eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyDostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Szamotułach



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082499 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Szamotułach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000553822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Sukiennicza

1.5.2.) Miejscowość: ˜Szamotuły

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: ˜612927100

1.5.8.) Numer faksu: ˜612927102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@szamotuly.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.szamotuly.med.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

˜Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Szamotułach

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-e4143c2c-cd49-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00013696/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Produkty do dezynfekcji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜http://bip.spzoz.powiat-szamotuly.pl/zamowienia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1) Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:przetargi@szamotuly.med.pl2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu zWykonawcami w sprawach formalnych: Maria Stróżyk tel. + 48 61 29 27 118, email:przetargi@szamotuly.med.pl3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150MB.6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.7) Niniejsze postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkichpostępowań w systemie miniportal (https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na liście wszystkichpostępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej zzakładki Postępowania.8) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jestzobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z miniportal i ePuap - stanowiącej zał. nr 6 do SWZ.Instrukcja została zamieszczona także bezpośrednio na portalu(https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜2) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH;3) administratorwyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:iod@szamotuly.med.pl> Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:„Sukcesywna dostawa implantów stosowanych w ortopedii oraz innych wyrobów ortopedycznych”;4)Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, jak również inne podmioty upoważnione do odbioru danych osobowychna podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące sięobsługą informatyczną Administratora;5) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokolepostępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy; Z uwagi na ograniczenia techniczne nie ma możliwości wprowadzenia całej treściklauzuli. Kompleksowa treść klauzuli informacyjnej RODO została zawarta w rozdziale I, pkt 16 swz.Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜g) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;h) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP-381-22/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1 Preparat na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru z dodatkiem substancji barwiącej skórę do odkażania i znakowania skóry przed zabiegami i operacjami. Działa na bakterie(łącznie z MRSA i TBC), grzyby i wirusy (HIV, HBV, Rota, Adeno, Herpes simplex) na powierzchni skóry. Wykazuje działanie natychmiastowe, jednocześnie odtłuszcza i odkaża skórę. Nie zawiera jodu i fenolu. W opak. polietylenowym o pojemności 1000 ml. op. 1202 "Preparat na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru, bezbarwny do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji skóry i pola zabiegowego na skórze. Działanie preparatu bakteriobójcze (łącznie z MRSA i TBC), grzybobójcze i wirusobójcze – łącznie z HBV i HIV, Rota, Adeno , Herpes simplex. Nie zawiera substancji barwiących skórę, fenolu, jodu i jego związków. Wykazuje działanie natychmiastowe, jednocześnie odtłuszcza i odkaża skórę. W opakowaniu polietylen. o pojemności 250ml (spray)" op. 1503 Preparat na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru, bezbarwny do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji skóry i pola zabiegowego na skórze. Działanie preparatu bakteriobójcze (łącznie z MRSA i TBC), grzybobójcze i wirusobójcze – łącznie z HBV i HIV,Rota, Adeno, Herpes simplex. Nie zawiera substancji barwiących skórę, fenolu, jodu i jego związków. Wykazuje działanie natychmiastowe, jednocześnie odtłuszcza i odkaża skórę. W opakowaniu polietylen. o pojemności 1000 ml op. 1204 Preparat na bazie octenidyny, przeznaczony do krótkich zabiegów antyseptycznych związanych z raną , błoną śluzową i graniczącą z nią skórą. Działanie preparatu bakteriobójcze,grzybobójcze,drożdżakobójcze, pierwotniakobójcze, wirusobójcze – łącznie z HBV i HIVW opakowaniu o pojemności 50 ml (spray) op. 105 Preparat na bazie octenidyny, przeznaczony do krótkich zabiegów antyseptycznych związanych z raną , błoną śluzową i graniczącą z nią skórą. Działanie preparatu bakteriobójcze,grzybobójcze,drożdżakobójcze, pierwotniakobójcze, wirusobójcze – łącznie z HBV i HIV.W opakowaniu o pojemności 250 ml. (spray) op. 1206 "Preparat na bazie octenidyny, przeznaczony do krótkich zabiegów antyseptycznych związanych z raną , błoną śluzową i graniczącą z nią skórą. Działanie preparatu bakteriobójcze, grzybobójcze,drożdżakobójcze, pierwotniakobójcze, wirusobójcze – łącznie z HBV i HIV. W opakowaniu o pojemności 1000 ml." op. 270

