Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082500/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00082500/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14 (po zmianach)
- 2021/BZP 00111767/01 - Wynik z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082591 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
˜Wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły (Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ˜Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000276593
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ˜Basztowa 8
1.4.2.) Miejscowość: ˜Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: ˜31-134
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜osm1@szkolapaderewski.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://szkolapaderewski.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082591
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
˜Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: ˜2021/BZP 00082500/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: ˜01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
˜SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜3.1. ˜Adres strony internetowej prowadzonego postępowania Przed zmianą:
˜https://platformazakupowa.pl/all?page=1&limit=30&query=er-tes&searchIn=1,2,7,3,4,6&proceedingType=all&globalMode=all&negotiationStatus=128&year=twelve_months
Po zmianie:
˜https://platformazakupowa.pl/all?page=1&limit=30&pageEnded=1&limitEnded=30&query=er-tes&searchIn=1,2,7,3,4,6&proceedingType=all&globalMode=all&negotiationStatus=128&tab=active&year=twelve_months
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜3.5. ˜Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
˜https://platformazakupowa.pl/all?page=1&limit=30&query=er-tes&searchIn=1,2,7,3,4,6&proceedingType=all&globalMode=all&negotiationStatus=128&year=twelve_months
Po zmianie:
˜https://platformazakupowa.pl/all?page=1&limit=30&pageEnded=1&limitEnded=30&query=er-tes&searchIn=1,2,7,3,4,6&proceedingType=all&globalMode=all&negotiationStatus=128&tab=active&year=twelve_months
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜3.6. ˜Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
˜W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składnie ofert, oświadczeń, dokumentów, zawiadomień, pytań oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/https://platformazakupowa.pl/all?page=1&limit=30&query=er-tes&searchIn=1,2,7,3,4,6&proceedingType=all&globalMode=all&negotiationStatus=128&year=twelve_months(Postępowanie można znaleźć za pomocą ww. linku szczegółowego lub ogólnego wpisując w wyszukiwarkę znajdującą się na ww. stronie nazwę niniejszego postępowania). 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, oświadczeń itp. zostały opisane w regulaminie internetowej platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o. dostępnym na stronie platformy oraz instrukcji dla Wykonawców dostępnej na stronie przedmiotowego postępowania w pozycji: wymagania i specyfikacja. Ponadto wszystkie niezbędne instrukcje potrzebne do użytkowania przedmiotowej platformy znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 5. W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta nr tel. (22) 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych. 6. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami, oprócz opisanego powyżej
Po zmianie:
˜W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składnie ofert, oświadczeń, dokumentów, zawiadomień, pytań oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/https://platformazakupowa.pl/all?page=1&limit=30&pageEnded=1&limitEnded=30&query=er-tes&searchIn=1,2,7,3,4,6&proceedingType=all&globalMode=all&negotiationStatus=128&tab=active&year=twelve_months(Postępowanie można znaleźć za pomocą ww. linku szczegółowego lub ogólnego wpisując w wyszukiwarkę znajdującą się na ww. stronie nazwę niniejszego postępowania). 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, oświadczeń itp. zostały opisane w regulaminie internetowej platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o. dostępnym na stronie platformy oraz instrukcji dla Wykonawców dostępnej na stronie przedmiotowego postępowania w pozycji: wymagania i specyfikacja. Ponadto wszystkie niezbędne instrukcje potrzebne do użytkowania przedmiotowej platformy znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 5. W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta nr tel. (22) 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych. 6. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami, oprócz opisanego powyżej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
˜SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
˜9.1. ˜Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
˜Projekt współfinansowany jest ze środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa.
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.