Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185488/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00200126/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-04
- 2021/BZP 00088019/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082654 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜MOPR Zabrze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 003453481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. 3 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: ˜Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜322777868
1.5.8.) Numer faksu: ˜322777802
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@mopr.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.mopr.zabrze.magistrat.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-5518feaf-a9b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00002318/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜9.1.1 Program aktywności lokalnej dla dzielnicy Zandka oraz 9.2.1 Centrum Wsparcia Rodziny - rozwój usług społecznych na terenie Zabrza2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00048764/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
˜Ze względu na bezskuteczność uprzedniego postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podst. ustawy Pzp z 2004 r, niezgodność treści złożonych ofert z treścią SIWZ - art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ˜ocds-148610-5518feaf-a9b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜ADM.260.9.2021.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 737000,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia i mebli w ramach projektów: 9.1.1 Program aktywności lokalnej dla dzielnicy Zandka oraz 9.2.1 Centrum Wsparcia Rodziny - rozwój usług społecznych na terenie Zabrza – ul. Stalmacha 7.Zakres zadania obejmuje:- zakup fabrycznie nowych mebli, dostawę i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją mebli i wyposażenia.- zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu AGD wraz z montażem do aneksów kuchennych zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją mebli i wyposażenia.- zakup pozostałego wyposażenia zgodnie z wykazem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39130000-2 - Meble biurowe
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658941,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658941,75
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 658941,75
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜W&W Design Katarzyna Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜9542279606
7.3.3) Ulica: ˜Pokoju 8a/8
7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-859
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 658941,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜45 dni
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENYCH RUREK - ZADANIE 1
- DOSTAWA MOBILNEGO LASERA DIODOWEGO I PLATFORMY ZABIEGOWEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I SPRZĘTU
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych obrotowych
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.