eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 411 W MIEJSCOWOŚCI PRZEŁĘK



Ogłoszenie z dnia 2025-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 411 W MIEJSCOWOŚCI PRZEŁĘK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.4.2.) Miejscowość: Opole

1.4.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.4.7.) Numer telefonu: 774591800

1.4.8.) Numer faksu: 774581352

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082580

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-31

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00484807

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
Z uwagi na brak zachowania należytej skrajni drogowej ścieżki pieszo-rowerowej w rejonie posesji nr 4 str. prawa, odstąpiono od montażu ekranów przeciwochlapaniowych. Powyższa konieczność wynika z zachowania właściwego poziomu bezpieczeństwa użytkownikom ścieżki. W celu zabezpieczenia trwałości nowych elementów pasa drogowego przed niekorzystnym wpływem wód opadowych konieczne jest wykonanie dodatkowego drenażu. W celu zachowania właściwego odwodnienia terenów przyległych, a tym samym zabezpieczenia elementów nowej konstrukcji drogowej przed niekorzystnym działaniem wód deszczowych konieczna jest wymiana istniejącego kolektora deszczowego na odcinku ok. 25m (który okazał się w złym stanie) na nowy kolektor z rur PVC fi 500mm.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
Zaniechano wykonania montażu ekranów przeciwochlapaniowych w rejonie posesji nr 4 str. prawa. Wykonano dodatkowy odcinek drenażu po zewnętrznym obrysie zatoki autobusowej w celu przyjęcia wód opadowych i wyeliminowania możliwości ich negatywnego wpływu na konstrukcję zatoki autobusowej. Wymieniono istniejący kolektor deszczowy na odcinku ok. 25m (który okazał się w złym stanie) na nowy kolektor z rur PVC fi 500mm. Zmniejszenie wartości umowy, w związku z zaniechaniem wykonania ekranu przeciwochlapaniowego , zwiększeniem oraz zmniejszeniem wykonania robót w zakresie branży drogowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia związane z rozliczeniem rzeczywiście wykonanych elementów rozliczeniowych w terenie, o kwotę 407.150,92 zł brutto.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 3)

Przed zmianą:
art. 455 ust. 2 ustawy

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 3)

Przed zmianą:
W związku z istniejącym ukształtowaniem terenu przylegającego do pasa drogowego oraz wyprofilowaniem rowów odwadniających, a także stwierdzonym powtarzającym się kierunkiem spływu wód opadowych oraz jego destrukcyjnym wpływem na stabilność skarp ziemnych, stwierdzono konieczność zwiększenia ilości umocnienia skarp płytami ażurowymi betonowymi 40x60x10cm wzdłuż lewostronnych odcinków rowów odwadniających w rejonie wlotów do kanalizacji deszczowej oraz prawostronnego odcinka rowu odwadniającego przed początkiem zwartego obszaru zabudowanego.
W celu zachowania trwałości systemu odwadniającego pas drogowy oraz sprawności działania kolektora deszczowego konieczne jest ułożenie płyt ażurowych w określonych lokalizacjach.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 3)

Przed zmianą:
Zwiększono ilość umocnienia skarp płytami ażurowymi betonowymi 40x60x10 cm wzdłuż lewostronnych odcinków rowów odwadniających w rejonie wlotów do kanalizacji deszczowej oraz prawostronnego odcinka rowu odwadniającego przed początkiem zwartego obszaru zabudowanego. Zwiększenie wartości umowy, w związku ze zwiększeniem zakresu podstawowego zadania spowodowanego koniecznością zabezpieczenia stabilności skarp rowów odwadniających elementami prefabrykowanymi przed destrukcyjnym działaniem wód opadowych na elementy systemu odwodnieniowego pasa drogowego a tym samym trwałości inwestycji, o kwotę 405.746,25 zł brutto.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:
407150,92

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 3)

Przed zmianą:
405746,25

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 3)

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 3)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Powstała zmiana wynikła z kumulacji zdarzeń na realizowanych zadaniach inwestycyjnych skutkujących zaistnieniem omyłki wymagającej korekty, a związanej z obmiarowym rozliczeniem zadania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.