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami chirurgicznymi -– roztwór wodny povidonum jodum. Działanie preparatu bakteriobójcze, grzybobójcze , wirusobójcze. W opakowaniu polietylenowym o pojemności 1000ml op. 502 Preparat przeznaczony do higienicznego mycia i dekontaminacji całego ciała w tym włosów – bezbarwny. Także do oczyszczania miejsc cewnikowania. Gotowy do użycia, bez konieczności spłukiwania i zmywania. Usuwa nieprzyjemne zapachy. Skuteczny w czasie 30 sekund.Na bazie poliheksanidyny. Działa bakteriobójczo(w tym MDRO, MRSA, VRE, ESBL) oraz na grzyby ( Candida albicans). Wyrób medyczny klasy III. Opakowanie o pojemności 500ml op. 353 Preparat przeznaczony do higienicznego mycia i dekontaminacji całego ciała w tym włosów – bezbarwny. Także do oczyszczania miejsc cewnikowania. Gotowy do użycia, bez konieczności spłukiwania i zmywania. Usuwa nieprzyjemne zapachy. Skuteczny w czasie 30 sekund.Na bazie poliheksanidyny. Działa bakteriobójczo(w tym MDRO, MRSA, VRE, ESBL) oraz na grzyby ( Candida albicans). Wyrób medyczny klasy III. Opakowanie o pojemności 5000ml op. 74 Gotowy do użycia roztwór do pielęgnacji i nawilżania ran ostrych i chronicznych . Zawierający poliheksanidynę oraz undecylenamidopropyl betainę. Szybkie i efektywne usuwanie biofilmu oraz resztek martwiczych. Przyspiesza gojenie ran. Absorbuje zapachy wydzielane z ran. Może być stosowany do 8 tygodni po otwarciu opakowania. W opakowaniu - 350ml. op. 405 Gotowy do użycia roztwór do pielęgnacji i nawilżania ran ostrych i chronicznych . Zawierający poliheksanidynę oraz undecylenamidopropyl betainę. Szybkie i efektywne usuwanie biofilmu oraz resztek martwiczych. Przyspiesza gojenie ran. Absorbuje zapachy wydzielane z ran. Może być stosowany do 8 tygodni po otwarciu opakowania. W opakowaniu - 1000ml. op. 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1 Gazik do dezynfekcji skóry przed injekcją – włóknina wiskozowo-poliestrowa nasączona 70% alkoholem izopropylowym o wymiarach rozłożony - długość ok.12 cm i szerokość ok. 9 cm złożony (w 6 warstw) - długość ok.4 cm i szerokość około 4 cm np. produkcji EURO TRADE TECHNOLOGY w saszetce - opakowania po 100 saszetek op. 400

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1 Sterylne mydło w płynie do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk i ciała w systemie jednorazowych worków umożliwiających utrzymanie jałowości, produkowane na bazie naturalnych surowców, zawiera substancje pielęgnujące skórę. Nie zawiera substancji konserwujących i bakteriobójczych., zgodnie z normą EN 1499 o pH neutralnym dla skóry. W opakowaniu: worki jednorazowego użytku o pojemności 700 ml - kompatybilne z dozownikami: łokciowymi i automatycznymi Systemu Sterisol. Przy zaoferowaniu opakowań o innej pojemności ,dostawca jest zobowiązany do zamiany wszystkich dozowników w systemie jednorazowych opakowań , które posiada Zamawiający, na dozowniki kompatybilne z oferowanymi opakowaniami, bez dodatkowych opłat. Preparat musi być kompatybilny ze środkiem do dezynfekcji rąk z poz. nr 2 . op. 11002 Preparat alkoholowo – wodny do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk w postaci żelu. W systemie jednorazowych worków , umożliwiających zapobieganie zasysaniu powietrza oraz zanieczyszczeń, utrzymanie jałowości. Właściwości tiksotropowe, ph neutralne dla skóry. Działanie bakterio-,drożdżako-,grzybo-,prątkobójcze-30sek.oraz wirusobójcze (Polio,Adeno,Noro)-30 sek. Dodatkowe działanie wobec : BVDV(HCV),VACCINIA,Rota,,H1N1,H5N1,HIV,HBV,Corona-15 sek.Nie zawiera barwników, konserwantów, substancji zapachowych.W opakowaniu worki jednorazowego użytku o pojemności 700 ml kompatybilne z dozownikami: łokciowymi i automatycznym Systemu Sterisol. Przy zaoferowaniu opakowań o innej pojemności Dostawca jest zobowiązany do zamiany wszystkich dozowników w systemie jednorazowych opakowań , które posiada Zamawiający, na dozowniki kompatybilne z oferowanymi opakowaniami, bez dodatkowych opłat.Preparat musi być kompatybilny ze środkiem do mycia rąk z poz. nr 1 . op. 11003 Lotion do pielęgnacji rąk w systemie jednorazowych worków – SYSTEM ZAMKNIĘTY STERISOL – czysty mikrobiologicznie, bez barwników i konserwantów, nie wywołuje alergii i podrażnień, natłuszcza i ochrania skórę.W opakowaniu worki jednorazowego użytku o pojemności 700 ml kompatybilne z zaoferowanymi dozownikami: ściennym i automatycznym Sterisol System. Przy zaoferowaniu opakowań o innej pojemności Dostawca jest zobowiązany do zamiany wszystkich dozowników w systemie jednorazowych opakowań , które posiada Zamawiający, na dozowniki kompatybilne z oferowanymi opakowaniami, bez dodatkowych opłat. op. 254 "Łokciowy dozownik z plastikowym ramieniem dozującym,kompatybilny z workami 700 ml – w Systemie Sterisol .Posiadający przezroczystą pokrywę umożliwiającą identyfikację produktu i kontrolę ilości wkładu. Długość ramienia dozującego 140mm, wymiary : wysokość - 200mm, szerokość – 100mm, głębokość 110mm.Dozownik musi być kompatybilny z oferowanymi preparatami z pozycji nr 1, 2, 3." szt. 100

