Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00486540/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zgierska 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/7030931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd50c100-778f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021638/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486540
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2022.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1492950,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu i naprawy dróg gminnych, realizowane na drogach o nawierzchniach bitumicznych oraz na drogach o nawierzchniach gruntowych i tłuczniowych w ramach zadania pn.: „Remont i naprawa dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim w roku 2023”.
2. W zakresie napraw i remontów dróg o nawierzchniach bitumicznych, przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Uzupełnienie poboczy destruktem asfaltowym grubość 5 cm – do 10 m2 – 100 m2, przewidywana ilość: 5,00 m3,
2) Uzupełnienie poboczy destruktem asfaltowym grubość 5 cm – pow. 10 m2 – 1000 m2, przewidywana ilość: 50,00 m3,
3) Remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami asfaltu lanego (MA5 S 35/50 KR1-2) z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową, przewidywana ilość: 50,00 t,
4) Remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi BA AC 11S 50/70 KR1-2 KR1-2 z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - powierzchnia remontu do 5 m2, przewidywana ilość: 100,00 t,
5) Remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi BA AC 11S 50/70 KR1-2 KR1-2 z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - powierzchnia remontu powyżej 5 m2 – 400 m2, przewidywana ilość: 50,00 t,
6) Przełożenie krawężnika betonowego 15x30x100 (rozbiórka, oczyszczenie, wbudowanie) na ławie betonowej C12/15, przewidywana ilość: 100,00 mb,
7) Przełożenie obrzeża betonowego 8x30x100 (rozbiórka, oczyszczenie, wbudowanie) na ławie betonowej C12/15, przewidywana ilość: 100,00 mb,
8) Przełożenie nawierzchni z betonowych elementów prefabrykowanych kostka, trylinka (rozbiórka, oczyszczenie, wbudowanie) na PCP, przewidywana ilość: 400,00 m2,
9) Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm - stab. 2,5 Mpa, przewidywana ilość: 200,00 m2,
10) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5, warstwa górna, po zagęszczeniu 20·cm, przewidywana ilość: 500,00 m2.
3. W zakresie napraw i remontów dróg o nawierzchniach gruntowych i tłuczniowych, przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
1) Frezowanie nawierzchni, masy mineralno-bitumiczne mechanicznie - doc. gr. 6 cm z przewiezieniem materiału na odległość do 5 km, przewidywana ilość: 2000,00 m2,
2) Wyrównanie/uzupełnienie istniejącej nawierzchni destruktem asfaltowym z profilowaniem i zagęszczeniem, przewidywana ilość: 800,00 m3,
3) Wyrównanie/uzupełnienie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym 0-31,5 z profilowaniem i zagęszczeniem, przewidywana ilość: 1500,00 m3,
4) Profilowanie z wałowaniem nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych, przewidywana ilość: 350000,00 m2.
4. W zakresie usług towarzyszących naprawom i remontom dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
1) Regulację wysokościową zaworów wodociągowych, gazowych, przewidywana ilość: 10 szt.,
2) Regulację wysokościową studni kanalizacyjnych, kratek ściekowych, przewidywana ilość: 10 szt.,
3) Ustawienie nowych znaków drogowych (tarcza+słupek - materiał Zamawiającego), przewidywana ilość: 50,00 szt.,
4) Wymianę tarczy znaków drogowych (tarcza - materiał Zamawiającego), przewidywana ilość: 200,00 szt.
5. Zamówienie publiczne polega na wykonaniu robót budowlanych, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną (Załącznik nr 9 do SWZ) oraz poleceniami Zamawiającego określonymi w SWZ, z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli miały miejsce.
6. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIX pkt 2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 12 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru ostatecznego robót zleconych. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres maksymalnie 24 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru ostatecznego robót zleconych.
8. Termin przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji robót naprawczych objętych przedmiotem zamówienia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIX pkt 2.3 SWZ. Zamawiający ustala maksymalny czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, który nie może być dłuższy niż 72 h, licząc od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia jednostkowego w formie dokumentowej. Wykonawca może zaoferować krótszy czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, przy czym nie może być on krótszy niż 36 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 893420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1384577,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 893420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): G&P TEAM Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MPM TEAM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7262650671
7.3.3) Ulica: ul. Oskara Flatta 3
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-549
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 893420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej "Wądoły" nr 560248K na działkach nr 1319, 1318/3 w miejscowości Kłaj km 0+000 - 0+949
- Wzmocnienie kruszywem dróg gruntowych
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 176 na odcinku od km 3+775 do km 4+650
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
- "Budowa drogi gminnej Nr 107180L od km 0+515 do km 1+569 w Wierciszowie"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.