Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00046498/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
- 2021/BZP 00051862/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082618 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜G. Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: ˜Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 58 3472419
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜szp@wilis.pg.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://pg.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-4985507b-a97a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00046498/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP 9/WILiŚ/2021, CRZP 57/002/D/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 84022,75 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia w części A jest wirówka – 1 sztuka. Przedmiot zamówienia w części A - Wirówka obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części A - Wirówka zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 36981,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia w części B jest spektrofotometr – 1 sztuka. Przedmiot zamówienia w części B - Spektrofotometr obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części B - Spektrofotometr zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38433000-9 - Spektrometry
4.5.5.) Wartość części: 9627,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia w części C jest mineralizator – 1 sztuka. Przedmiot zamówienia w części C - Mineralizator obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części C - Mineralizator zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy
4.5.5.) Wartość części: 8070,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia w części D jest waga analityczna – 1 sztuka. Przedmiot zamówienia w części D - Waga analityczna obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części D-Waga analityczna zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne
4.5.5.) Wartość części: 2294,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia w części E jest miernik biogazu – 1 sztuka. Przedmiot zamówienia w części E - Miernik biogazu obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części E - Miernik biogazu zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 10100,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia w części F są elektrody – jeden zestaw. W skład zestawu wchodzą: elektroda pH – 3 sztuki, elektroda redox – 3 sztuki, czujnik do pomiaru tlenu – 1 sztuka oraz kombinowana elektroda Chlorki – 1 sztuka . Przedmiot zamówienia w części F - Elektrody obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części F - Elektrody zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej: elektroda pH - 6 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag, elektroda redox - 6 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag, czujnik do pomiaru tlenu – 36 miesięcy na sondę i 12 m-cy na osłonę sondy, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag, kombinowana elektroda Chlorki – 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 11360,24 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia w części G jest multimetr – 1 sztuka. Przedmiot zamówienia w części G - Multimetr obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części G - Multimetr zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 5589,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38880,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58154,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38880,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜MERAZET Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000034996 NIP 7770001387
7.3.3) Ulica: ˜ul. Krauthofera 36
7.3.4) Miejscowość: ˜Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: ˜60-203
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38880,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Uzasadnienie faktyczneW postępowaniu do części B – Spektrofotometr zostały złożone dwie oferty:Oferta nr 5 Wykonawcy HACH LANGE Sp. z o.o., ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław; cena oferty: 14.957,78 zł.Oferta nr 7 Wykonawcy Th Geyer Polska Sp. z o.o., ul. Czeska 22A, 03-902 Warszawa; cena oferty: 19.557,00 zł.Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części B – Spektrofotometr kwotę 11.841,58 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 19.05.2021r.Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu do cz. B – Spektrofotometr przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.Uzasadnienie prawneDo przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14957,78
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19557,00
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Uzasadnienie faktyczneW postępowaniu do części C – Mineralizator zostały złożone dwie oferty:Oferta nr 5 Wykonawcy HACH LANGE Sp. z o.o., ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław; cena oferty: 11.167,42 zł.Oferta nr 7 Wykonawcy Th Geyer Polska Sp. z o.o., ul. Czeska 22A, 03-902 Warszawa; cena oferty: 14.637,00 zł.Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części C – Mineralizator kwotę 9.926,59 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 19.05.2021r.Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu do cz. C – Mineralizator przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.Uzasadnienie prawneDo przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11167,42
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14637,00
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2273,04
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3185,70
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2273,04
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Witold Lewandowski RADWAG Wagi Elektroniczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜duży przedsiębiorca
7.3.3) Ulica: ˜ul. Toruńska 5
7.3.4) Miejscowość: ˜Radom
7.3.5) Kod pocztowy: ˜26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2273,04
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14145,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14145,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14145,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜EKO-EFEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 430006627 NIP 7120154175
7.3.3) Ulica: ˜ul. Bolesława Prusa 8
7.3.4) Miejscowość: ˜Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: ˜20-064
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14145,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜56 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Uzasadnienie faktyczneW postępowaniu do części F – Elektrody została złożona jedna oferta: Oferta nr 5 Wykonawcy HACH LANGE Sp. z o.o., ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław; cena oferty: 15.057,46 zł.Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części F – Elektrody kwotę 13.973,10 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 19.05.2021r.Cena oferty złożonej w postępowaniu do cz. F – Elektrody przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.Uzasadnienie prawneDo przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15057,46
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15057,46
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Uzasadnienie faktyczneW postępowaniu do części G – Multimetr została złożona jedna oferta: Oferta nr 5 Wykonawcy HACH LANGE Sp. z o.o., ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław; cena oferty: 7.345,08 zł.Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części G – Multimetr kwotę 6.874,47 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 19.05.2021r.Cena oferty złożonej w postępowaniu do cz. G – Multimetr przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.Uzasadnienie prawneDo przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7345,08
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7345,08
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury laboratoryjnej dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- SZP/242-249/2024 Dostawa dwustanowiskowego zestaw potencjostatów-galwanostatów dla Katedry Inżynierii Materiałów Półprzewodnikowych PWr.
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
- Dostawa gamma spektrometru do pomiarów przy wykorzystaniu UAV (drona)
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.