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1 Preparat w postaci aktywnej piany do mycia i dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego (również na oddziałach pediatrycznych) na bazie alkoholi: propylowego i etylowego z dodatkiem glukoprotaminy, bez aldehydów. Działanie preparatu bakteriobójcze, grzybobójcze, prątkobójcze , wirusobójcze (w tym HBV, HIV, Rota, Adeno, Papova)W opakowaniu polietylenowym o pojemności 750 ml z końcówką spieniającą. op. 1000

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1 Preparat dezynfekcyjno – myjący do powierzchni na bazie aktywnego chloru, który wykazuje działanie bakteriobójcze, grzybobójcze , prątkobójcze, wirusobójcze (w tym HBV, HIV, HCV, Adeno, Polio), sporobójcze (Clostridium Difficile R027 ) w czasie 15 minut 10.000 ppm powierzchnie zanieczyszczone. Na powierzchnie niezanieczyszczone substancjami organicznymi - B, F,V,TBC, spory w czasie 15 minut, w stężeniu 1.000 ppm aktywnego chloru - w postaci tabletek musujących szt. 555002 Chusteczki do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych, małych powierzchni i wyposażenia. Wykonane z odpornego na rozerwanie materiału PET politerteftalanetylenu ) o gramaturze 60g/m2 i wymiarach 180mm x 200mm. Nasączone roztworem zawierającym w składzie : etanol 140mg/g , propan-2-ol 100mg/g , propan-1-ol 60mg/g , n-alkyl-aminopropylglicyne 5mg/g. Działanie bakteriobójcze – 30s , drożdzakobójcze- 30s , prątkobójcze – 30s, wirusobójcze (w tym HBV, HIV, HCV) – w czasie 30sek. , (MNV )– 1 min., Rotavirus i Adenovirus – 1 min. , Polyomavirus – 10 min. Opakowanie: pojemnik + wkład x 100 szt. op. 1203 Chusteczki do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych, małych powierzchni i wyposażenia. Wykonane z odpornego na rozerwanie materiału PET ( politerteftalanetylenu ) o gramaturze 60g/m2 i wymiarach 180mm x 200mm. Nasączone roztworem zawierającym w składzie : etanol 140mg/g , propan-2-ol 100mg/g , propan-1-ol 60mg/g , n-alkyl-aminopropylglicyne 5mg/g. Działanie bakteriobójcze – 30s , drożdzakobójcze - 30s , prątkobójcze – 30s, wirusobójcze (w tym HBV, HIV, HCV) – w czasie 30sek. , (MNV )– 1 min., Rotavirus i Adenovirus – 1 min. , Polyomavirus – 10 min. Opakowanie: wkład uzupełniający x 100 szt. op. 404 Preparat trójenzymatyczny ( lipaza, amylaza, proteaza) - w postaci piany , do nawilżania i wstępnej dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i innych wyrobów medycznych .Preparat wykazujący niską wartość potencjału korozyjności. Skuteczny przeciw bakteriom, prątkom , grzybom, wirusom ( w tym HBV , HIV, HCV ) w czasie do 15 minut w warunkach brudnych. Gotowy do użycia .Wymagana możliwość pozostawienia piany preparatu na powierzchni narzędzi przez 72h. W opakowaniu polietylenowym o pojemności 750 ml z końcówką spieniającą. op. 1005 Preparat do jednoczesnego mycia i dezynfekcji wszystkich rodzajów powierzchni w środowisku szpitalnym. Nie zawiera aldehydów , chloru , izopropanolu , kwasu nadoctowego i aktywnego tlenu . Na bazie QAV , 2-fenoksyetanolu , alkilopoliglikozydu. Preparat bez zawartości substancji lotnych i zapachowych. Spektrum działania preparatu : bakteriobójcze, grzybobójcze, prątkobójcze , wirusobójcze (HBV, HIV, HCV, Rota)- do 15minut. Wymagana deklaracja zgodności CE. Wymagana pozytywna