Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021582/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082673 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜„Roboty drogowe związane z oznakowaniem poziomym i pionowym na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: ˜224438696
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.targowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜„Roboty drogowe związane z oznakowaniem poziomym i pionowym na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek”.2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-27bd5aeb-8bbe-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000089/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Oznakowanie pionowe i poziome dróg kategorii gminnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00021582/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜P - 6/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284552,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia są „Roboty drogowe związane z oznakowaniem poziomym i pionowym na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek”.2. Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisuje dokumentacja:1) Przedmiary robót.2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,3. Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu umowy ROBOTY W ZAKRESIE REGULACJI RUCHU - CPV 45233150-51) ustawianie nowych znaków drogowych,2) uzupełnianie zniszczonych i skradzionych znaków drogowych wraz ze słupkami,3) usuwanie lub przenoszenie znaków istniejących,4) odnawianie istniejącego oznakowania poziomego,5) nanoszenie nowego oznakowania poziomego,6) umieszczanie i uzupełnianie brakujących punktowych elementów odblaskowych (kocich oczek),7) umieszczanie, uzupełnianie i odnawianie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym wygrodzeń i progów zwalniających,4. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia oraz wytyczne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określają dokumenty wskazane w Dziale III ust. 4 SWZ.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 t.j.) , o których mowa w art. 95 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób codziennie czynności opisane w ust. 3, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót określonych w ust. 3 SWZ. Zamawiający wszelkie kwestie związane ze sposobem weryfikacji zatrudnienia, o którym mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymogu oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, określono w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227508,06
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347377,46
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227508,06
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Trafico Marta Oksięciuk-Błońska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜527 277 78 40
7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: ˜01-248
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRAFICO Marta Oksięciuk-Błońska
jakie przetargi wygrała firma
TRAFICO Marta Oksięciuk-Błońska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227508,06
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜7 miesiące
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- Budowa drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby w ramach zadania pn. "Wykonanie projektu i kosztorysu utwardzenia drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby".
- Ochrona różnorodności biologicznej w Subregionie Brzeskim
- Budowa ścieżki rowerowej wraz z obiektami powiązanymi w obrębie chodnika po zachodniej stronie ciągu ulic Słowackiego, Rynek I, Lubelska w Lubartowie w ramach projektu: "Mobilny Lubartów"
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ OD ULICY PRZEMYSŁOWEJ W RÓŻANIE DO WSI MROCZKI-RĘBISZEWO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.