Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00328862/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
- 2022/BZP 00022631/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pełnowymiarowego boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy w m. Jadwisin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://serock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pełnowymiarowego boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy w m. Jadwisin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-970bdae4-63cb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000625/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Budowa pełnowymiarowego boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy w m. Jadwisin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328862/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni ze sztucznej trawy na terenie działki nr ewid. 84/12 w m. Jadwisin wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu działki zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy erms plus Kamila Karłowska, ul. Zmartwychwstańców 8a/2, 61 – 501 Poznań, stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
- budowę pełnowymiarowego boiska do piłki nożnej z polem gry o wymiarach 105x68m ze strefami bezpieczeństwa – boisko o nawierzchni ze sztucznej trawy wyposażone w piłkochwyty h=9m dł. 268,60 mb, ławki (boksy) dla zawodników rezerwowych, ławkę (boks) dla sędziów technicznych, ławkę (boks) ze stanowiskiem dla noszowych, chorągiewki uchylne na tulejach szt. 4, elektroniczną tablicę wyników – szt. 2 (sterowanie przewodowe i bezprzewodowe), aluminiowe bramki do piłki nożnej 2 szt. o wym. 7,32x2,44m, maszty flagowe h=8m – 3 szt.;
- budowę oświetlenia boiska: 4 maszty oświetleniowe h=21,5m wyposażone w 64 oprawy LED oraz sterowanie; oświetlenie boiska o natężeniu 500 lx. z opcją stopniowania; po zakończeniu realizacji zadania wykonawca wykona pomiary natężenia oświetlenia potwierdzające osiągnięcie zaprojektowanego poziomu natężenia oświetlenia;
- budowę oświetlenia terenu, parkingu oraz trybun – 20 punktów świetlnych wyposażonych w oprawy LED o mocy 38W i 70W o parametrach fizycznych zgodnych z dokumentacją projektową;
- wykonanie profesjonalnego systemu nagłośnienia spełniającego wymagania dla klasy rozgrywkowej IV ligi – w zestawie: 6 szt. głośniki tubowe dwudrożne, wzmacniacz miksujący, odtwarzacz CD/MP3/USB, mikrofon dyspozytorski, skrzynia typu rack na wszystkie urządzenia; głośniki instalowane na 3 słupach oświetleniowych zlokalizowanych za trybunami; przewody sygnałowe układane w ziemi w rurach osłonowych w rowach kablowych wraz z kablami elektroenergetycznymi.
- budowę kontenerowego zaplecza szatniowego złożonego z 9 kontenerów o sumarycznej długości 22,6m i szerokości 5,5m; w budynku przewidziano zespoły szatniowe z zapleczem sanitarnym, pomieszczenie techniczne, pokój trenera i pokój dla sędziów z łazienką; budynek o powierzchni zabudowy 124,30m2, z powierzchnią użytkową o wielkości 113,86 m2; budynek wyposażony w instalację wody i kanalizacji, instalację elektryczną zasilającą oświetlenie wraz z oprawami, ogrzewanie elektryczne, szafki ubraniowe piłkarskie, meble (stoliki i krzesła), prysznice i bojlery na wodę.
- budowę trybuny dla 276 oraz trybuny dla 39 osób; trybuny prefabrykowane (dostawa w całości) o konstrukcji stalowej, czterorzędowe;
- dostawę i montaż 2 szt. obiektów kontenerowych z przeznaczeniem na kasy biletowe, wyposażonych w instalację elektryczną (gniazda, oświetlenie);
- dostawę i montaż obiektu kontenerowego z przeznaczeniem na stanowisko komentatora, wyposażonego w instalację elektryczną (gniazda, oświetlenie), nagłośnieniową – pulpit z przewodami/wtykami do nagłośnienia, instalację internetową – doprowadzenie przewodu internetowego z budynku kontenerowego zakończone gniazdem RJ-45, meble – stół komentatorski i krzesło obrotowe wykonane z tworzyw i materiałów odpornych na warunki atmosferyczne;
- budowę trzytorowej bieżni o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej ze skocznią w dal;
- budowę ogrodzeń: ogrodzenia zewnętrznego terenu boiska h=1,87m, ogrodzenia pola gry h=1,10m, ogrodzenia kibiców gości h=2,5m, w tym rozbiórka części istniejącego ogrodzenia od strony zachodniej i połączenia go z nowobudowanym ogrodzeniem;
- budowę parkingów i dróg wewnętrznych o nawierzchni z tłucznia oraz chodników z kostki betonowej w obrębie realizowanej inwestycji;
- wykonanie utwardzenia drogi zlokalizowanej na terenie działki nr ewid. 84/11 na odcinku ok. 300m - od zjazdu z ul. Szkolnej do ul. Akacjowej o powierzchni ok. 1550m2, poprzez usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 15 cm, wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego fr. 0-63mm gr. 15cm stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie przyłączy do budynku kontenerowego: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne z pompownią ścieków śr. 800mm. Budowę przyłącza wodociągowego należy prowadzić pod nadzorem Miejsko-Gminnego Zakładu Wodociągowego. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest uzyskać protokół odbioru robót. Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej należy prowadzić pod nadzorem Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie i zgodnie z procedurami określonymi przez MPWIK w m.st. Warszawie. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest uzyskać protokół odbioru wykonanych robót zgodnie z wzorem MPWiK w m.st. Warszawie.
- wykonanie innej infrastruktury towarzyszącej: system monitoringu/telewizji użytkowej CCTV, tablica z regulaminem,
- zabezpieczenie infrastruktury telekomunikacyjnej Orange Polska S.A. poprzez zastosowanie rur dwudzielnych grubościennych na całej długości rurociągu z kablem światłowodowym; prace należy prowadzić pod nadzorem Orange Polska S.A. – koszt nadzoru ponosi Wykonawca;
- wykonanie innych elementów zagospodarowania terenu: humusowanie i obsianie trawą terenów nieutwardzonych, wykonanie zieleni izolacyjnej – nasadzenia drzew gatunków pospolitych iglastych i liściastych w ilości wynikającej z przedmiaru robót.
- wykonanie po instalacji systemu nawierzchni trawy syntetycznej certyfikacji boiska na poziomie FIFA QUALITY w celu weryfikacji jakości wykonanego obiektu. Certyfikat należy uzyskać w terminie umownym. Koszt certyfikacji pokrywa Wykonawca i zobowiązany jest uwzględnić go w ofercie.
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu lub innego dokumentu zezwalającego na przystąpienie do użytkowania.
- w ramach udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zabiegu konserwacji płyty boiska po upływie 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego, w tym dosypanie korka w ilości ok. 350 g/m2. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest uwzględnić zakup i dostawę korka w ilości wskazanej powyżej oraz wykonanie zabiegu konserwacji obejmującego poza dosypaniem korka również rozczesanie trawy, spulchnienie i oczyszczenie zasypu.
- przeprowadzenie szkolenia z utrzymania płyty boiska dla pracowników wskazanych przez Zamawiającego, w ilości 10 godz. we wskazanym miejscu – siedziba lub teren boiska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45262210-6 - Fundamentowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9206038,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8858767,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHALL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542517721
7.3.3) Ulica: ul. Milowicka 1F
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-312
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8858767,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SEROCK
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Serock GT-1 w miejscowości Wierzbica
- 1) Remont lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Wyzwolenia 7 w Serocku, 2) Remont schodów w budynku przy ul. Wyzwolenia 7 w Serocku
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.