Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044870/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00049898/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-10
- 2023/BZP 00231958/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082546 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W SŁUPSKU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Przemysłowa 73
1.5.2.) Miejscowość: ˜Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 59 841 00 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W SŁUPSKU.2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-4b0c4dfc-a999-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001554/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00044870/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP.261.9.2021.ZP2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Części 1 pn. „Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku, z wyłączeniem mogił wojennych” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”. 2. W zakresie części 1 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi: 1) prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew, 2) utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.3. Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:1) dla części 1 – załącznik nr 11A do SWZ, w tym:a) ryczałtowe prace porządkowe,b) utrzymanie zimowe cmentarza.4. Przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje wykonanie:1) ryczałtowych prac porządkowych i utrzymania zimowego cmentarza, 2) wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ dla części 1 nr 1A.5. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 1 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach - formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.5.) Wartość części: 333372,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Części 2 pn. „Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Zachodniej w Słupsku” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”. 2. W zakresie części 2 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi: 1) prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew, 2) utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.3. Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:1) dla części 2 – załącznik nr 11B do SWZ, w tym:a) ryczałtowe prace porządkowe,b) utrzymanie zimowe cmentarza.4. Przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje wykonanie:1) ryczałtowych prac porządkowych i utrzymania zimowego cmentarza, 2) wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ dla części 2 nr 1B.5. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 2 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach - formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.5.) Wartość części: 309039,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Części 3 pn. „Utrzymanie mogił wojennych znajdujących się na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku (pomnik Pomordowanych Polaków, mogiły żołnierzy Armii Radzieckiej, mogiły Aliantów, pomnik Matki Polki)” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”. 2. W zakresie części 3 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi: 1) prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew, 2) utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.3. Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:1) dla części 3 – załącznik nr 11C do SWZ, w tym:a) ryczałtowe prace porządkowe,b) utrzymanie zimowe cmentarza.4. Przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje wykonanie:1) ryczałtowych prac porządkowych i utrzymania mogił wojennych, 2) wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ - odpowiednio dla części 3 nr 1C.5. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 3 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach - formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.5.) Wartość części: 12502,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315767,64
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450425,37
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315767,64
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ECO-PLAN Spółka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8393171322
7.3.3) Ulica: ˜Przemysłowa 33
7.3.4) Miejscowość: ˜Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: ˜76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315767,64
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜23 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245173,71
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458090,06
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245173,71
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ˜OGRODY s.c. Aleksandra Szutenberg, Aleksander Dziurawiec, Andrzej Perliński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ˜Usługi Ogólnobudowlane Arkadiusz Czechowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8392658826
7.3.4) Miejscowość: ˜Bierkowo 155
7.3.5) Kod pocztowy: ˜76-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245173,71
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜23 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20308,65
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43628,76
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20308,65
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ECO-PLAN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8393171322
7.3.3) Ulica: ˜Przemysłowa 33
7.3.4) Miejscowość: ˜Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: ˜76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20308,65
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜23 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modułu bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 "Promyczek" w Słupsku
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE ADMINISTROWANIA I BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA CMENTARZY KOMUNALNYCH NA TERENIE MIASTA DĘBICY
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Lidzbarku Warmińskim i Markajmach
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
więcej: Usługi utrzymania cmentarzy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.