Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082393 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Zakup i montaż centrali wentylacyjnej do sali widowiskowej w Domu Kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINNY OŚRODEK KULTURY, SPORTU I BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DOBRODZIENIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 388973130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜pl. Wolności 24
1.5.2.) Miejscowość: ˜Dobrodzień
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜46-380
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜dokis@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://dokis.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/transakcja/4393221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Zakup i montaż centrali wentylacyjnej do sali widowiskowej w Domu Kultury2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-4b59fa63-cd14-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie Instytucja zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 : Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00022523/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Domu Kultury” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawierającym Projekt Budowlanyinstalacji wentylacji – mgr inż. Krzysztof Żelazkiewicz – data opracowania 05.2017 – załącznik nr8 do SIWZ.2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot zamówienia, wszczególności wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia.3. Termingwarancji na wykonane roboty budowlane ustala się na okres sześćdziesięciu [ 60 ] miesięcy oddnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę końcowego Protokołu bezusterkowegoOdbioru końcowego.4. Na dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt Wykonawcazapewnia gwarancję nie krótszą niż dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące od dnia podpisania przezZamawiającego i Wykonawcę Protokołu bezusterkowego Odbioru końcowego.5. Termin gwarancji wskazany w pkt. 4 jest terminem minimalnym gwarancji. Wykonawca w ofercie – wFormularzu ofertowym, może uwzględnić dłuższy termin gwarancji na dostarczone izamontowane w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia oraz osprzęt.6. Termin wykonaniaprzedmiotu zamówienia: maksymalnie osiemdziesiąt cztery [ 84 ] dni kalendarzowe od dniazawarcia umowy.7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 6 jest terminemmaksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowymmoże uwzględnić skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia poprzez wskazanieliczby dni kalendarzowych, o które skróci wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311805,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜HAUSBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5751805422
7.3.3) Ulica: ˜Tuwima 6
7.3.4) Miejscowość: ˜Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: ˜42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.