Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039599/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
- 2022/BZP 00321611/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082675 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Przebudowa dróg w Anielinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Łask
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 730934513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowość: ˜Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 43 676 83 00
1.5.8.) Numer faksu: ˜+ 48 676 83 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜um@lask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.lask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜http://bip.lask.pl/70/127/zamowienia-publiczne-powyzej-130000-pln.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Przebudowa dróg w Anielinie2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-ff03b3ca-a425-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000059/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi wewnętrznej (dz. nr ewid. 63/3) w Anielinie
1.1.11 Przebudowa drogi gminnej nr 103165E w miejscowości Anielin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00039599/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜RO.271.12.2021; RO.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 729095,98 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜W ramach przedmiotu I części zamówienia Przebudowa drogi gminnej nr 103165E w miejscowości Anielin (sygnatura postępowania RO.271.12.2021) przewiduje się wykonanie następujących robót/czynności:a) robót przygotowawczych,b) podbudowy,c) nawierzchni asfaltowo-betonowej,d) nawierzchni zjazdów,e) robót wykończeniowych.Realizacja części I zamówienia odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia przyjętego bez sprzeciwu 7 kwietnia 2021 r. znak: AB.6743.1.206.2021.KZ206.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 606078,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜W ramach przedmiotu II części zamówienia Przebudowa drogi wewnętrznej (dz. nr ewid. 63/3) w Anielinie (sygnatura postępowania RO.271.13.2021) przewiduje się wykonanie następujących robót/czynności:a) tymczasowej organizacji ruchu,b) odtworzenia trasy i punktów wysokościowych,c) wycinki krzaków,d) rozbiórki elementów dróg,e) wykopów w gruntach nieskalistych,f) odmulenia rowu,g) korytowania, profilowania i zagęszczania podłoża,h) zabezpieczenia podziemnych linii teletechnicznych,i) remontu przepustu,j) podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,k) oczyszczenia i skropienia warstw konstrukcyjnych,l) nawierzchni z betonu asfaltowego,m) poboczy,n) inwentaryzacja geodezyjnejRealizacja części II zamówienia odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia przyjętego bez sprzeciwu 12.02.2021 r. znak: AB.6743.1.40.2021.KZ40.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 123017,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388247,78
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539420,18
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388247,78
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜WŁODAN Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜7311006586
7.3.3) Ulica: ˜Porszewice 31
7.3.4) Miejscowość: ˜Porszewice
7.3.5) Kod pocztowy: ˜95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388247,78
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104190,73
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227660,39
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104190,73
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜WŁODAN Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜7311006586
7.3.3) Ulica: ˜Porszewice 31
7.3.4) Miejscowość: ˜Porszewice
7.3.5) Kod pocztowy: ˜95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104190,73
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących- powtórka
- Budowa żłobka gminnego przy ul. Jodłowej w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.