono videodomofon).
21) Obecnie na obiekcie funkcjonuje system cyfrowej centrali telefonicznej producent: TELESIS, model: PX-24, wersja XrX (rok produkcji 2023), obsługujący 2xPRA oraz 208 wyposażeń abonenckich.
22) Dotyczy systemem RTV- Zamawiający nie przewiduje dostawy monitorów TV, należy jedynie wykonać instalację przewodów oraz gniazd końcowych RTV według projektu.
23) Określenie szkło bezpieczne dotyczy całego pakietu szybowego, ciepłe parapety mają być obustronne, zastosowane nawiewniki mają być ciśnieniowe, wszystkie drzwi mają mieć parametr Rw minimum 35dB. Zamawiający wymaga drzwi w kolorze białym i okleiny o grubości 1,0 mm. Zamawiający modyfikuje ościeżnice w drzwiach wewnętrznych z płycinowych na stalowe.
24) Zamawiający wymaga, aby system rurociągowy gazów medycznych w oferowanych jednostkach medycznych (panele, kolumny) był podłączony do uziemienia.
25) Zamawiający nie posiada dokumentacji geotechnicznej. Projektant odwiert i sprawdzenie gruntu zrobił na własny użytek pod kątem fundamentów, z których ostatecznie zrezygnowano.
26) Zgodnie z projektem wykonawczym- Rys. PS1 rzut parteru. Poz. 1.8.1 przedmiaru dotyczy wykonania naprawy wjazdu z zachowaniem pełnej technologii - renowacja systemu nawierzchni wjazdu 295,50m2 – żywica, a pozycja 1.8.2 przedmiaru dotyczy wymiany kostki betonowej na nową wraz z wywozem i utylizacją starej kostki 88,50 m2.

Zamawiający zastrzega konieczność funkcjonowania SOR-u w całym okresie realizacji przedmiotu umowy, a z uwagi na fakt, że wykonanie przedmiotu umowy wymaga jego realizacji w dwóch etapach, wykonanie poszczególnych etapów (I i II etapu) musi umożliwić samodzielne i odrębne ich użytkowanie.

Po zakończeniu etapu I, Wykonawca rozpocznie realizację II etapu pracami na zewnątrz budynku przez okres dwóch tygodni, a następnie może przestąpić do realizacji II etapu wewnątrz budynku SOR-u lub kontynuować prace na zewnątrz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45451000-3 - Dekorowanie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Na potwierdzenie
spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać:
a) wykonanie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub
rozbudowie obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 700 m². Wykazywane zamówienie winno być
poparte dowodami określającymi, czy robota budowlana została wykonana należycie – kwalifikacja nastąpi na podstawie
załącznika nr 8 do SWZ,
b) iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
- min. 1 osobą (kierownik budowy), która posiada uprawnienia konstrukcyjno- budowlane bez ograniczeń do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane aktualnie
wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, i w okresie ostatnich pięciu (5) latach przed upływem
terminu składania ofert była członkiem zespołu wykonawczego w zakresie wykonania roboty budowlanej, dotyczącej
budowy lub przebudowy lub rozbudowy obiektu użyteczności publicznej o pow. użytkowej każdy min. 700 m2 oraz posiada
minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót budowlanych albo kierownik budowy przez ten okres;
- min. 1 osobą (kierownik robót branży sanitarnej), która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności sieci instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych kanalizacyjnych oraz posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako
kierownik robót branży sanitarnej przez ten okres;
- min. 1 osobą (kierownik branży elektrycznej), która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót branży
elektrycznej przez ten okres.
Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów
wymaganych powyżej uprawnień budowlanych.
Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie tj. ppkt a) i ppkt b).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały
wykonane, określonych w pkt. 3.1.4. a) SWZ, wg podanego wzoru „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” stanowiącego zał. nr 8
do SWZ.
2. Dowody określające, czy roboty budowlane, o których mowa w Załączniku nr 8 „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” do SWZ zostały wykonane należycie.
UWAGA:
Dowodami jw., zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy są:
a) referencje bądź,
b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
c) inne odpowiednie dokumenty, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o
których mowa pod lit. a i b.
Powyższe dowody stanowią załącznik do SWZ.
3. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, określonych w pkt. 3.1.4. b) SWZ, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty (wzór załącznik nr 5 do SWZ),
2. Charakterystyka sprzętu (wzór załącznik nr 2 do SWZ).
3. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 3 lub 6 do SWZ),
4. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór załącznik nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy),
5. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
6. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 30 000,00 PLN (słownie:
trzydzieści tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 gwarancjach bankowych;
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 2.2-2.4 wykonawca musi załączyć do oferty oryginał
gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę
dokumentu.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo cyfrowego
odwzorowania dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi
być Szpital Specjalistyczny w Jaśle, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
prowadzony przez Bank PKO Bank Polski S.A. Nr: 19 1020 4391 0000 6102 0198 8450 W tytule przelewu należy wpisać:
„wadium w sprawie postępowania nr: ZP/3/2025”.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym
Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 ppkt a) i
3 ustawy Pzp / Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt
1, 2 i 3 ustawy Pzp.
8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
9. Niespełnienie przez Wykonawcę wymogów, o których mowa w pkt 2 – 7 skutkować będzie odrzuceniem oferty na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt 6 Dział XI SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami Zał. Nr 4 do SWZ- projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-17 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia wynosi 8 miesięcy od dnia podpisania umowy, w podziale na dwa etapy, tj. Etap I do 4
miesięcy od dnia przekazania terenu budowy, Etap II do 4 miesięcy bezpośrednio po zakończeniu I etapu.

Zadanie inwestycyjne dofinansowane - dotacja celowa z Funduszu Medycznego
w ramach Subfunduszu modernizacji podmiotów leczniczych.
Umowa dofinansowania nr DOI/FM/SMPL/59/MDSOR/2023/241/313 z dnia 23.11.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.