Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00029605/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
- 2022/BZP 00045142/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-02
- 2022/BZP 00052241/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja pomieszczeń niskiego parteru domu wycieczkowego "Podlasie" przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 38 w Białej Podlaskiej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833416865
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja pomieszczeń niskiego parteru domu wycieczkowego "Podlasie" przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 38 w Białej Podlaskiej"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8389c64-7919-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029605/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2022.JW2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 546209,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizację pomieszczeń niskiego parteru domu wycieczkowego "Podlasie" przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 38 w Białej Podlaskiej.
2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca w szczególności wykona:
1) Roboty budowlane”
- wykonanie posadzki w korytarzu i pomieszczeniach,
- naprawy tynków wewnętrznych cementowo – wapiennych kategorii III,
- ułożenie na ścianach sanitariatów płytek glazurowych do wysokości 2,10 m od posadzki,
- ułożenie na posadzkach wykładziny sportowej w pomieszczeniach siłowni i Sali sportów walki,
- wykonanie podwieszanych sufitów na korytarzu z płyt G-K na ruszcie stalowym lub kasetonowe z wypełnieniem, na podwójnym ruszcie, ocynkowanymi, płytki systemowe
o wym. 60 x 60 cm gr. 8 mm – montowane do konstrukcji stropu,
- obróbki płytami gipsowo – kartonowymi rur we wszystkich pomieszczeniach,
- malowanie sufitów farbami emulsyjnymi i ścian farbami łatwo zmywalnymi – lateksowymi,
- wstawienie stolarki drzwiowej nowej z ościeżnicami – drzwi wewnętrzne płytowe
z ościeżnicami
- drewnianymi wg wykazu stolarki,
- modernizacja wszystkich instalacji wewnętrznych: wod.-kan., c.o. i elektrycznych – zgodnie
- projektem,
- instalacja wentylacji mechanicznej - zgodnie projektem,
- w pomieszczeniach 0.2, 0.3, 0.6 na wylewce z zaprawy samopoziomującej grubości 1-3 cm
- wykładzina sportowa z warstwą PCV grubości 2 mm z wywinięciem na ściany na wysokość 15 cm,
- w pomieszczeniach 0.7, 0.8, 0.9, 0.4, 0.17, 0.18, 0.21, 0.23 na wylewce z zaprawy samopoziomującej
- grubości 1-3cm płytki terakotowe nieszkliwione kat I na kleju. Cokoliki wysokości 10 cm,
- ścianki (przegrody) w natryskach wewnętrzne systemowe aluminiowe wypełnione płytami
- z laminatu HPL, osadzone na wspornikach na wys. 15,0 cm nad posadzką.
2) Roboty sanitarne
- Instalacja wodociągowa
- Instalacja kanalizacyjna
- Instalacja centralnego ogrzewania
- Instalacja wentylacji mechanicznej
3) Roboty elektryczne
- tablica rozdzielcza TR-0B,
- linie zasilające urządzenia technologiczne i wentylacji,
- instalacja oświetlenia podstawowego,
- instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego,
- instalacja gniazd wtykowych,
- ochrona od porażeń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) przedmiary robót (UWAGA: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje ryczałtową formę wynagrodzenia. Przy ryczałtowej formie wynagrodzenia, dołączony do dokumentacji projektowej przedmiar pełni jedynie funkcję pomocniczą i orientacyjną, a wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac wynikających z dokumentów zamówienia oraz dokumentacji projektowej za zaoferowaną w ofercie cenę ryczałtową wyliczoną na podstawie kalkulacji własnej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 726505,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRYMAR Marta Mikucewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372278409
7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 25
7.3.4) Miejscowość: Janów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-505
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa foteli biurowych (II postępowanie)
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej
- Dostawa leków.
- Remont dróg powiatowych: Część I: Nr 1061L Międzyleś - Zabłocie Część II: Nr 1111L Wólka Plebańska - Witoroż - Zahajki Część III: Nr 1067 L Kłoda Duża - Perkowice
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę/rozbudowę drogi powiatowej Nr 1045L wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego w m. Dobryń Duży
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń oraz remont elewacji budynku żłobka w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
- Budowa budynku administracyjno - biurowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach 3218/3 i 3218/5 obręb Samborowo, gmina Ostróda.
- Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz wiaty do osadów w miejscowości Puńsk
- Budowa budynku administracyjno-gospodarczego wraz z chłodnią na sadzonki w Gospodarstwie Szkółkarskim w Mierzycach
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Bielskiej w Jaworzu
- Budowa mieszkań czynszowych oraz budynku handlowo-biurowego wraz z infrastrukturą zewnętrzną.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.