Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00044833/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
- 2022/BZP 00050467/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00055046/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-11
- 2022/BZP 00157899/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-13
- 2023/BZP 00053140/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY ROZWOJU E ADMINISTRACJI W GMINIE JABŁONNA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Modlińska 152
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jablonna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.jablonna.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY ROZWOJU E ADMINISTRACJI W GMINIE JABŁONNA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d3ca54c-835c-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024615/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby rozwoju e-administracji w Gminie Jabłonna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„ROZWÓJ E-ADMINISTRACJI W GMINIE JABŁONNA”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044833/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu na potrzeby digitalizacji zasobów gminnychZamówienie obejmuje dostarczenie do siedziby zamawiającego sprzętu według specyfikacji określonej w Załączniku nr 6a do SWZ, przeznaczonego w szczególności do digitalizacji korespondencji urzędowej z jednoczesnym jej przechowaniem na przestrzeni dyskowej w macierzy danych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci informatycznej w budynku Urzędu Gminy JabłonnaZamówienie obejmuje dostawę i montaż według projektu sieci, elementów sieci informatycznej w budynku Urzędu Gminy Jabłonna. W zakres zamówienia wchodzą również prace związane z rozbudową sieci - ułożenie nowego okablowania sieciowego w budynku, zgodnie z projektem sieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 63400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i instalacja serwera wraz z wyposażeniem serwerowniZamówienie obejmuje dostawę i montaż serwera w pomieszczeniu serwerowni. W zakres zamówienia wchodzą również prace związane z instalacją klimatyzacji pomieszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 73228,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231055,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231055,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231055,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADVERSO spółka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010504295
7.3.3) Ulica: ul. Modlińska 199A/21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-122
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231055,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107809,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107809,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107809,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107809,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121121,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107809,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADVERSO spółka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010504295
7.3.3) Ulica: ul. Modlińska 199A/21,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-122
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107809,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI JABŁONNA
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. GRANITOWEJ I W UL. RUBINOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY ORAZ W UL. TRZCIAŃSKA DROGA W MIEJSCOWOŚCI SKIERDY, GMINA JABŁONNA"
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. LEŚNEJ POLANY, W ULICY BOCZNEJ OD UL. ŻWIROWEJ, W UL. SOŁECKIEJ I W UL. WYDMOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY, GMINA JABŁONNA"
więcej: przetargi JABŁONNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wirtualnego laboratorium chemicznego oraz czytników ebooków dla ZS w Sokołowie Młp."
- Dostawa artykułów elektrotechnicznych dla JW 4101 w Lublińcu
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową realizowana w ramach Projektu grantowego pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.