eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚmigielBieżące utrzymanie dróg w Gminie Śmigiel w okresie 2021-2022



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082528 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Bieżące utrzymanie dróg w Gminie Śmigiel w okresie 2021-2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Śmigiel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 411050557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Pl. Wojska Polskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: ˜Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: ˜65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.bip.smigiel.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Bieżące utrzymanie dróg w Gminie Śmigiel w okresie 2021-2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-992e25a5-a333-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001380/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Bieżące utrzymanie dróg w Gminie Śmigiel w okresie 2021-2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00037942/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.7.2021.KA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 291405,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg w Gminie Śmigiel w okresie 2020-2021.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:1) PAKIET I – Mechaniczne profilowanie równiarką wraz z wałowaniem walcem dróg o nawierzchniach gruntowych,2) PAKIET II – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie Gminy Śmigiel.3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie. Zamawiający w zależności od rzeczywistych bieżących potrzeb będzie zlecał Wykonawcy, realizację przedmiotu umowy, udzielając zleceń częściowych w oparciu o ceny jednostkowe określone w złożonej ofercie (stanowiącej integralną część umowy), do wysokości maksymalnego wynagrodzenia wynikającego z umowy. 4. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu prac, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót. Minimalna wartość świadczenia stron wynosi 50% ceny ofertowej.5. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości prac do wysokości maksymalnego wynagrodzenia całkowitego wynikającego z umowy.6. Ilości prac w poszczególnych PAKIETACH podane w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Podane ilości w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 (A-B), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Natomiast Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za zlecone przez Zamawiającego i rzeczywiście wykonane przez Wykonawcę prace. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń względem Zamawiającego w przypadku zmiany ilości zamawianych prac (dla danego PAKIETU).7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV:- 45233142-6 – roboty w zakresie naprawy dróg,- 45233141-9 – roboty w zakresie konserwacji dróg.9. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący prace polegające na:1) PAKIET I – mechanicznym profilowaniu równiarką wraz z wałowaniem walcem dróg o nawierzchniach gruntowych,2) PAKIET II – remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie Gminy Śmigiel.10. Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie umowy o pracę, jak również sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały przedstawione w Części II SWZ – projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 216975,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg w Gminie Śmigiel w okresie 2020-2021.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:1) PAKIET I – Mechaniczne profilowanie równiarką wraz z wałowaniem walcem dróg o nawierzchniach gruntowych,2) PAKIET II – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie Gminy Śmigiel.3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie. Zamawiający w zależności od rzeczywistych bieżących potrzeb będzie zlecał Wykonawcy, realizację przedmiotu umowy, udzielając zleceń częściowych w oparciu o ceny jednostkowe określone w złożonej ofercie (stanowiącej integralną część umowy), do wysokości maksymalnego wynagrodzenia wynikającego z umowy. 4. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu prac, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót. Minimalna wartość świadczenia stron wynosi 50% ceny ofertowej.5. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości prac do wysokości maksymalnego wynagrodzenia całkowitego wynikającego z umowy.6. Ilości prac w poszczególnych PAKIETACH podane w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Podane ilości w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 (A-B), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Natomiast Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za zlecone przez Zamawiającego i rzeczywiście wykonane przez Wykonawcę prace. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń względem Zamawiającego w przypadku zmiany ilości zamawianych prac (dla danego PAKIETU).7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV:- 45233142-6 – roboty w zakresie naprawy dróg,- 45233141-9 – roboty w zakresie konserwacji dróg.9. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący prace polegające na:1) PAKIET I – mechanicznym profilowaniu równiarką wraz z wałowaniem walcem dróg o nawierzchniach gruntowych,2) PAKIET II – remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie Gminy Śmigiel.10. Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie umowy o pracę, jak również sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały przedstawione w Części II SWZ – projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 74430,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy zawiadamiam, że postępowanie, prowadzone w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy (tj. bez przeprowadzenia negocjacji) na realizację zadania pn. „Bieżące utrzymanie dróg w Gminie Śmigiel w okresie 2021-2022 (PAKIET I – Mechaniczne profilowanie równiarką wraz z wałowaniem walcem dróg o nawierzchniach gruntowych)” zostaje unieważnione. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert, wpłynęły dwie oferty od następujących Wykonawców:1) Oferta nr 2 – PRDK DRO-KOM Maciej Wolsztyński, Przysieka Polska, ul. Bruszczewska 7, 64-030 Śmigiel; cena oferty – 244 893,00 zł,2) Oferta nr 3 – Zakład Usługowy Emirex Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 18/22 lok. 13, 42-200 Częstochowa; cena oferty 601 716,00 zł. Oferta nr 2 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy.Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi 267 000,00 zł brutto. Jak wynika z powyższego wartość ofert niepodlegającej odrzuceniu, tj. oferty nr 3, znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Mając na uwadze, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zaplanowanej na sfinansowanie zamówienia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania. Wobec powyższego w związku z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie PAKIETU I.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 601716,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 601716,00

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84894,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84894,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84894,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Firma Usługowo-Handlowa "ANNA" Anna Białobrzycka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜7841333850

7.3.3) Ulica: ˜Ul. Wodna 18

7.3.4) Miejscowość: ˜Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: ˜62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84894,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.