Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00013871/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP 1/24 Dostawa materiałów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471219736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kniaziewicza 1/5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-347
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@bieganski.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bieganski.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_bieganskiego/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP 1/24 Dostawa materiałów opatrunkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1a4f9cc-aba2-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 485891,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Opatrunek opsite, foliowy opatrunek pooperacyjny z wkładem piankowym w kształcie plastra miodu, umożliwiający bezpośrednią obserwację miejsca wkłucia,Pakowany po 20 szt." 30 x 10 cm sztuki 800
2 "Opatrunek opsite, foliowy opatrunek pooperacyjny z wkładem piankowym w kształcie plastra miodu, umożliwiający bezpośrednią obserwację miejsca wkłucia,
Pakowany po 20 szt." 35 x 10 cm sztuki 800
3 "Opatrunek opsite, foliowy opatrunek pooperacyjny z wkładem piankowym w kształcie plastra miodu, umożliwiający bezpośrednią obserwację miejsca wkłucia,
Pakowany po 20 szt." 25 x 10 cm sztuki 600
4 Opatrunek do zabezpieczania drenów z wkładem piankowym w kształcie plastra miodu, umożliwiający bezpośrednią obserwację miejsca wkłucia, Pakowany po 20 szt. 10 x 9 cm sztuki 2 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 95256,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Opatrunek ochronny na oko z nietkanego polipropylenu w kolorze skóry z plastykowym przejrzystym okienkiem 10,5 x 9,5cm sztuki 3004.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 3564,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Pianka poliuretanowa z adhezyjną warstwą silikonową 10 x 10 cm sztuki 10010 x 20 cm sztuki 50
2 Wysoko absorpcyjny sterylny opatrunek z systemem zatrzymywania wysięku z systemem XU-LOCK z silikonową warstwą przylepną 10 x 10 cm sztuki 150
15 x 15 cm sztuki 20
3 Opatrunek hydrożelowy sterylny 6 x 12cm sztuki 50
12 x 12cm sztuki 300
12 x 24cm sztuki 50
25 x 25cm na twarz x 2 szt op 6
22 x 28cm sztuki 10
4 Preparat w sprayu zawierający srebro koloidalne, sól sodową kwasu hialuronowego oraz kaolin 125ml op 800
5 Paroprzepuszczalny film poliuretanowy z adhezyjną warstwą silikonową 12 x 12cm sztuki 800
6 Plaster perforowany z miekkiego silikonu 4cm x 1,5m sztuki 200
7 Opatrunek nasączony miodem Manuka 5 x 5cm sztuki 10
10 x 10cm sztuki 30
8 Opatrunek alginianowy z miodem Manuka 5 x 5cm sztuki 10
10 x 10cm sztuki 50
9 Siatkowy opatrunek z miodem Manuka 10 x 10cm sztuki 300
10 x 20cm sztuki 500
10 Sterylny leczniczy miód Manuka w tubie 25g tuba 250
11 Silikonowy przylepiec rozwijany z rolki, który można przecinać lub urywać w dowolnych fragmentach. 2cm x 3m rolka 30
12 Hydrożel do leczenia atopowego zapalenia skóry o działaniu przeciwbaktwbateryjnym, przeciwzapalnym o stężeniu ( HOCl 0,011%/0,001% NaOCl ) 45g hydrożelu sztuki 100
13 Przeciwbakteryjny opatrunek w formie tkaniny nylonowej powlekanej srebrem ( 546mg/100cm ) śr 2,5cm z otworem śr 4,00 mm sztuki 50
14 Miękki silikonowy opatrunek siatkowy. Opatrunek umożliwia przenikanie wydzieliny z rany. 5cm x 7 cm sztuki 100
15 Roztwór ponadtlenkowy zawierający utleniające substancje HOCl o stężeniu 0,004% oraz NaOCl o stężeniu 0,004% wykazujący działanie przeciwdrobnoustrojowe, przeciwzapalne o neutralnym pH .Stosowany do płukania, nawilżania ran ostrych, przewlekłych w tym ran szczelinowych, penetrujących bez odpływu, dopuszczony do stosowania w terapii NPWT. Brak cytotoksycznego działania na tkanki. Niweluje nieprzyjemny zapach z ran. Działanie potwierdzone badaniami klinicznymi. 990 ml opak. 3000
16 Roztwór ponadtlenkowy zawierający utleniające substancje HOCl o stężeniu 0,004% oraz NaOCl o stężeniu 0,004% wykazujący działanie przeciwdrobnoustrojowe, przeciwzapalne o neutralnym pH .Stosowany do płukania, nawilżania ran ostrych, przewlekłych w tym ran szczelinowych, penetrujących bez odpływu, dopuszczony do stosowania w terapii NPWT. Brak cytotoksycznego działania na tkanki. Niweluje nieprzyjemny zapach z ran. Działanie potwierdzone badaniami klinicznymi. 500 ml opak. 750
17 Preparat w żelu do odkażania i płukania ran ostrych oraz przewlekłych,wykazujący działanie przeciwdrobnoustrojowe, przeciwzapalne o neutralnym pH zawierający HOCl ( 0,006 ) oraz NaOCl ( 0,006). 250 g opak 20
120 g opak 160
18 Matryca skóry z czystego kolagenu zawierająca białak adhezyjne, glikozoaminoglikany, fibronektynę i lamininę. Tworzy trwałą macierz pozakomórkową redukując ilość proteaz w ranie. 5 x 5 cm sztuki 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 425942,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95256,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95256,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95256,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith & Nephew sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015890798
7.3.3) Ulica: ul. Osmańska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95256,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-19 do 2025-12-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400266,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400266,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400266,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIKGEL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363852064
7.3.3) Ulica: ul. Skłodowskiej 7
7.3.4) Miejscowość: Ujazd
7.3.5) Kod pocztowy: 97-225
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400266,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-19 do 2025-12-06INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Sukcesywne dostawy leków i innych produktów medycznych od dnia 01 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.