eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówPrzebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku przy ulicy Marcina Borelowskiego nr 1 w Chrzanowie, celem przystosowania go do potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej w Chrzanowie.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku przy ulicy Marcina Borelowskiego nr 1 w Chrzanowie, celem przystosowania go do potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej w Chrzanowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Janiny Garści

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psm-chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psm-chrzanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku przy ulicy Marcina Borelowskiego nr 1 w Chrzanowie, celem przystosowania go do potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej w Chrzanowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93332b46-7a27-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029026/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku, zlokalizowanego przy ulicy Marcina Borelowskiego nr 1 w Chrzanowie, celem przystosowania go do potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej w Chrzanowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029039/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4396332,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku po Szkole Podstawowej, zlokalizowanego przy ulicy Marcina Borelowskiego nr 1 w Chrzanowie, celem przystosowania go do potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I st. im. Janiny Garści w Chrzanowie.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych.
4. Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej rozumianej jako zbiór dokumentów, na podstawie której realizowana będzie Inwestycja, która obejmuje w szczególności:
a) Projekt budowlany,
b) Projekty wykonawcze,
c) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),
e) Inne decyzje, uzgodnienia, warunki techniczne, opinie i inne dokumenty niezbędne
do wykonania robót budowlanych,
f) Przedmiary robót,
g) Kosztorys inwestorski,
h) Materiał wytworzony przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego na roboty budowlane,
i) Inne wymagane przepisami prawa dokumenty;
2) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę (i/lub rozbiórkę) oraz/lub dokonanie skutecznych zgłoszeń budowy/rozbiórki/robót budowlanych.

5. Wymagania dotyczące realizacji inwestycji
1) Inwestycja powinna być realizowana:
• na podstawie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub na podstawie dokonanych, skutecznych zgłoszeń,
• na podstawie zatwierdzonej przez organy administracyjne oraz Zamawiającego dokumentacji projektowej,
• zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wiedzą techniczną,
• z zachowaniem zasad BHP.
2) Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działania w zakresie:
• organizacji robót,
• zabezpieczenie osób trzecich,
• ochrony środowiska,
• warunków BHP,
• zabezpieczenia terenu robót,
• zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu robót, od następstw ich prowadzenia.
3) Wszystkie wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów prawa, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry.

6. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają ogólne warunki umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również „PFU”) wraz z załącznikami.
7. Zaleca się aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z terenem, którego dotyczy przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6673209,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9803100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6673209,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KOZIOŁ MAREK KOZIOŁ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281333758

7.3.3) Ulica: UL. BOŻNIOWA 18

7.3.4) Miejscowość: MŁOSZOWA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-546

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6673209,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.