Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00650471/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIKOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworska 62
1.5.2.) Miejscowość: Dzikowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-122
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 744 21 09
1.5.8.) Numer faksu: 17 22 74 508
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzikowiec@dzikowiec.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadzikowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminadzikowiec.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65d57c8b-d18c-4c8f-bc1b-3d3c17f1029f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021746/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650471
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
) Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2.
2) Wynagrodzenie przyszłego Wykonawcy jest wynagrodzeniem w wysokości równej iloczynowi ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych bez względu na ich rodzaj i zaoferowanej ceny jednostkowej za 1 Mg odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych plus należny podatek VAT.
3) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
A. Ogólna charakterystyka Gminy Dzikowiec w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów.
Liczba mieszkańców zamieszkałych na terenie Gminy Dzikowiec wynosi:
ok. 4192 osób (w związku z migracją ludności liczba ta może ulec zmianie)
1) Na terenie Gminy Dzikowiec znajduje się około 1400 nieruchomości .
2) Obszar Gminy wynosi 12 158 ha, w skład Gminy Dzikowiec wchodzi
8 miejscowości: Dzikowiec, Nowy Dzikowiec, Lipnica, Kopcie, Wilcza Wola, Mechowiec, Osia Góra, Płazówka.
4) Zamawiający – Gmina Dzikowiec wyposażyła nieruchomości zamieszkałe w pojemniki 120 L na odpady niesegregowane (zmieszane).
W ramach niniejszego zamówienia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Dzikowiec (tabela poniżej przedstawia szacunkową ilość odpadów):
Lp. KOD I RODZAJ ODPADU
(Mg)
1. Niesegregowane odpady komunalne (kod 20 03 01) Mg 510,00
2. Papier i tektura oraz opakowania z papieru i tektury (kod 15 01 01, 20 01 01) Mg 33,00
3. Metale, tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych, w tym opakowań wielomateriałowych (kod 15 01 02, 15 01 04, 20 01 40,15 01 05) Mg 158,00
4. Szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (kod 15 01 07,20 01 02) Mg 83,00
5. Bioodpady (20 02 01, 20 01 08). 6,00
6. Odpady wielkogabarytowe (kod 200307). Mg 35,00
7. Zużyte opony (kod 160103) Mg 43,00
8. Odpady budowlane i rozbiórkowe (kod 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 06 04, 17 09 04). Mg 30,00
9. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny( kod odpadu 20 01 36, 20 01 35, 20 01 23, 20 01 21) Mg 3,00
10. Zużyte baterie i akumulatory (kod odpadu 20 01 33,20 01 34) Mg 0,50
11. Odpady niebezpieczne (kod odpadu 20 01 27*,20 01 13, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 19*, 15 01 10*) Mg 0,10
12. Przeterminowane leki oraz chemikalia (kod 18 01 08, 18 01 09, 20 01 31 lub 20 01 32) Mg 0,10
13. Odzieży i tekstyliów (kod 20 01 10, 20 01 11) Mg 0,50
14. Żużel, popiół kod odpadu 20 01 99 Mg 0,50
Łączna szacunkowa ilość odpadów
902,70
UWAGA! Dane powyższe nie stanowią żadnej wartości granicznej, po odebraniu której
Wykonawca może zaprzestać odbioru odpadów.
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych wystawionych i przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym:
• zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z segregacji odpadów
• papieru i tektury,
• szkła,
• tworzyw sztucznych, metali, odpadów wielomateriałowych,
• odpadów ulegających biodegradacji.
2) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wyposażenia nieruchomości
z których odbierane są odpady komunalne:
• w kolorowe worki o pojemności 80-120 l w ilości po 4 szt. z każdego rodzaju do gromadzenia odpadów w sposób selektywny z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków przeznaczonych na gromadzenie odpadów selektywnych lub zgodnie z rzeczywistymi potrzebami mieszkańców:
a) ZIELONY oznaczony napisem „Szkło” z przeznaczeniem na odpady ze szkła,
w tym odpady opakowaniowe ze szkła (szkło bezbarwne i kolorowe);
b) NIEBIESKI oznaczony napisem „Papier” z przeznaczeniem na odpady
z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury;
c) ŻÓŁTY oznaczony napisem „Metal i tworzywa sztuczne” z przeznaczeniem na odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe;
d) BRĄZOWY oznaczony napisem „Bio” z przeznaczeniem na odpady ulegające
biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone;
3) Wykonawca udostępnia worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będą przekazywane mieszkańcom gminy przy każdym odbiorze w takiej samej ilości
i rodzaju jakie zostały odebrane. Worki winny być oznaczone odpowiednią informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy i Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 15 stycznia 2025r. do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w worki oraz wyposażenia Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) położonego w miejscowości :
Wilcza Wola, 36-121 Wilcza Wola nr 39b na działce nr ewid. 1546/1 w ilości 3 szt. w kontenery tj. KP-10 – 1 szt. , KP-7- 2 szt.
Obsługę i funkcjonowanie PSZOK zapewnia Zamawiający.
C. Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych i selektywnych
Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych
i segregowanych z terenu gminy Dzikowiec z nieruchomości zamieszkałych
z częstotliwością:
1) z obszarów zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej nie rzadziej niż:
a) zmieszane odpady komunalne – jeden raz w miesiącu
(styczeń, luty, marzec, kwiecień, październik, listopad, grudzień)
zmieszane odpady komunalne – dwa razy w miesiącu
(maj, czerwiec, lipiec ,sierpień, wrzesień)
b) zebrane selektywnie szkło, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, opakowania z papieru i tektury - jeden raz w miesiącu ,
c) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, w tym odpadów zielonych:
należy poddawać kompostowaniu na terenie nieruchomości
w przydomowych kompostownikach (nie może to powodować uciążliwości dla użytkowników nieruchomości sąsiednich),
w przypadku braku możliwości kompostowania należy je gromadzić
w workach i wystawiać przed posesje w wyznaczonym terminie określonym w harmonogramie nie rzadziej niż raz na kwartał lub dostarczyć samodzielnie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych na terenie gminy;
d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – dwa razy w roku bezpośrednio spod posesji,
e) odpady wielkogabarytowe, meble - dwa razy w roku bezpośrednio spod posesji,
f)zużyte opony - dwa razy w roku bezpośrednio spod posesji.
2) Wykonawca jest zobowiązany odebrać od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, każdą ilość niesegregowanych (zmieszanych) oraz segregowanych odpadów komunalnych wystawionych przed posesję .
3) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania na okres 12 m-cy harmonogramu odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości do dnia 7 stycznia 2025 r.
4) Wykonawca będzie zobowiązany również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami Komunalnymi tj. np. ulotki dotyczące segregacji odpadów.
5) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem i zatwierdzonym przez Zamawiającego.
6) Wykonawca jest obowiązany do realizacji "reklamacji" (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w czasie nie dłuższym niż 24 godz. od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego.
7) Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami
komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.
8) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów zebranych z PSZOK w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia odpadów do odbioru (zgłoszenie będzie wysyłane e-mailem).Odbiór Odpadów z PSZOK będzie następował w godzinach otwarcia.
9) Jeśli podczas odbierania odpadów komunalnych dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do odkupienia pojemników na swój koszt.
10) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających
w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.
11) W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne.
12) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
13) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi.
14) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze własnej lub punkcie w miejscu odbioru odpadów.
D. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia:
1) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu sprawozdań rocznych do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy o jakich mowa
w art. 9 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
2) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania
z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania.
Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1031708,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1120154,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1031708,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEZAKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8720003657
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 30
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1031708,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2025/2026
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzież i tekstylia
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj- 35/2025
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.