opinia kliniczna do stosowania preparatu na oddziałach pediatrycznych. W opakowaniu „ kanister ” o pojemności - 6000 ml. op. 306 "Gotowe do użycia chusteczki dezynfekujące , bez alkoholi , bez aldehydów , bez barwników i substancji zapachowych -służące do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego , szczególnie głowic sond USG. Chusteczki wykonane z materiału PET o gramaturze minimum 60g/m2 , w rozmiarze 180mm x 200mm. Spektrum działania : bakterie , grzyby , wirusy osłonkowe (w tym HBV, HCV, HIV ), wirusy Noro Murine , Polyoma , Rota w czasie do 1 minuty. W opakowaniu typu Flow Pack z podwójnym zamknięciem ( folia i klips ) x 80 sztuk - z możliwością używania po otwarciu do 3 miesięcy ." op. 807 Preparat w postaci szybkodziałających , gotowych do użycia chusteczek do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych ( w tym sond USG ). Preparat na bazie H2O2 bez zawartości alkoholu , chloru , kwasu nadoctowego , QAV oraz poliaminy. Chusteczka o wymiarze 20cm x 20cm i gramaturze 50g/m2. Spektrum działania zgodnie z EN 16615 ( test czterech pól ) bakteriobójcze , prątkobójcze , grzybobójcze , Clostridium Difficile – 5 min. , wirusobójcze zgodnie z RKI ( HBV , HCV , HIV , Adeno , Polyoma SV40 ) – 1 min. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirusy Polio i Noro zgodnie z EN14476. Testy wykonane na roztworze odciśniętym z chusteczki lub bezpośrednio z jej udziałem ( EN16615 ). Opakowanie x 100 sztuk. op. 68 "Preparat w postaci piany , gotowy do użycia. Zawierający mieszaninę : - N-(2-hydroksyetylo)-N-[2-[(1-oksooktylo)amino]etylo]-β-alanina oraz wodorotlenek potasu . Do samoistnego mycia wstępnego narzędzi chirurgicznych , o działaniu bakteriostatycznym. Zapobiegający korozji wżernej na narzędziach ze stali nierdzewnej. Zapobiegający zasychaniu pozostałości operacyjnych na narzędziach , brak konieczności spłukiwania pozostałości piany przed dalszą obróbką maszynową. Możliwość pozostawienia piany preparatu na powierzchni narzędzi do 24h. W opakowaniu polietylenowym o pojemności 750 ml z końcówką spieniającą." op. 209 Preparat w postaci aktywnej piany do dezynfekcji i mycia delikatnych powierzchni sprzętu medycznego - również inkubatorów - o składzie: chlorek didecylodimetyloamoniowy , chlorowodorek poliheksametylenobiguanidyny. Działanie preparatu bakteriobójcze, grzybobójcze ,drożdżakobójcze, prątkobójcze, wirusobójcze (w tym HBV, HIV, Rota, Herpes, RSV, grypy A(H1N1). W opakowaniu polietylenowym o pojemności 750 ml z końcówką spieniającą. op. 3010 System dozowania preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni kompatybilny z preparatem oferowanym w pozycji nr 5 szt. 7

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1 Płyn dezynfekcyjny o działaniu bacterio-,grzybo- i wirusobójczym. Gotowy do użycia .Przeznaczony do dezynfekcji rąk i powierzchni. Zawierający min.70g alkoholu etylowego w 100g preparatu. Do stosowania w placówkach ochrony zdrowia. W opakowaniu o pojemności 1000 ml (spray). szt. 3002 Płyn dezynfekcyjny o działaniu bacterio-,grzybo- i wirusobójczym. Gotowy do użycia .Przeznaczony do dezynfekcji rąk i powierzchni. Zawierający min.70g alkoholu etylowego w 100g preparatu. Do stosowania w placówkach ochrony zdrowia. W opakowaniu o pojemności 5000 ml (kanister). szt. 50

