Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00056859/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zaprojektowanie i budowa hali dla istniejącej infrastruktury przetwarzania odpadów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 7
1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zaprojektowanie i budowa hali dla istniejącej infrastruktury przetwarzania odpadów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a149e3cf-8cc6-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056859/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13530000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zaprojektowanie i budowa Hali dla istniejącej infrastruktury przetwarzania odpadów”, tj. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień, dokonanie zgłoszeń do odpowiednich organów administracji architektoniczno-budowlanej na prowadzenie robót budowlanych, a następnie na podstawie opracowanej dokumentacji zrealizowanie planowanego zamierzenia inwestycyjnego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego, stanowiącego załącznik nr 1.7 do swz.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności następujących czynności i robót budowlanych:
1) Czynności projektowych – sporządzenie (zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa) kompletnej dokumentacji projektowej dla przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej pozwolenia na budowę dla zamierzenia inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z zakresem przedstawionym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym:
a) Dokumentacja projektowa sporządzona przez Wykonawcę powinna zawierać taki zakres wykonywanych robót, aby prawidłowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami możliwe było wykonanie poszczególnych prac budowlanych oraz zagwarantowanie ich prawidłowego i bezpiecznego działania i późniejszej eksploatacji.
b) Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zobowiązany jest do:
zweryfikowania danych wyjściowych do projektowania, przedstawionych przez Zamawiającego,
wykonania na własny koszt wszystkich badań i analiz oraz ekspertyz niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia (jeśli będą konieczne),
po zakończeniu prac Wykonawca przekaże ewentualną dokumentację powykonawczą łącznie z protokołami, świadectwami, dopuszczeniami, atestami, informacją o udzielonej gwarancji, instrukcji, schematów itp.
2) Robót budowlanych - realizację na podstawie zatwierdzonej przez Inwestora dokumentacji projektowej robót budowlanych w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie obiektów, oraz umożliwiających ich użytkowanie, zgodnie z ich przeznaczeniem, wraz z uporządkowaniem i zagospodarowaniem terenu inwestycji, zgodnie z zakresem przedstawionym w opracowaniu PFU,
3) Zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. sprawowanie nadzoru autorskiego przez grupę projektantów (będących autorami projektu) przez cały cykl realizacji ww. inwestycji, w szczególności: udział projektantów w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych, wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót, opracowanie odpowiedzi na pytania związane z dokumentacja projektową itp.
Charakterystyczne parametry określające zakres oczekiwanych przez Zamawiającego prac projektowych i robót budowlanych są następujące:
Łączna powierzchnia działek objętych planowanymi pracami: 3,8791 ha
Powierzchnia zabudowy planowanej do wybudowania hali: ok. 2.515,00 m2
Wymiary zewnętrzne planowanej do wybudowania hali: A: ok. 29 * 50m
B: ok. 31 * 21m
C: ok. 14 * 5m
D: ok. 19 * 18m
Wysokość planowanej do wybudowania hali: do 10 m
Konstrukcja planowanej do wybudowania hali: Mieszana (stal, żelbet, legiobloki)
Pojemność zbiornika przy planowanej hali: V=450 m³
Liczba boksów do magazynowania odpadów wewnątrz hali: 3
Liczba boksów do magazynowania odpadów na zewnątrz hali: 5
Łączna powierzchnia planowanych nawierzchni utwardzonych: ok. 9323 m2
Teren realizacji przedmiotowej inwestycji, objętej niniejszym opracowaniem znajduje się na obszarze Gminy Brzeszcze, jest to teren funkcjonującego Zakładu Gospodarki Odpadami, będącego eksploatatorem instalacji do przetwarzania odpadów, kwalifikowanej przez Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami jako Instalacja Komunalna. Obszar ten sąsiaduje z innymi elementami infrastruktury, zarządzanej przez ZGO, niezbędnymi do realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami (kwatery do składowania odpadów, kompostownia odpadów, budynki socjalne, administracyjne, waga, etc.)
Wykonawca winien wziąć pod uwagę, że prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona 1 oferta, która została odrzucona zgodnie z uzasadnieniem prawnym i faktycznym wskazanym powyżej.Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17527500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17527500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
INNE PRZETARGI Z BRZESZCZA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach w km 0+007,38 - 0+645,39 (odcinek A-B), km 0+031,08 - 0+776,63 (odcinek C-B-D-G), km 0+000,00 - 0+102,82 (odcinek D-F)
- Zakup sprzętu komputerowego w związku z realizacją grantu "Cyberbezpieczna Gmina Brzeszcze"
więcej: przetargi w Brzeszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Obsługa eksploatacyjno-remontowa oraz modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Stargard w 2025 roku.
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.