eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraDostawa wyposażenia meblowego w ramach projektu:"Rozbudowa infrastruktury społecznej z przeznaczeniem na świadczenie usług rehabilitacyjnych, opiekuńczych oraz mieszkania chronione w Zielonej Górze"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia meblowego w ramach projektu:„Rozbudowa infrastruktury społecznej z przeznaczeniem na świadczenie usług rehabilitacyjnych, opiekuńczych oraz mieszkania chronione w Zielonej Górze"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ REHABILITACJI DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ "PROMYK" SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Rehabilitacji "Promyk" SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971285918

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 8 A

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-301

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 509431398

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: robertnarkun@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://promyk.zgora.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia meblowego w ramach projektu:„Rozbudowa infrastruktury społecznej z przeznaczeniem na świadczenie usług rehabilitacyjnych, opiekuńczych oraz mieszkania chronione w Zielonej Górze"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52d202aa-71ef-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008383/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa mebli w ramach projektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO - Lubuskie 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010402/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby realizacji projektu „Rozbudowa infrastruktury społecznej z przeznaczeniem na świadczenie usług rehabilitacyjnych, opiekuńczych oraz mieszkania chronione w Zielonej Górze”, obejmująca.
1. STOŁY KONFERENCYJNE TYPU R 160 x 80 x 74 cm – 10 szt.;
2. STOŁY KONFERENCYJNE TYPU R 80 x 80 x 74 cm – 13 szt.;
3. Stolik typu R 80 x 80 x 50 cm – 6 szt.;
4. Sofa 3 - osobowa – 12 szt.;
5. Sofa 2-osobowa – 1 szt.;
6. Fotel jednoosobowy – 5 szt.;
7. Narożnik - - 1 szt.,
8. FOTELE KONFERENCYJNE TYPU ZOOM – 32 szt.;
9. KRZESŁA KONFERENCYJNE TYPU ANA – 62 szt.;
10. BIURKO typu Y – 1 szt.;
11. KONTENER MOBILNY 3 szufladowy – 2 szt.;
12. BIURKO PROSTE TYPU V– 2 szt.;
13. SZAFKA MEDYCZNA – 1 szt.;
14. SZAFA UBRANIOWA - 13 szt.
15. FOTEL WYPOCZYNKOWY – ROZKŁADANY – 2 szt.
16. BIURKO GABINETOWE TYPU Q – 1 szt.
17. SZAFKA POD LODÓWKĘ TYPU Q – 1 szt.
18. LODÓWKA HOTELOWA – 1 szt.
19. SZAFY AKTOWE TYPU Q – 2 szt.
20. SZAFY AKTOWE TYPU Q – 2 szt.
21. SZAFA UBRANIOWA TYPU Q –1 szt.
22. Dostawka boczna do biurka typu Q – 1szt.
23. Kontener mobilny 3-szufladowy typu Q – 1 szt.
24. STÓŁ KONFERENCYJNY TYPU A – 2 szt.
25. REGAŁ PRZELOTOWY KUCHENNY– 2 szt.
26. SZAFA NA POŚCIEL – 2 szt.
27. Stolik okrągły typu ST – 1 szt.
28. Stół konferencyjny typu ST (tzw. beczka) – 1 szt.
29. Szafa aktowa – 2 szt.
30. Regał magazynowy 100 x 50 x 250 cm – 2 szt.
31. Regał magazynowy 154 x 50 x 250 cm – 1 szt.
32. Fotel obrotowy typu ARCA– 3 szt.
33. Fotel obrotowy z zagłówkiem – 1 szt.
34. Szafka wisząca kolorowa 240 x 40 x 40 – 2 szt.
35. KOMODA – 1 szt.
36. Panele ścienne filcowe w kształcie figur geometrycznych – 7 szt.
37. SZAFKA NISKA POD PANELEM I WIESZAKAMI – 5 szt.
38. Aneks kuchenny 1 -2,7 m - H-0.03 – wg schematu/rysunku;
39. Aneks kuchenny 2 - 2,2 m - P-0.06 - wg schematu/rysunku;
40. Aneks kuchenny 3 - 1,4 m - H-0.04 - wg schematu/rysunku;
41. Aneks kuchenny 6 - 2.06+1,6 m - H-0.20 - wg schematu/rysunku;
42. Aneks kuchenny 9 - 3+1,3 m - P-1.07 - wg schematu/rysunku;
43. Aneks kuchenny 4 - 2,33 m - H-0.21- wg schematu/rysunku;
44. Aneks kuchenny 7 - 1,95 m - P-1.08 - wg schematu/rysunku;
45. Aneks kuchenny 10 - 2,17 m - H-10.01- wg schematu/rysunku;
46. Aneks kuchenny 11- 2,19 m - H- 1.17- wg schematu/rysunku.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy oraz Załącznik nr 9 do SWZ– Opis przedmiotu zamówienia – Szkice aneksów kuchennych, a także projekt umowy – załącznik nr 10 do SWZ.

Wspólny Słownik Zamówień CPV:
39100000-3 - Meble
39112000-0 Krzesła,
39113000-7 Różne siedziska i krzesła
39121000-6 Biurka i stoły
39130000-2 Meble biurowe,
39141000-0 - Meble i wyposażenie kuchni
39141300-5 Szafy
39143310-2 Stoliki
39150000-8 Różne meble i wyposażenie

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39121000-6 - Biurka i stoły

39130000-2 - Meble biurowe

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39141300-5 - Szafy

39143310-2 - Stoliki

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250234,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384657,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250234,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUCHNIE KLEIN SŁAWOMIR KLEIN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231543722

7.3.3) Ulica: BERZYNA

7.3.4) Miejscowość: WOLSZTYN

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250234,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.