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1 Preparat na bazie min.3 substancji czynnych w tym czwartorzędowych związków amoniowych QAV , fenoksyetanol i amin , bez zwartości aldehydów ,chloru i związków utleniających do dezynfekcji i mycia powierzchni sprzętów medycznych, z możliwością stosowania w obecności pacjentów, również do powierzchni mających kontakt z żywnością . Spektrum działania: B,F(C. albicans),BVDV , vaccinia - 0,25% do 5min z możliwością przedłużenia działania Tbc, F , ,rota -do 15min. Produkt biobójczy i wyrób medyczny. Opakowanie o pojemności 1000 ml. szt. 602 Suche chusteczki przeznaczone do nasączania roztworami środków dezynfekcyjnych wykonane z 100% poliestru o wymiarach 30 x 24cm w jednorazowych workach zabezpieczające przed kontaminacją dozownika. Chusteczki zalewane 3 litrami roztworu roboczego. Gramatura chusteczek min. 50g/m2. Rolka 111 chusteczek z etykietą do opisu preparatu . Wyrób medyczny. a. rolka zawierająca 111 listków szt. 30 b. wiadro szt. 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1 Jednorazowe naboje o pojemności 300 ml do dezynfekcji powierzchni  w pomieszczeniu o kubaturze do 150 m³,  poprzez rozpylanie bez konieczności użycia innego sprzętu zamgławiającego, do zastosowań klinicznych i ekologicznych. Bez zawartości alkoholi, chloru, związków nadtlenowych i ich pochodnych; oparty o Chlorek didecylodimetyloamoniowy 70% Preparat o szerokim spektrum biobójczym: wykazuje potwierdzone badaniami działanie: bakteriobójcze (EN 1276, EN 13697, EN 13727),  grzybobójcze (EN 1650, EN 13697, EN 13624), pratkobójcze (EN 14348), wirusobójcze (EN 14476: H1N1). Wyrób medyczny klasy IIa spełniający wszystkie wymogi obowiązującej dyrektywy unijnej 93/42/EWG + potwierdzenie JN szt. 52 Jednorazowe naboje o pojemności 50 ml do dezynfekcji powierzchni  w pomieszczeniu o kubaturze do 40 m³,  poprzez rozpylanie bez konieczności użycia innego sprzętu zamgławiającego, do zastosowań klinicznych i ekologicznych. Bez zawartości alkoholi, chloru, związków nadtlenowych i ich pochodnych; oparty o Chlorek didecylodimetyloamoniowy 70% Preparat o szerokim spektrum biobójczym: wykazuje potwierdzone badaniami działanie: bakteriobójcze (EN 1276, EN 13697, EN 13727),  grzybobójcze (EN 1650, EN 13697, EN 13624), pratkobójcze (EN 14348), wirusobójcze (EN 14476: H1N1). Wyrób medyczny klasy IIa spełniający wszystkie wymogi obowiązującej dyrektywy unijnej 93/42/EWG + potwierdzenie JN szt. 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albooświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami potwierdzającymi, żeprzygotowanie oferty, oferty częściowej nastąpiło niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜1. Formularz ofertowy, 2. Wykaz rozwiązań równoważnych - jeżeli dotyczy, 3. Zastrzeżenietajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy- w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy.Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenieelektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusz tj.podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienianotariusza. Zgodnie z art. 97 paragraf 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie,elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentemnotariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜2. Strony dopuszczają zmiany umowy po uprzedniej akceptacji (zgodzie) Zamawiającego w przypadku:a) zmiany nazwy własnej produktu, o ile ta została dokonana przez producenta i potwierdzona stosownym dokumentem,b) obniżenia cen jednostkowych towaru,c) w razie niemożliwości realizacji dostaw zaoferowanego przez Wykonawcę produktu leczniczego na skutek zakończenia produkcji w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamiennik spełniający zapisane w umowie wymagania oferowanego produktu w cenie nie większej od zapisanej w umowie,d) W przypadku zmiany stawki podatku VAT na wyroby będące przedmiotem umowy, cena ulegnie zmianie z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT, z zastrzeżeniem, że zmianie ulegnie wówczas wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana umowy w tym przypadku nastąpi automatycznie i nie wymaga formy aneksue) zmiany n-ru konta bankowego w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,f) zmiany sposobu realizacji umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub uzasadniona jego potrzebami,g) zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy w przypadku: Gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego (jeżeli taka możliwość została przewidziana w postanowieniach umownych, w wyniku sukcesji, wstąpienie w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości itp. (zmiany danych podmiotów zawierających umowę),h) Jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewiedzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.3. Zmiany wprowadzone zgodnie z powyższym nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjąt-kiem obniżenia ceny, zmiany stawki podatku VAT), i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.5. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.6. Zmiany wprowadzone zgodnie z powyższym nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.