Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dzieła artystycznego : projektu scenografii wraz z jej artystycznym wyprodukowaniem do spektaklu premierowego pt.: "KOTY"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Rozrywki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001238005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M.Konopnickiej 1
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@teatr-rozrywki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: teatr-rozrywki.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dzieła artystycznego : projektu scenografii wraz z jej artystycznym wyprodukowaniem do spektaklu premierowego pt.: "KOTY"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9af3e183-9faf-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051752/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie dzieła artystycznego: projektu scenografii wraz z jej artystycznym wyprodukowaniem, do spektaklu premierowego pt: "KOTY"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Biorąc pod uwagę względy artystyczne, dorobek artystyczny i uznanie w świecie kultury wybrano do wykonania zamówienia wskazanego wykonawcę.
Scenografia jest dziełem objętym prawem autorskim, przysługującym autorowi. W związku z możliwością zastrzeżenia przez autora wykonawstwa dzieła, a także w związku ze specyfiką wykonania przedmiotu zamówienia będącego wytworem artystycznym, wykonanie dzieła może zostać zlecone w trybie zamówienia w zakresie działalności twórczej i spełnia przesłanki zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie jest związane z niepowtarzalnością danego przejawu działalności twórczej i artystycznej oraz dynamiką procesu twórczego. Jego realizacja odbywa się w wyniku uzgodnień i bieżących dyskusji w ścisłej współpracy pomiędzy zespołem realizatorów premiery, w szczególności reżyserem, a zespołem wykonawczym.
Udział wskazanych twórców jako wykonawcy umowy pozwoli na osiągnięcie przez Zamawiającego zamierzonego celu artystycznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 299400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie kompletnego dzieła artystycznego - scenografii do spektaklu pod tytułem „KOTY”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie projektu scenografii wraz z pomiarami, obliczeniami, rysunkami i kosztorysem;
b) wykonanie elementów scenografii według projektu;
c) wykonanie montażu w/w elementów scenografii na scenie Teatru Rozrywki przez osoby będące w gestii Wykonawcy;
d) wykonanie impregnacji przeciwogniowej elementów wykonanych z materiałów palnych i dostarczenie dokumentów potwierdzających wykonanie w/w impregnacji, oraz dostarczenie atestów trudnopalności pozostałych użytych materiałów, jeśli te nie wymagają impregnacji, a posiadają w/w atest;
e) dostarczenie wszelkich atestów, deklaracji zgodności, opinii itp., wymaganych odrębnymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
44812400-9 - Wyroby dekoracyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368262,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368262 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368262 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Policiński SCEN LAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001238005
7.3.3) Ulica: Mała 5/8
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368262 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-12INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty stolarskie - paczka nr 1
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - naprawa nawierzchni i chodników - paczka nr 1
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych w Przedszkolu nr 16 w Chorzowie przy ul. Brzozowej 9
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy ul. Kościuszki w Chorzowie
więcej: przetargi w Chorzowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.