Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065397/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082416 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa łodzi hydrograficznej wraz z przyczepą.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜URZĄD ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 007017021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜pl. Stefana Batorego 4
1.5.2.) Miejscowość: ˜Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜70-207
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: ˜91 434 02 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@szczecin.uzs.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://szczecin.uzs.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://portal.smartpzp.pl/uzs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Obsługa Żeglugi Morskiej i Śródlądowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa łodzi hydrograficznej wraz z przyczepą.2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-76a9f336-be12-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00012404/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa łodzi hydrograficznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00065397/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜Sz-351-090/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łodzi motorowej, kabinowej przeznaczonej do prac hydrograficznych prowadzonych na wodach śródlądowych oraz przyczepy podłodziowej. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34520000-8 Łodzie 34223300-9 Przyczepy 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oferta musi obejmować wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 4. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnieniawymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 5. Zamawiający wskazuje na następujące powody braku podzielenia zamówienia na części (art. 91 ust. 2 ustawy PZP): Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na okoliczność, iż zakup przyczepy podłodziowej jest ściśle związany ze skuteczną dostawą łodzi motorowej. Zakup przez Zamawiającego przyczepy podłodziowej w okolicznościach braku dostawy łodzi motorowej byłby wydatkiem niecelowym ibezzasadnym. W odniesieniu zaś do podziału dostawy łodzi motorowej na mniejsze zamówienia np. poprzez wydzielenie etapów wybudowania jednostki a następnie jej wyposażenia w dodatkowy sprzęt to w ocenie Zamawiającego niosłoby to za sobą nadmierne uciążliwości i przede wszystkim nie pozwoliło Zamawiającemu na osiągnięcie celu zamówienia jakim jest uzyskanie gotowej do pracy łodzi motorowej przeznaczonej do prac hydrograficznych.Dodatkowo w tym kontekście należy wskazać, że taki podział zamówienia niósłby również negatywne skutki dla uprawnień Zamawiającego dot. gwarancji lub wynikających z rękojmi (z uwagi na ingerencję kolejnego Wykonawcy w dostarczoną ale niewyposażoną kierunkowo łódź motorową). Z uwagi na przedstawione wyżej argumenty Zamawiający podjął decyzję o braku podziału przedmiotowego zamówienia na mniejsze części.6. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia (wymiary, parametry techniczne, charakterystyka zastosowanych rozwiązań) oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34520000-8 - Łodzie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223300-9 - Przyczepy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.