Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053798/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082354 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Remont szatni w Jaraczewie – stworzenie szatni na medal w Gminie Jaraczewo.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA JARACZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 250855363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Jarocińska 1
1.5.2.) Miejscowość: ˜Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜63-233
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜627474102
1.5.8.) Numer faksu: ˜627473102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@jaraczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.jaraczewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Remont szatni w Jaraczewie – stworzenie szatni na medal w Gminie Jaraczewo.2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-5235a125-b3b9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000405/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont szatni w Jaraczewie - stworzenie szatni na medal w Gminie Jaraczewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00053798/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜P-zp.271.01.02.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162182,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest remont szatni w miejscowości Jaraczewo na działce nr 935, gmina Jaraczewo. Powierzchnia użytkowa remontowanego budynku wynosi 168,95 m2. Zakres wykonywanych prac:Pomieszczenie łazienek :1. Wymiana płytek gresowych podłogowych :- Rozebranie istniejących posadzek z płytek;- Wykonanie posadzki betonowej;- Ułożenie izolacji;- Ułożenie posadzki z płytek gresowych 2. Wymiana okładzin ściennych z płytek:- Rozebranie istniejących okładzin z płytek;- Ułożenie izolacji płynnej, - Na wysokość 2,0 m ułożyć płytki ceramiczne 3. Wykonanie robót malarskich:- Zmycie istniejącej farby ze ścian;- Gruntowanie podłoża;- Ściany należy malować farbami akrylowymi w kolorze uzgodnionym z inwestorem4. Wymiana stolarki drzwiowej na nową, 5. Wymiana urządzeń sanitarnych:- Umywalki - Umywalki dla osób niepełnosprawnych - Pisuary,- Miski ustępowe - Miski ustępowe lejowe dla osób niepełnosprawnych 6. Wymiana opraw oświetleniowych.Pomieszczenie szatni :1. Wymiana płytek gresowych podłogowych :- Rozebranie istniejących posadzek z płytek;- Wykonanie posadzki betonowej;- Ułożenie izolacji - Ułożenie posadzki z płytek gresowych 2. Wymiana okładzin ściennych z płytek:- Rozebranie istniejących okładzin z płytek;- Ułożenie izolacji płynnej, - Na wysokość 2,0 m ułożyć płytki ceramiczne 3. Wykonanie robót malarskich:- Zmycie istniejącej farby ze ścian;- Gruntowanie podłoża- Ściany należy malować farbami akrylowymi w kolorze uzgodnionym z inwestorem4. Wymiana stolarki drzwiowej na nową, 5. Wymiana opraw oświetleniowych.Pomieszczenie kotłowni :1. Wykonanie robót malarskich:- Zmycie istniejącej farby ze ścian;- Gruntowanie podłoża;- Ściany należy malować farbami akrylowymi w kolorze uzgodnionym z inwestorem2. Wymiana stolarki drzwiowej na nową, ELEWACJE :1. Wykonanie robót malarskich:- malowanie elewacji farbami nanosilikonowymi, kolor uzgodnić z inwestorem.Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.Wykaz pozostałych prac do wykonania i wyceny przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia:1/ Organizacja i utrzymanie zaplecza technicznego budowy, ubezpieczenie i dozór budowy2/ Przeprowadzenie wszystkich wymaganych prób, sprawdzeń niezbędnych podczas odbiorów instalacji3/ Zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej4/ Rozprowadzenie energii oraz wody na placu budowy potrzebnych do realizacji robót oraz pokrycie ich kosztów5/ Pełna obsługa dostaw materiałów, urządzeń itp. do wykonania przedmiotu zamówienia6/ sporządzenie dokumentacji powykonawczej, na którą składa się: 1) dokumentacja techniczna z naniesionymi ew. zmianami 2) dokumentacja geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń.7/ w razie konieczności - zapewnienie na własny koszt obsługi geotechnicznej podczas realizacji robót ziemnych wraz z wykonaniem niezbędnych badań,8/ poniesienie kosztów związanych z uzyskaniem wszystkich opinii i zaświadczeń potrzebnych do odbioru końcowego prac,9/ wykonanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wraz z oznakowaniem zgodnie z instrukcją.Wykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do:1/ wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa2/ zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności3/ zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego4/ przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem5/ zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad6/ dbania o należyty porządek na terenie budowy7/ niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych8/ po zakończeniu robót do pozostawienia terenu budowy w stanie nadającym się do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199902,64
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199902,64
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199902,64
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜P.P.H.U. "Roguszka" s.c. Dariusz Roguszka, Tomasz Roguszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜617-217-53-55
7.3.3) Ulica: ˜Zaleska 3
7.3.4) Miejscowość: ˜Góra
7.3.5) Kod pocztowy: ˜63-233
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U."ROGUSZKA" S.C. DARIUSZ ROGUSZKA, TOMASZ ROGUSZKA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U."ROGUSZKA" S.C. DARIUSZ ROGUSZKA, TOMASZ ROGUSZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199902,64
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜3 miesiące
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI JARACZEWO
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.